19 🔞🔞🔞🔥🔥🔥

25 4 0
                                    

Ο Jin οδηγούσε μέχρι που φτάσαμε στην Σεούλ.
Κατερίνα "δεν θα πάμε στο κτήμα?"
Jin. "Όχι. Σήμερα θα μείνουμε εδώ. Θέλω να σε πάω κάπου που είμαι σίγουρος ότι θα σου αρέσει πάρα πολύ."
Τον κοιτούσα που οδηγούσκαι σκεφτόμουν πόσο ευτυχισμένος δείχνει. Ήταν τόσο διαφορετικός από εκείνη την πρώτη μέρα που το γνώρισα. Εκείνη τη μέρα έδειχνε απογοητευμένος και μόνος και είχαμε καταφέρει σε όλη την διάρκεια της πτήσης να ανοιχτούμε ο ένας στον άλλον. Από τη μέρα που τον γνώρισα το μόνο που κάνει είναι να με βοηθάει και ήθελα να του το ανταποδώσω κάπως για αυτό και δέχτηκα να μείνω μαζί του. Τον εμπιστευόμουνα αλλά μπορούσα να δω ότι με έχει ανάγκη. Μπορεί να έδειχνε δυνατός αλλά έχει ανάγκη από κάποιον να τον φροντίσει και να τον συμπαρασταθεί και να του δείξει ότι υπάρχουν άτομα τα οποία τον αγαπάνε. Και εγώ όταν ήμουνα μαζί του ένιωθα ασφάλεια και σιγουριά και μου άρεσε αυτό.
Jin "Κατερίνα φτάσαμε."
Είχα αφοσιωθεί τόσο πολύ στης σκέψης μου που δεν είχα καταλάβει ότι ο Jin είχε σταματήσει το αυτοκίνητο.
Κοίταξα που με είχε φέρει και κατάλαβα ότι ήταν το ενυδρείο.
Κατέβηκε από το αυτοκίνητο και μου άνοιξε την πόρτα για να κατέβω και εγώ.
Jin "είμαι σίγουρος ότι αυτό το μέρος θα σου αρέσει πάρα πολύ και πίστεψέ με θα περάσουμε πάρα πολύ ωραία."
Και είχε δίκιο που περάσαμε ένα απίθανο απόγευμα. Το ενυδρείο ήταν απίστευτο,πήγαμε παντού και πήραμε διάφορα δωράκια.
Ο Jin όλο το απόγευμα μου κρατούσε το χέρι και έδειχνε να περνάει πάρα πολύ καλά.
Ετοιμαζόμασταν να φύγουμε όταν γύρισα και τον κοίταξα.
Κατερίνα "τόσο πολύ σού άρεσε αυτό το μέρος?"
Jin "δεν έχεις ιδέα πόσο. Μου αρέσει η ησυχία και το πόσο όμορφο είναι."
Κατερίνα "μου αρέσει να σε βλέπω τόσο ευτυχισμένο."
Jin "γιατί πρώτη φορά νιώθω ότι μπορώ να είμαι εαυτός μου χωρίς να φοβάμαι."
Κατερίνα "όταν είμαστε μαζί δεν χρειάζεται να κρύβεσαι."
Ξαφνικά αυτός σταμάτησε και με αγκάλιασε.
Jin "το ξέρω Κατερίνα."
Μετά από λίγο με άφησε και αποφασίσαμε να πάμε να φάμε κάπου.
Κατερίνα "τι θα κάνουμε μετά? Θα γυρίσουμε στο κτήμα?"
Jin "όχι. Θα μείνουμε στο διαμέρισμα μου και θα γυρίσουμε στο κτήμα αυτό το μεσημέρι. Το πρωί έχω κανονίσει κάτι ακόμα για σένα."
Κατερίνα "και άλλη έκπληξη?"
Jin "ναι. Θέλω να ηρεμήσεις και να χαλαρώσεις αυτό το Σαββατοκύριακο."
Κατερίνα "είδη το έχεις καταφέρει αυτό με το ενυδρείο."
Jin "τι λες πάμε τώρα? Πρέπει να είσαι πολύ κουρασμένη."
Κατερίνα "ναι και έχουν αρχίσει πάλι να μου πονάνε τα πόδια."
Μετά από λίγο ήμασταν στο διαμερίσματα το οποίο ήτανε μία απλή γκαρσονιέρα. Είχε μία μικρή κουζίνα και ένα ακόμα δωμάτιο στο οποίο υπήρχε ένα μεγάλο κρεβάτι και ένας καναπές με δύο πολυθρόνες και ενα τραπέζι.
