Vysoký blonďák mě teď zvedal za ruku ze země. Uplynula delsi chvile a on mě stale drzel za ruku a ja se začínala bát. ,,Neboj, jen ti někoho představím" za ruku me dovedl k BMW. myslela jsem, že mi ta ruka umrzne...posadil mě na místo spolujezdce a sám si sedl na místo řidiče. Jeli jsme asi 20 minut k lesu a tam byl velký strašidelný dům. Pořád jsme seděli v autě a on po chvilce promluvil ,,Slib mi, že to nikomu neřekneš" a já se na něj vystrasene podívala. On ke mně taky otočil hlavu. až teď jsem si všimla rudých očí, které do me pomalu vypalovaly diru. Probodával mě pohledem a já jen kývla. Ani jsem se nenadála a byli jsme před dveřmi, které se sami otevrely a ja se ocitla ve velké místnosti. Během chvíle tu bylo všech 5 kluků a blonďák řekl ,,Kluci ona to ví, ale není jako ostatní." A oni se na něj nechápavě podívali ,,Jak to zjistila?" zeptal se kluk s kudrnatými vlasy. ,,Byla to moje chyba... načapala mě při jídle" svedl vše na sebe a pořád na mě koukal a zároveň sledoval reakcí kluků. ,,No aspoň bude co jíst" řekl kudrnáč a rozběhl se směrem ke mě. Já zaječela a očekávala bolest, ale nic se nestalo tak jsem se rozhodla zvednout hlavu. Přede mnou stal tam blonďák a syčel na kudrnáče ten se jen zasmála pak řekl ,,Nialle, uhni" a usmál se. Jakmile jsem viděla jeho špičáky rozbrečela jsem se. Niall se ke mně ohnul a zvedl mě do náruče. Já se na něj nejistě podívala, ale on svůj pohled směřoval na kudrnáče ,,Ne Harry, ty uhni"a to Harryho dorazilo, vrhl se na Nialla a ten me upustil na zem. Harry mi v tom zmatku šlápl na ruku a když spolu bojovali tak jsem ješte schytala pořádný kopanec do břicha...To se ale nemělo stát, protože mi začala téct krev z pusy...
Tak a tady je další doufám že zábavnější díl znovu prosím o komentáře a hvězdičk
ČTEŠ
♡ I UPÍŘI UMÍ MILOVAT ♡ (one direction)
FanfictionDívka jménem Heidi je totální blázen do upírů takže odhalila tajemství, které skrývaly 5 kluků. Když kluci zjistí, že někdo něco tuší musí se ho zbavit...to se ale jednomu z kkukú nelíbí a rozhodně se, že se nebohé dívky zastane. Už fakt nevím co n...