36 🔞🔞🔞(λίγο όχι πολύ 😂)

17 2 0
                                    

Όταν φτάσαμε στο σπίτι που έμενε Κατερίνα κόντευε μεσημέρι και αποφάσισα να κάτσω λίγο παραπάνω ώστε να δω τον μικρό Ji Woo.
Και τελικά κατέληξα να περάσω σχεδόν όλη τη μέρα μου εκεί και το απόγευμα η Κατερίνα μου είπε να πάμε για φαγητό στο εστιατόριο του Namjoon ώστε να μου τον γνωρίσει κιόλας.
Το εστιατόριο που πήγαμε ήτανε μικρό αλλά πολύ όμορφο.
Με το που φτάσαμε ο Namjoon αγκαλιάσε και φίλησε στο μάγουλο την Κατερίνα.
Namjoon "πώς ήταν τι ταξίδι? Όλα καλά?"
Κατερίνα "ναι όλα μια χαρά. Να σου συστήσω τον Taehyung."
Namjoon "χάρηκα για την γνωριμία Taehyung."
Taehyung " και εγώ."
Πρόσεξα πως με κοιτούσε με περίεργο ύφος αλλά αποφάσισα να μη δώσω σημασία.
Κατερίνα "ήρθαμε να φάμε κάτι."
Namjoon "καθίστε και θα πω στον μάγειρα να σας ετοιμάσει κάτι."
Καθίσαμε σε ένα τραπέζι και η Κατερίνα τράβηξε τον καροτσάκι του μικρού κοντά της.
Taehyung "νόμιζα ότι ο Namjoon είναι ο μάγειρας."
Κατερίνα "ο Namjoon να μαγειρέψει? Καλύτερα όχι. Μία φορά προσπάθησε να μου κάνει πρωινό και έκαψε το ψωμί του τοστ."
Taehyung "τόσο χάλια?"
Κατερίνα "δεν έχεις ιδέα πόσο."
Όταν το είπε αυτό αρχίσαμε να γελάμε και εκείνη τη στιγμή γύρισε ο Namjoon.
Namjoon "γιατί γελάτε?"
Κατερίνα "τίποτα κάτι δικά μας."
Καθίσαμε όλοι μαζί και όσο η Κατερίνα έτρωγε ο Namjoon πηρε αγκαλιά το μωρό και άρχισε να το ταΐζει.
Όσο τους έβλεπα μαζί άρχισα να ζηλεύω γιατί έδειχναν πολύ δεμένοι μεταξύ τους.
Κάποια στιγμή ο Namjoon χρειάστηκε να φύγει και έχω γύρισα και κοίταξα την Κατερίνα.
Taehyung "Κατερίνα θα σε ρωτήσω κάτι αλλά μην θυμώσεις μαζί μου."
Κατερίνα "ωχ .. πρόσεχε τι θα πεις."
Taehyung "τρέχει κάτι μεταξύ εσένα και του Namjoon? Δείχνετε πολύ δεμένοι."
Κατερίνα "τι??? Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουμε ζευγάρι πρώτον γιατί αγαπώ τον αδερφό σου και δεύτερον είναι gay δεν νομίζω ότι είμαι του γούστου του."
Taehyung "ωραίος άντρας πάντως και μεγαλόσωμος. Το είδος του άντρα που θα έβγαινα άνετα μαζί του."
Η Κατερίνα εκείνη τη στιγμή κρατούσε το πιρούνι και ήταν έτοιμη να φάει την μπουκιά της και έμεινε ακίνητη να με κοιτάει.
Κατερίνα "το είδος του άντρα που θα έβγαινες?"
Taehyung "ναι. Έχω περίεργο γούστο.
Οι γυναίκες μου αρέσουν μικροκαμωμένες όπως είσαι εσύ αλλά τους άντρας τους θέλω μεγαλόσωμους."
Κατερίνα "ορίστε?"
Η Κατερίνα κρατούσε ακόμα το πιρούνι στο χέρι της αλλά το κρέας που ήτανε καρφωμένο πάνω είχε πέσει.
Taehyung "γιατί με κοιτάς έτσι?"
Αυτή συνέχισε να με κοιτάει χωρίς να λέει τίποτα.
Taehyung "Κατερίνα είμαι bi νόμιζα ότι το ξέρεις."
Κατερίνα "σου φαίνομαι να το ήξερα?"
Taehyung "συγνώμη δεν είναι κάτι που το λέω παντού. Όχι ότι ντρέπομαι απλώς πιστεύω ότι είναι προσωπική επιλογή του καθενός με το τι θα κάνει στην προσωπική του ζωή."
Κατερίνα "δεν το πιστεύω ότι τόσο καιρό δεν είχε αναφερθεί κάτι τόσο σημαντικό."
Taehyung "σε ενοχλεί που πηγαίνω με άντρες?"
Κατερίνα "είσαι χαζός? Γιατί να με ενοχλεί ?Όπως είπες είναι δική σου επιλογή εγώ αυτό που θέλω από σένα είναι να είσαι ευτυχισμένος."
Όταν ο Namjoon γύρισε στο τραπέζι μας εγώ ξεκίνησα να πίνω την δεύτερη μπύρα.
Η Κατερίνα κάποια στιγμή πήγε τουαλέτα και ο Namjoon με κοίταξε πάλι με εκείνο το περίεργο ύφος που μου έχει κοιτάξει στην αρχή.
Namjoon "μπορώ να καταλάβω τι κάνεις. Πιστεύεις ότι αν μείνεις δίπλα στην Κατερίνα θα καταφέρεις να την κερδίσεις τελικά."
Taehyung "μην λες βλακείες."
Τον κοιτούσα και ήξερα ότι έχει δίκιο μου έχει περάσει από το μυαλό ότι εφόσον ο αδερφός μου αρνηται να τη δει ίσως καταφέρνω την κερδίσω τελικά. Αυτό που με πείραξε όμως πολύ είναι ότι με είχε καταλάβει.
Taehyung " το τι κάνω εγώ δεν σε αφορά."
Namjoon "με αφορά και πολύ μάλιστα. Δεν θα σε αφήσω να πληγώσεις την Κατερίνα."
Taehyung "δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι τέτοιο."
Namjoon "και όμως αυτό θα κάνεις αν επιμένεις. Από όσα έχω μάθει από την Κατερίνα για σένα φέρεσαι σαν ένα κακομαθημένο πλουσιόπαιδο."
Taehyung "πρόσεχε πως που μιλάς."
Namjoon "τι δεν σου έχουνε μιλήσει καμιά φορά έτσι? Πιστεύεις για κάποιο λόγο ότι έχεις δικαιώματα πάνω της και ότι επειδή την ερωτεύτηκες πρέπει να είστε μαζί. Όλο αυτό τον καιρό σκέφτηκες τα δικά της αισθήματα ή του αδερφού σου? Ερωτεύτηκες ένα άτομο το οποίο ήταν η κοπέλα του αδερφού σου έστω ήτανε όλα ψέματα αλλά δεν το ήξερες."
Τον κοίταξα έτοιμος να μαλώσω μαζί του αλλά εκείνη τη στιγμή γύρισε η Κατερίνα και αποφάσισα να μην κάνω τίποτα.
Κατερίνα "Taehyung καλύτερα να μείνεις εδώ σήμερα. Έχεις πιεί πολύ και δεν θέλω να οδηγήσεις σε αυτή την κατάσταση."
Taehyung "ωραία οπότε μπορώ να πιω ακόμα λίγο." Και άνοιξα την τρίτη μπύρα.
Κατερίνα "σε παρακαλώ σταμάτα να πίνεις και έλα να πάμε σπίτι.."
Εγώ δεν τις έδωσα σημασία και συνέχισα να πίνω.
Namjoon "άφησε τον θα τον φέρω εγώ έτσι κι αλλιώς λίγο θα κλείσω. Εσύ πάρε το μωρό και φύγετε."
Η Κατερίνα έφυγε και εγώ έμεινα. Δεν ξέρω πόση ώρα είχε περάσει αλλά το εστιατόριο αδειάσε και ο Namjoon κλείδωσε, τράβηξε της κουρτίνες και πήγε στην κουζίνα.
Σκεφτόμουν αυτά που μου είπε και πήγα και εγώ στην κουζίνα.
Αυτός ήτανε στο νεροχύτη και έπλενε ποτήρια αλλά έχει βγάλει πουκάμισο του και είχε μείνει μόνο με το φανελάκι και είδα πόσο γυμνασμένο ήταν το σώμα του.
Taehyung "πιστεύεις ότι τα έκανα όλα επίτηδες? Ότι ερωτεύτηκα την Κατερίνα για να πληγώσω τον αδερφό μου?"
Αυτός σταμάτησε και γύρισε και με κοίταξε.
Namjoon "δεν ξέρω. Αλλά θα πρέπει επιτέλους να ωριμάσεις μπορεί να σε φωνάζουν όλοι μικρό αλλά δεν είσαι μικρός. Πρέπει να σταματήσεις να πληγώνεις τους γύρω σου και πάνω από όλο τον εαυτό σου."
Taehyung "απλώς ερωτεύτηκα."
Namjoon "το λάθος άτομο."
Και εκείνη την στιγμή δεν άντεξα άλλο και άρχισα να κλαίω και ο Namjoon αφού με κοίταξε λίγο ήρθε και με αγκάλιασε.
Namjoon "εντάξει ηρέμησε. Το ξέρω σου μηλισα άσχημα και δεν με ξέρεις καν αλλά κάποιος έπρεπε να το κάνει."
Είχα πιεί και ήξερα ότι αυτό που πάω να κάνω αυτή τη στιγμή ήτανε λάθος αλλά δεν σταμάτησα τον εαυτό μου. Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του και άρχισα να τον φιλάω.
Στην αρχή αυτός δεν αντέδρασε άλλα ξαφνικά με σκούντηξε ώστε να απομακρύνθω από αυτόν.
Namjoon "μικρέ είσαι μεθυσμένος και δεν ξέρεις τι κάνεις."
Taehyung "εσύ δεν είπες πριν ότι δεν είμαι μικρός? Θέλω να σε κάνω δικό μου."
Και τον σκούντηξα ώστε να κολλήσει πάνω στην κουζίνα έβαλα το πόδι μου ανάμεσα στα πόδια του και άρχισα να τρίβω το μόριο του με το χέρι μου.
Άρχισα να τον φιλάω με πάθος στο λαιμό μέχρι που αυτός με σταμάτησε και αφού με σήκωσε με έβαλε να κάτσω πάνω στον πάγκο.
Namjoon "αν είναι να γίνει κάτι μεταξύ μας εσυ θα γίνεις δικός μου και όχι εγώ δικός σου."
Taehyung "κανένα πρόβλημα. Κάνε με να ξεχάσω την Κατερίνα."
Namjoon "μπορώ να σε κάνω να ξεχάσεις και το όνομα σου (καλέ κοίτα αυτοπεποίθηση 😂) αλλά όχι όσο είσαι μεθυσμένος και όχι όσο λες ότι είσαι ερωτευμένος με την Κατερίνα."
Τον τράβηξα να μπει ανάμεσα στα πόδια μου και κόλλησα την στύση μου πάνω στη δικιά του.
Taehyung "απλώς θα κάνουμε σεξ δεν χρειάζεται να γίνει κάτι άλλο."
Namjoon "μικρέ εγώ δεν κάνω σεξ αλλά κάνω έρωτα."
Taehyung "σε παρακαλώ το έχω ανάγκη."
Τον κοίταξα όσο πιο παθιασμένο μπορούσα και άρχισα να τρίβομαι πάνω του.
Namjoon "τι μου κάνεις μικρέ έτσι που με κοιτάς με το ζόρι κρατιέμαι."
Ξαφνικά ξεκούμπωσε το παντελόνι μου και έπιασε τη στύση μου.
Namjoon "θα σε βοηθήσω να τελειώσεις και τίποτα παραπάνω."
Taehyung "σε θέλω."
Namjoon "αυτό θέλω να μου το ξαναπείς όταν θα είσαι ξεμεθυστος."
Και αφού έσφιξε λίγο την στύση άρχισε να παίζει μαζί της. Στην αρχή το χέρι του πήγαινε σιγά-σιγά και εγώ είχα δαγκώσει τα χείλη μου ώστε να μην ακουστούν τα βογγητα μου.
Ξαφνικά με κοίταξε στα μάτια και το χέρι του άρχισε να πηγαίνει πιο γρήγορα και εγώ δεν μπόρεσα να κρατηθώ και άρχισα να βογκάω.
Έπαιζε πολύ ώρα μαζί μου αλλά εγώ δεν τελείωνα γιατί δεν ήθελα και προσπαθούσα να κρατηθώ.
Namjoon "τι έγινε μικρέ? Το χέρι μου δεν είναι αρκετό για να τελειώσεις?"
Αλλά δεν περίμενε την απάντηση μου και έσκυψε μπροστά μου και πήρε όλη την στύση μου στο στόμα του με τη μία. Ένιωθα τη γλώσσα του να παίζει μαζί μου και το κορμί μου είχε ανατριχιάσει ολόκληρο.
Άρχισε να ανεβοκατεβάζει το κεφάλι του γρήγορα και δυνατά και ταυτόχρονα να με ρουφάει και εγώ πλέον δεν άντεχα άλλο.
Taehyung "Namjoon θα τελειώσω."
Και αυτος τραβήχτηκε και ξανά έπιασε με το χέρι του την στύση μου και άρχισε να παίζει γρήγορα μαζί της μέχρι που τελείωσα αφήνοντας ένα δυνατό βογγητο.
Εγώ πήγα να τον αγκαλιάσω αλλά αυτός αφού με σκούπισε μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και απομακρύνθηκε από εμένα.
Namjoon "ώρα να πάμε σπίτι. Δεν θέλω να ανησυχήσει η Κατερίνα."
Όταν πήγαμε σπίτι του με έβαλε να ξαπλώσω στο κρεβάτι του και αυτός πήγε στον καναπέ και εγω προσπαθούσα να καταλάβω τι έγινε.
Όλη η μέρα σήμερα ήταν περίεργη και τελείωσε ακόμα πιο περίεργα.
Το πρωί που σηκώθηκα ο Namjoon και η Κατερίνα κοιμόταν ακόμα και εγώ έφυγα αφήνοντας μόνο ένα σημείωμα.
Ντρεπόμουν να αντικρίσω τον Namjoon μετά από ότι έγινε όχι ότι το μετάνιωσα αλλά για το τι θα σκεφτόταν για μένα. Ενώ έλεγα ότι είμαι ερωτευμένος με την Κατερίνα αλλά τον άφησα να μου κάνει ότι έκανε.
Σίγουρα θα σκεφτόταν για μένα οτι με νοιάζει μόνο το σεξ και ότι πηγαίνω με όποιον βρεθεί μπροστά μου.
Πάντως είχε δίκιο ήταν καιρός πλέον να ωριμάσω και τώρα πήγαινα σπίτι με σκοπό να βάλω μυαλό στον αδερφό μου. ........

second chance to love Where stories live. Discover now