Jin "το ξέρω δεν είναι πολύ μεγάλο αλλά το πιο πολύ καιρό το περνάω στο κτήμα. Και απλώς ήθελα να έχω ένα διαμέρισμα στην Σεούλ για όταν έρχομαι εδώ.
Κατερίνα "είναι πολύ ωραίο."
Μετά από μια ώρα είχαμε αλλάξει και ο Jin πήρε ένα μαξιλάρι και μια κουβέρτα και πήγε στον καναπέ.
Κατερίνα "τι κάνεις?"
Jin "θα κοιμηθώ στον καναπέ."
Κατερίνα "γιατί?"
Jin "νόμιζα ότι επειδή δεν είμαστε στο κτήμα δεν θα ήθελες να κοιμηθείς μαζί μου."
Κατερίνα "δεν υπάρχει προβλήμα. Έτσι και αλλιώς το κρεβάτι είναι μεγάλο."
Ο Jin ήρθε και ξάπλωσε δίπλα μου.
Κατερίνα "σε ευχαριστώ πολύ για σήμερα. Ήθελα πολύ να πάω στον Ji Woo."
Jin "η αλήθεια είναι ότι φοβόμουν να σε πάω γιατί δεν ήθελα να πάθεις κάτι. Άλλα ήξερα θα ήταν χειρότερα αν δεν πήγαινες."
Κατερίνα "έχω συμβιβαστεί με την ιδέα ότι δεν είναι πια εδώ. Αλλά ήθελα να του πω για το μωρό."
Jin "οπότε θέλεις μπορώ να σε ξανάπαω"
Κατερίνα "σε ευχαριστώ."
Jin "προσπάθησε να κοιμηθείς τώρα."
Κατερίνα "εντάξει. Καληνύχτα Jin."
Jin "καληνύχτα Κατερίνα."
Έκλεισα τα μάτια μου για να κοιμηθώ αλλά δεν μπορούσα.
Θυμήθηκα τον Ji Woo και το βράδυ που μου έκανε την πρόταση γάμου.
Μόλις είχε μετακομίσει στην Ελλάδα και αποφασίσαμε να μείνουμε μαζί.
Από τα πρώτα Σαββατοκύριακα που περάσαμε μαζί είχαμε αποφασίσει να το περάσουμε στην παραλία κάνοντας κάμπινγκ.
.....
.....
Κατερίνα "τι έγινε? Τα κατάφερες?"
Ji Woo "προσπαθώ. Νομίζα ότι θα είναι πιο εύκολο."
O Ji Woo προσπαθούσε να στήσει την σκηνή αλλά δυσκολευόταν
Κατερίνα "εγώ σου είπα να πάμε σε ξενοδοχείο αλλά δεν με άκουσες."
Ji Woo "έτσι είναι πιο οικονομικό και πιο ρομαντικό."
Κατερίνα "εγώ πάντως έξω με τα κουνούπια να με τσιμπάνε δεν κοιμάμαι."
Τελικά μετά από μία ώρα και πολύ προσπάθεια κατάφερε να την στήσει.
Κατερίνα "επιτέλους."
Ji Woo "οπότε σήμερα δεν κινδυνεύεις από τα κουνούπια αλλά μόνο από μένα."
Κατερίνα "αυτό είναι υπόσχεση?"
Ji Woo "ναι." Και ήρθε κοντά μου και αφού με αγκαλιάσε και άρχισε να με φιλάει τόσο παθιασμένα που μου έκοψε την αναπνοή.
Περάσαμε μια απίθανη μέρα, δεν είχαμε βγει καθόλου από την θάλασσα και αυτός δεν έχανε ευκαιρία να με φιλάει και να με αγκαλιάζει.
Το βράδυ αφού φάγαμε αρχίσαμε να περπατάμε στην παραλία πιασμένοι χέρι χέρι και εγώ μπορούσα να καταλάβω ότι ήταν αγχωμένος.
Ξαφνικά σταμάτησε και με κοίταξε.
Ji Woo "Κατερίνα σε αγαπάω."
Κατερίνα "και εγώ σε αγαπάω Ji Woo."
Ji Woo "σε αγάπησα από την πρώτη στιγμή που σε είδα και θέλω να περάσω όλη την ζωή μου μαζί σου για αυτό ήρθα να μείνω στην Ελλάδα."
Και εκείνη την στιγμή γονάτισε μπροστά μου και έβγαλε ένα μικρό κουτάκι από την τσέπη του.
Ji Woo "θα με παντρευτείς?"
Τον κοιτούσα έτοιμη να βάλω τα κλάματα.
