Είχαν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες που έμενα στο κτήμα και τις πέρασα μέσα στο σπίτι και απέφευγα τις πολλές επαφές με τον Yoongi όμως είχα δεθεί πάρα πολύ με την μητέρα του Jin.
Κάθε βράδυ τρώγαμε όλοι μαζί και αυτό μου άρεσε γιατί έδειχναν πόσο δεμένη οικογένεια είναι.
Σήμερα ήταν πέμπτη και είχαμε κάτσει να φάμε όπως πάντα όλοι μαζί όταν η Sue Lee γύρισε και με κοίταξε.
Sue Lee "Κατερίνα το Σάββατο πρωί έχεις ραντεβού με τον γυναικολόγο αλλά κορίτσι μου λυπάμαι δεν θα μπορέσω να έρθω μαζί σου γιατί εγώ και ο Jung Woo αύριο το πρωί θα φύγουμε για ένα επαγγελματικό ταξίδι."
Κατερίνα "δεν πειράζει μπορώ να πάω και μόνη."
Sue Lee "δεν κατάλαβες εγώ δεν θα μπορέσω να σε πάω αυτό δεν σημαίνει ότι θα πας μόνη σου. Θα σε πάει ο Taehyung."
Κατερίνα "δεν χρειάζεται να το κάνει."
Taehyung "και όμως θα το κάνω."
Κατερίνα "μπορούμε να πάμε να δούμε και τον Jin?"
Taehyung "εννοείται."
Sue Lee "μικρέ αν ο γιατρός της το επιτρέψει κάντε και καμία βόλτα. 2 εβδομάδες τώρα είναι κλεισμένη μέσα στο σπίτι."
Taehyung "εντάξει μαμα. Πώς σου φαίνεται η Κατερίνα? Θα περάσουμε μαζί το Σάββατο."
Κατερίνα "μου αρέσει αυτό και θέλω επιτέλους να δω λίγο την Σεούλ."
Taehyung "θα φροντίσω να περάσεις καλά."
Μου χαμογέλασε και εγώ ένιωσα την καρδιά μου να χτυπάει λίγο πιο γρήγορα.
Το Σάββατο ήρθε πολύ γρήγορα εγώ και ο Taehyung φύγαμε νωρίς από το σπίτι και είμασταν ήδη στο ιατρείο του γιατρού.
Ο γιατρός με είχε εξετάσει και μου είπε ότι είναι πολύ καλά και ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ.
Αλλά και εγώ και ο Taehyung είμασταν χαρούμενοι γιατί ακούσαμε την καρδιά του μωρού για πρώτη φορά.
Taehyung "είναι απίστευτο αυτό που μόλις έζησα."
Κατερίνα "είναι απίστευτο πόσο γρήγορα χτυπούσε η καρδούλα του. Μακάρι να μπορούσα να μας πει αν είναι αγοράκι κοριτσάκι."
Taehyung "ο γιατρός είπε ότι είναι νωρίς ακόμα αλλά την επόμενη φορά πολύ πιθανόν θα μπορέσουμε να μάθουμε."
Κατερίνα "ανυπομονώ για αυτό. Πάμε στον Jin τώρα?"
Taehyung "ναι."
Όταν φτάσαμε στο νοσοκομείο τον άφησα λίγο μόνο μαζί του μετά μπήκα και εγώ και ο Taehyung με περιμένε έξω.
Κατερίνα "Jin συγγνώμη ξέρω ότι σου είπα για λίγες μέρες αλλά ακόμα φοβάμαι. Και σήμερα ο φόβος έγινε μεγαλύτερος. Άκουσα την καρδούλα του μωρού και συνειδητοποίησα πόσο αλήθεια είναι αυτό. Δεν ξέρω πώς θα καταφέρω να το μεγαλώσω μόνη μου. Δεν είναι μόνο το οικονομικό αλλά και το ότι θα μεγαλώσει χωρίς συγγενείς. Λίγο ακόμα Jin και μετά θα εξαφανιστώ από την ζωή τους."
Του έδωσα ένα απαλό φιλί στο μάγουλο και πήγα στον Taehyung.
Taehyung "πάμε να φάμε κατι τωρα και μετά να κάνουμε μία βόλτα?"
Κατερίνα "βασικά θέλω κάπου ακόμα να πάω."
Taehyung "πού?"
Κατερίνα "σε μια εκδοτική εταιρεία. Με περιμένουν σήμερα."
Taehyung "εκδοτική εταιρεία?"
Κατερίνα "μου αρέσει να γράφω ιστορίες και όταν ήμουνα στην Ελλάδα τους είχα στείλει κάποιες και πριν από λίγες μέρες επικοινώνησαν μαζί μου και μου ζήτησαν να βρεθούμε."
Taehyung "γιατί δεν μας είπες τίποτα?"
