Ahooj lidi tento díl chci věnovat michaela20025
,,Co to máš na hlavě?" Zeptala jsem se a on si sáhl na šrám na hlavě. ,,No, víš...to je na dlouhý povídání..." vyhl se odpovědi a jednou se rozrazily dveře a v nich stáli ostatní 4 kluci... Niall to nejspíš nečekal, protože vyskočil a zasyčel a já ho chytla za ruku ,,Klid, tady mi nemůžou nic udělat." a on odstoupil. Ostatní se na mě podívali a věnovali mi vděčný pohled až na Harryho, ten na mě pořád koukal jako na svačinu. ,, Hele chtěli by jsme se ti omluvit" řekli a já vyvalila oči...ale Harry se mi pořád nějak nezdál a tak sem se mu pořád koukala do jeho zelených očí, které po chvilce zrudly a on se zvedl a opustil můj pokoj. Kluci se na mě podívali a šli za ním... jediný kdo se mnou zůstal byl Niall... ,, Tak to vyklop...teď máme času dost" řekla jsem a on začal ,,Když jsem tě uslyšel křičet tak jsem se rozběhl tam, kam si šla a pak jsem tě uviděl na zemi a nad tebou Harryho...neudržel jsem se a vyjel na něj... on se naštval a chtěl mě kousnout a já chtěl uhnout..." řekl a sklonil hlavu. ,,Byla to moje chyba, že jo?" řekla jsme a mé oči zaplnily slzy ,, nebyla to tvá chyba" odpověděl mi jednoduše a udělal něco co jsem nečekala. Objal mě a začal mi zpívat nějakou píseň, kterou jsem neznala, ale uklidňovala mě. Pak už si nic nepamatuji z čehož usuzuji, ze jsem usnula...
Pohled Nialla
Seděl jsem tam a koukal, jak mi spí v náručí. Jak jsem tam tak seděl vzpomínal jsem nad včerejším dnem a uvědomil jsem si, ze to co jsem dělal pro Heidi jsem eště pro nikoho neudělal a v tu chvíli mi to cvaklo. Vždyť já jí miluju proběhlo mi hlavou. Pomalu jsem ji ze sebe sundal a opustil její pokoj a poté i nemocnici. Venku jsem si sedl na lavičku a přemýšlel dál...z toho mě ale zanedlouho vytrhl známý hlas ,,Ty ji miluješ viď " pomalu ale jistě jsem se na Louise otočil a pak bezradně svěsil hlavu ,,Jo" řekl jsem a Louis si vedle mě sedl a dal mi ruku kolem ramen se slovy ,,Nialle...něco ti povím...." se zájmem jsem se na něj podíval a on zpustil ,,Potkal jsem dívku...jmenuje se Eleanor....A já... jsem na tom stejně jako ty" řekl a já se usmál, a pak mi řekl ,, Víš, že s lidma nesmíme nic mít... A proto se s ní musíš pohádat aby tě už nechtěla ani vidět to samé udělám i já " a já věděl, že to musím udělat...
Další bude eště dnes a bude delší
Ps:doufám že se líbí ☺
ČTEŠ
♡ I UPÍŘI UMÍ MILOVAT ♡ (one direction)
FanfictionDívka jménem Heidi je totální blázen do upírů takže odhalila tajemství, které skrývaly 5 kluků. Když kluci zjistí, že někdo něco tuší musí se ho zbavit...to se ale jednomu z kkukú nelíbí a rozhodně se, že se nebohé dívky zastane. Už fakt nevím co n...