Havuçun ağzından
Okuldayken lavabonun içinden bazı şeylerin carpışla sesi ve yüksek tonda bağırış seslerini duydum ve irkildim..
Lavabonun kapısının koluna elimi uzattım ve aniden durdum..
İçeride neler döndüğü hakkında en ufak bir fikrim yoktu..
Aniden tereddüt ettim.. ama çığlık seslerinin yükselmesi benim daha çok meraklanmama ve endişelenmeye sebep oldu..
Kapının kolunu yavaşça çektim ve ileri girdim.. gördüğüm manzarayla donakaldım..
Benim yaşlarımda birinin sinir dolu çıglıklarıydı bunlar.. o kişiye dikkatli baktığımda gözlerinin yaşlarla dolu olduğunu gördüm..
Ayrıca Lavabonun etrafı dağılmış haldeydi.. onun kötü gününde olduğunu sezdim..
Beomgyu
-n.. Ne var.. neden 3 dakikadır bana bakıyorsun..Turuncu saçlı çocuk
-hey.. sorun ne kötü görünüyorsun..Genç gözlerini kaçırdı ve ona yaklaşıp onu rahatlatmaya calıştım..
Beomgyu
-neden bana yardım ediyorsun.. söylesene ezik de.. aptal de öfke kontrolü olmayan de..Sakin bir ses tonuyla konuştum
Turuncu saçlı çocuk
-neden böyle seni aşağılayım ki.. bu çok yanlış birşey.. bunları sana kim söyledi..Başını eğdi ve kısık ses tonunda cevap verdi..
Beomgyunun ağzından
Beomgyu
-11. Sınıflardan choi yeonjun..Turuncu saçlı kişinin aniden gözleri büyüdü muhtemelen tanıyordu..
Turuncu saçlı çocuk
-bir dakika.. tekrar kim olduğunu söyler misin?..Beomgyu
-Choi yeonjun..Turuncu saçlı çocuğun endişesi arttı..
Yeonjunu nereden tanıyordu..
Turuncu saçlı çocuk
-abimin sinir bozucu olduğunu biliyorum ama bu kadar da ileri gideceğini zannetmezdim..Bir dakika.. abisi miymiş..
Şaka gibi bunlar nasıl aynı genleri taşıyorlar..
Beomgyu
-abin.. mi?.. bekle yeonjun gerçekten senin abin mi?..Turuncu saçlı çocuk
-maalesef.. ondan nefret ediyorum berbat bir abi ve gerçekten çok sinir bozucu..Gülümsedim ve benimle aynı fikirde olan biri olmasına sevinmiştim..
Beomgyu
-sana hak veriyorum.. bu arada iyi birine benziyorsun tanışalım ben beomgyu..Soobin
-memnun oldum bende soobinSoobin gözyaşlarımı sildi ve bana sarıldı.. yeni okulumda ilk arkadaşımı edinmiştim..
Aradan birkaç gün geçti yeonjunun yanına hiç gitmedim genelde soobinle kantinde sohbet edip takılıyorduk..
Zaten neden yanımda bir salatasarmalı mavi şirin olsun ki.. değil mi?..
Bütün okuldan anons etmek istedim..
"SENDEN NEFTET EDİYORUM SALATASARMALI CHOİ YEONJUN UMARIM ÖLÜP DE GEBERİRSİN"Ama buna cesaret edemedim.. bunu yürekten o kadar çok istedin ne kadar istediğimi anlatamam..
Soogyuyu ne kadar çok sevdiğimi biyorum ve bu hikayedeki en iyi arkadaşlarr bayılıyorum onlara neyse..
Umarım beğenmişsinizdir bu bölüm de bu kadar olsunnn oylayıp yorum yapmayı unutmayın byee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakallarla Dans|Yeongyu♡
Humorbeomgyu:salatasarmalılardan nefret ediyorum yeonjun: biz de sana çok bayılıyoruz zaten..