Κατερίνα "γιατί δεν ξέρω που θα οδηγήσει αυτό. Και αυτή τη στιγμή το ξέρεις μόνο εσύ και ο Jin. Δεν ελπίζω σε κάτι και δεν θέλω απογοητευτώ εγώ και οι υπόλοιποι γύρω μου."
Taehyung "για να θέλουν όμως να σε δούνε σημαίνει ότι κάτι είδαν στις ιστορίες σου "
Κατερίνα "δεν ξέρω όπως και να χει θα μάθουμε μόλις πάμε εκεί."
Μετά από μισή ώρα είμασταν στο γραφείο του διευθυντή.
"Καλημέρα Κατερίνα χαίρομαι που επιτέλους σε γνωρίζω. Το όνομά μου είναι Hoseok και έχω λατρέψει τις ιστορίες σου."
Κατερίνα "καλημέρα χάρηκα για τα γνωριμία."
Hoseok "ελπίζω μόνο να έχεις κι άλλες τέτοιες ιστορίες. Οι δύο που έστειλες δεν είναι αρκετές."
Κατερίνα "πίστεψε με έχω πάρα πολλές."
Hoseok "λοιπόν στο θέμα μας τώρα. Η εταιρεία θέλει να δημοσιεύσει τις ιστορίες σου ειδικά αυτή με την μεταμόσχευση. Έχουμε ήδη ετοιμάσει το συμβόλαιο στο οποίο φυσικά μπορείς να προσθέσεις και εσύ αν θέλεις κάτι."
Πριν προλάβω να κάνω την κίνηση να πάρω το συμβόλαιο το είχε ήδη πάρει o Taehyung και άρχισε να το διαβάζει.
Hoseok "σας αφήνω λίγο μόνους να το συζητήσετε θα επιστρέψω σε ένα τέταρτο."
Ο Taehyung συνέχισε να διαβάζει το συμβόλαιο χωρίς να μιλάει και όταν τελείωσε γύρισε και με κοίταξε.
Taehyung "το συμβόλαιο είναι πάρα πολύ καλό. Θα σου δώσουν πάρα πολύ καλά χρήματα για αρχή και μετά θα παίρνεις κέρδη από της πωλήσεις. Εάν το βιβλίο πάει καλά θα χρειαστεί να υπογράψεις αυτόγραφα και να δώσεις μερικές συνεντεύξεις. Μέχρι και αν γυριστεί σε σειρά έχουνε σκεφτεί ακόμα και από εκεί θα πάρεις ποσοστά.Μέχρι και προσωπικό βοηθός σου δίνουν.
Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι που δίνουν χρονικό όριο για να παραδίδεις την δουλειά σου. Με την εγκυμοσύνη φοβάμαι ότι ίσως δυσκολευτείς σε αυτό."
Κατερίνα "πιστεύεις ότι μπορώ να το υπογράψω."
Taehyung "ναι είναι πολύ καλό συμβόλαιο αν καταφέρουμε να αλλάξουμε αυτό που σου είπα με το χρονικό όριο τότε ναι να το υπογράψεις."
Μετά από λίγο ο Hoseok γύρισε στο γραφείο.
Κατερίνα "θέλω να υπογράψω το συμβόλαιο αλλά πρώτα πρέπει να μάθεις κάτι και θα χρειαστεί να αλλάξουμε έναν όρο."
Hoseok "πες μου. Είμαι διαθετημένος να κάνω τα πάντα."
Κατερίνα "είμαι έγκυος και δεν ξέρω αν θα μπορέσω να τηρήσω τα χρονικά όρια."
Hoseok "και ποιος συγγραφέας το τηρεί? Αλλά εντάξει μπορούμε να το αλλάξουμε."
Κατερίνα "λόγω της εγκυμοσύνης ίσως δεν μπορώ να έρχομαι τόσο συχνά στην εταιρεία."
Hoseok "δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτό το θέμα έτσι κι αλλιώς θα έχεις βοηθώ ο οποίος θα σε βοηθάει στο γράψιμο Αν δεν υπάρχει πρόβλημα να έρχεται στο σπίτι σου τότε όλα είναι καλά."
Κοίταξα τον Taehyung γιατί δεν ήξερα αν πρέπει να προσκαλέσω κάποιον στο σπίτι τους χωρίς να ρωτήσω και μου έκανε νόημα ότι είναι εντάξει.
Κατερίνα "τι εννοείς να με βοηθάει στο γράψιμο?"
Hoseok "Κατερίνα η ιστορίες σου είναι φοβερές το γράψιμο σου όμως όχι και τόσο. O Jimin θα σε βοηθήσει σε αυτό. Και μία που τον ανέφερα μισό λεπτό να τον φωνάξω για να σου τον συστήσω."
Όταν ο Jimin ήρθε στο γραφείο και τον είδα τον έπαθα πλάκα ήταν τόσο γλυκός και όμορφος και έβγαζε μία απίστευτη καλοσύνη.
Jimin "χάρηκα για την γνωριμία Κατερίνα."
Κατερίνα "και εγώ."
Jimin "είμαι σίγουρος ότι θα γίνουμε πολύ καλοί φίλοι."
Κατερίνα "και εγώ."
Συζητήσαμε ακόμα λίγο και ο Hoseok είπε θα μου στείλει το καινούργιο συμβόλαιο τη Δευτέρα μαζί με τον Jimin ώστε να το υπογράψω και αφού ο Taehyung εξήγησε στον Jimin πώς θα έρθει στο κτήμα εγώ και ο Taehyung αποφασίσαμε να φύγουμε.
Taehyung "τι θέλεις να κάνουμε τώρα?"
Κατερίνα "να φάμε κάτι. Πεινάω."
Άρχισε να γελάει και έπιασε την κοιλιά μου.
Taehyung "και τι θέλει να φάει τα μικρο?"
Κατερίνα "κάτι γλυκό."
Taehyung "είναι μεσημέρι καλύτερα να φάμε κάτι άλλο πρώτα και μετά το γλυκό."
Τελικά με πήγε σε ένα εστιατόριο και αφού έφαγα τη δικιά μου μερίδα και την μισή δικιά του με πήγε για παγωτό.
Είχα φάει το δικό μου παγωτό και κοιτούσα το δικό του και αυτός άρχισε να γελάει μαζί μου και μου έδωσε.
Taehyung "είναι απίστευτο το πόσο πολύ έφαγες σήμερα."
Κατερίνα "μην ξεχνάς ότι τρώω για δύο."
Taehyung "στο σπίτι δεν είσαι έτσι όμως."
Σταμάτησα να τρώω το παγωτό.
Κατερίνα "συγνώμη."
Taehyung "με ζητάς συγγνώμη χαζούλα μου αρέσει που επιτέλους είσαι άνετη μαζί μου."
Κατερίνα "πάντως με το που θα πάρω τα πρώτα χρήματα από την εκδοτική θέλω να σε βγάλω για δείπνο."
Ξαφνικά αυτός σταμάτησε και μου έπιασε το χέρι.
Taehyung "για αυτό τα κάνεις όλα? Για τα χρήματα?"
Κατερίνα "και ναι και όχι. Τό ότι θα εκδοθούν οι ιστορίες μου είναι κάτι υπέροχο και το ήθελα πάρα πολύ αλλά χρειάζομαι και τα χρήματα αυτή τη στιγμή δεν έχω σχεδόν καθόλου."
Taehyung "δεν χρειάζεται να ανησυχείς για αυτό. Μπορώ να σου δώσω εγώ η η μητέρα μου."
Όταν το είπε αυτό τράβηξα το χέρι μου ώστε να με αφήσει.
Κατερίνα "δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτώ χρήματα από εσάς."
Πήγα να απομακρύθω από αυτόν αλλά αυτός μου έπιασε ξανά το χέρι και με τράβηξε κοντά του με αποτέλεσμα να βρεθώ στην αγκαλιά του.
Για λίγα δευτερόλεπτα μείναμε έτσι με αυτόν να με κοιτάει στο μάτια και εγώ ένιωσα ξαφνικά την καρδιά μου να χτυπάει όπως όταν ήμουνα μαζί με τον Ji Woo και προσπάθησα να απομακρύθω από αυτόν αλλά αυτός δεν με άφησε.
Taehyung "μην θυμώνεις σε παρακαλώ. Για καλο το είπα. Απλώς δεν θέλω να κουράζεσαι."
Κατερίνα "το ξέρω ότι το είπες για καλό. Αλλά προσπάθησε να καταλάβεις και εμένα θέλω να είμαι υπεύθυνη του εαυτού μου."
Taehyung "τότε κάντο αλλά θέλω να ξέρεις ότι πάντα θα είμαστε δίπλα σου."
Κατερίνα "το ξέρω."
Με κρατούσε ακόμα στην αγκαλιά του και θα ορκιζόμουν ότι τα μάτια του κάποια στιγμή κοίταξαν τα χείλη μου.
Η καρδιά μου χτυπούσε το ίδιο δυνατά με πριν και εγώ δεν το ήθελα αυτό. Είχα βρει ήδη την αγάπη της ζωής μου και δεν χρειάζεται να βρω άλλη.
Κατερίνα "τι λες πάμε σπίτι τώρα?"
Αυτός ξαφνικά μου χάιδεψε το μάγουλο.
Taehyung "ναι πάμε."
Με άφησε, μου έπιασε το χέρι και αρχίσαμε να περπατάμε για να πάμε στο αυτοκίνητό του.
Και εγώ σκεφτόμουν πώς θα σταματήσω αυτό που άρχισα να νιώθω για αυτόν............
YOU ARE READING
second chance to love
FanfictionΤι γίνεται όταν μαθαίνεις ότι είσαι έγκυος σε μία ξένη χώρα μόνη και χωρίς χρήματα.