Κατερίνα "ναι θα σε παντρευτώ."
Αυτός σηκώθηκε και μου έβαλε το δαχτυλίδι.
Ji Woo "το ξέρω ότι δεν είναι πολύ σπουδαίο αλλά σου υπόσχομαι ότι σε λίγα χρόνια θα σου πάρω καλύτερο."
Κατερίνα "όχι δεν θα το κάνεις. Αυτό το δαχτυλίδι είναι υπέροχο και δεν νομίζω ότι θα βρεις κάτι καλύτερο."
Ji Woo "μας περιμένει μία υπέροχη ζωή Κατερίνα."
Με έπιασε από την μέση και άρχισε να με φιλάει στην αρχή ήρεμα και γλυκά και όσο το φιλί μας προχωρούσε γίνονταν πιο παθιασμένο. Συνεχίσαμε έτσι μέχρι που με σήκωσε στην αγκαλιά του και με πήγε στην σκηνή μας.
Αφού μου έβγαλε τα ρούχα και με έβαλε να ξαπλώσω έβγαλε και τα δικά του και ξάπλωσε πάνω μου.
Άρχισε να με φιλάει στον λαιμό και να κατεβαίνει προς στο στήθος μου και εκεί τον ένιωσα να ρουφάει κάνοντας με να βογγίξω δυνατά. Συνέχισε μέχρι που έφτασε στην περιοχή μου και εκεί εγώ ένιωσα ότι θα εκραγώ γιατί άρχισε με την γλώσσα του να παίζει μαζί μου. Συνεχίσε έτσι για πολύ ώρα και εμένα τα βογγητα μου γινόταν όλο και πιο δυνατά.
Όταν σταματήσε με κοίταξε.
Ji Woo "το απολαμβάνεις πολύ μου φενετε αυτό."
Κατερίνα "δεν έχεις ιδέα πόσο."
Άρχισε να γελάει και σηκώθηκε στα γόνατα και έβαλε προφυλακτικό.
Πριν προλάβει να ξαπλώσει πάλι πάνω μου εγώ τον σκούντηξα ώστε να ξαπλώσει αυτός και ανέβηκα πάνω του.
Έπιασα την στύση του και άρχισα να την βάζω μέσα μου και αυτός έπιασε και έσφιξε την μέση μου βογκόντας δυνατά.
Όταν ήταν ολόκληρος μέσα μου σταμάτησα λίγο και τον κοίταξα.
Ji Woo "με τρελαίνεις όταν παίρνεις τον έλεγχο."
Του χαμογέλασα και άρχισα να κουνιέμαι σιγά σιγά και αυτός τινατηκε.
Οι κινήσεις μου άρχισαν να γίνονται πιο γρήγορες και αυτός άφησε την μέση μου και έπιασε το στήθος μου.
Ξαφνικά σηκώθηκε και με αγκάλιασε από την μέση και έβαλε το κεφάλι του στο λαιμό μου.
Εγώ άρχισα με τη γλώσσα μου να πειράζω το αυτί του και να κουνιέμαι όλο και πιο γρήγορα και εκείνος εκείνη τη στιγμή με δάγκωσε απαλά στο λαιμό.
Ομως είχα φτάσει στα όρια μου και φώναξα το όνομα του και ξαφνικά αυτός με έβαλε με ξαπλώσω πάλι και άρχισε να δίνει δυνατές ωθήσεις μέσα μου δυνατά και γρήγορα.
Κατερίνα "Ji Woo δεν αντέχω άλλο θα τελειώσω.'
Ji Woo "μαζί αγάπη μου."
Και ξάπλωσε πάνω μου και ακούμπησε το μέτωπο του πάνω στο δικό μου και άρχισε να μπαινοβγαίνει γρήγορα και δυνατά μέσα μου.
Και την τελευταία φορά που μπήκε μέσα μου τελείωσε κάνοντας με να τελειώσω και έχω φωνάζοντας το όνομά του.
Κατερίνα "Jin......."
Και εκείνη τη στιγμή άνοιξα τα μάτια μου.
Jin??? Γιατί Jin ? Γιατί είπα το όνομα του?
Γύρισα και είδα τον Jin να κοιμάται δίπλα μου.
Εντάξει όλο αυτό ήτανε μία ανάμνηση αλλά γιατί φώναξα το όνομα του Jin?
Σηκώθηκα και έκατσα στο κρεβάτι και προσπαθούσα να καταλάβω τι έγινε. Σίγουρα έφταιγε το οτι κοιμόμαστε στο ίδιο κρεβάτι τόσο καιρό και οι ορμόνες μου μου παίζουν παιχνίδια.
Jin "είσαι καλά?"
Κατερίνα "συγνωμη δεν ήθελα να σε ξυπνήσω."
Jin "δεν πειράζει. Αλλά τι έπαθες?"
Κατερίνα "τίποτα. Απλώς ζεστενομαι παρά πολύ. Θα πάω να κάνω ένα ντουζ να συνέλθω."
Πριν προλάβω να σηκωθώ ο Jin με έχει αγκαλιάσει από τους ώμους και έκατσε από πίσω μου περνώντας τα πόδια του γύρω μου.
Jin "Κατερίνα δεν χρειάζεται να κρύβεσαι από μένα. Ξέρω πολύ καλά τι  σου συμβαίνει και θέλω να σε βοηθήσω."
Κατερίνα "Jin τι είναι αυτά που λές?"
Jin "που είναι το κακό?"
Το ένα χέρι του άρχισε να χαϊδεύει το μπούτι μου.
Κατερίνα "Jin είμαι έγκυος δεν θέλω να κάνω έρωτα."
Jin "και εγώ δεν θέλω να κάνουμε κάτι τέτοιο μέχρι να γεννήσεις αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι που μπορώ να σε ικανοποιήσω."
Και έβαλε το χέρι του ανάμεσα στα μπούτια μου και άρχισε να τρίβει την περιοχή μου.
Κατερίνα "Jin..."
Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και έβαλε το χέρι του μέσα από την πιτζάμα μου αλλά ξαφνικά σταμάτησε.
Jin "αν πραγματικά δεν το θες θα σταματήσω δεν θέλω να σε πιέσω για κάτι."
Ήμουν ήδη αναμένει και αυτά που μου έκανε με είχαν ανάψει περισσότερο και η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να σταματήσει.
Κατερίνα "μην σταματάς."
Χαμογέλασε και άρχισε να με φιλάει πάλι στο λαιμό και τα δάκτυλα του άρχισε να παίζουν την περιοχή μου μέχρι που ένιωσα ένα μπαίνει μέσα μου. Το δάχτυλο του άρχισε να μπαινοβγαίνει μέσα μου σιγά-σιγά μέχρι που έβαλε και δεύτερο και εγώ άρχισα να βογκάω δυνατά.
Ένιωθα την γλώσσα του στο λαιμό μου και τα δάχτυλα του άρχισα να μπαίνω βγαίνουν πιο γρήγορα μέσα μου και δεν μπόρεσα να κρατηθώ και τελείωσα αφήνοντας σε ένα δυνατό βογγητο.
Το κορμί μου έτρεμε και ξαφνικά τινάχτηκα....
......
Άνοιξα τα μάτια μου και συνειδητοποίησα ότι ηταν όλα ένα όνειρο.
Γύρισα το κεφάλι μου και είδα τον Jin να με κοιτάει.
Jin "είσαι καλά?"
Η αναπνοή μου ήτανε γρήγορη και είχα ιδρώσει πάρα πολύ.
Κατερίνα "καλά είμαι να μην ανησυχείς. Απλώς ζεσταίνομαι."
Jin "μάλλον φταίει το όνειρο που έβλεπες. Από ότι κατάλαβα τα ευχαριστήθηκες πάρα πολύ αυτά το όνειρο.'
Κατερίνα "τι λές?"
Jin " παραμιλούσες και βογκούσες στον ύπνο σου. Και φώναζες το όνομα του Ji Woo και το δικό μου. Και από τις κινήσεις του σώματός σου μπορώ να καταλάβω τι όνειρο έβλεπες."
Κατερίνα "μπορούμε να μην το συζητήσουμε?"
Jin "δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι έχω διαβάσει τα πάντα για την εγκυμοσύνη και αν θέλεις βοήθεια είμαι έτοιμος να το κάνω για σένα."
Κατερίνα "τι είναι αυτά που λες? Αποκλείεται να το δεχτώ."
Άρχισε να γελάει και εγώ του γύρισα την πλάτη και σκεπάστηκα με την κουβέρτα.
Ξαφνικά αυτός με φίλησες στο μάγουλο.
Jin "προσπάθησε να κοιμηθείς λίγο σε δύο ώρες πρέπει να σηκωθούμε."
Εγώ έκλεισα τα μάτια μου και σκεφτόμουνα τι όνειρο ήταν αυτό και γιατί έπρεπε να το δω και πώς θα καταφέρω να επιζήσω αυτή η εγκυμοσύνης.......

second chance to love Donde viven las historias. Descúbrelo ahora