Part 1 - První den v nové škole

361 16 3
                                    

Heidi:

Crrrrrr!!....zas mě budí tento otrávený zvuk. Po dlouhé době musím do školy s tím rozdílem, že jdu na střední. Po pravdě se vůbec netěším, protože mě nikdo nemá rád kvůli mému koníčku...nojo už to tak bude já jsem totiž hrozný blázen do upírů. Ale teď zpět k mému dni... Vstala jsem a udělala ranní hygienu a šla se nasnídat. V kuchyni už na mě čekala mamka ,, Dobrý ráno" řekla jsem.
,,Ahoj zlato...Tak jak se těšíš do nové školy?" No ovšem nic jiného jsem nečekala...,,Ale jó. Skákám radostí" odpověděla jsem ironicky. Když jsem dosnídala tak jsem se oblékla a šla na zastávku. Stojím vedle dívky, která vypadá jako barbie a za mnou se najednou ozve milý hlas ,,Ahoj!" pomalu jsem se otočila a uviděla jsem malou dívku. Mohlo by jí být tak 16 ,,Ahoj" v seznamování vážně nejsem moc dobrá. Napřáhla ke mně ruku se slovy ",,Elisabeth" i já jí podala ruku ,,Heidi" potom přijel autobus a Elisabeth si sedla vedle mně povídali jsme si a zjistila jsem, že budeme chodit do stejné třídy... Byla jsem za to ráda, protože nikoho jiného neznám. Když jsme dojeli před školu, všude byla zaparkovaná auta, ale oči mi zůstali bílém BMW x6 a vedle něho stálo 5 kluků...

Ahoj! Doufám, že se vám tato část líbila, ale nebojte je jen taková úvodní...Byla bych ráda za komentík nebo hvězdičky

♡ I UPÍŘI UMÍ MILOVAT ♡ (one direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat