Ep-8

33 3 5
                                    

Yeonjun un ağzından

Telefonu kapattım ve neden herşeyin bu kadar hızlı değiştiğine bir anlam veremedim..

Sahiden ben ne ara bu kadar değişmiştim.. beomgyu ya nasıl iyi davranacaktım?.. sözümü tutmazsam fenerli olacaktım buna hazır mıydım?..

Kafamda bir ton soru vardı birden önüne bakmadım ve bir motor üstümden geçti..

Canım cok feci yanıyordu titriyordum ve yardım çağırıp çığlık atıyordum o sırada gözlerim karardı ve bayıldım..

Beomgyu nun ağzından

Yolda yürürken yerde yatan birini gördüm ve yaklaştığımda o kisinin yeonjun olduğunu fark ettim hiç tereddüt etmeden ambulansı aradım

Ve soobin e haber verdim..

Soobin
-o i-iyi olacak değil mi?...

Soobine sarıldım ve başımı salladım kollarımı beline doladım ve belini rahatlatıcı biçimde oluştururken onun korkudan titreriğini gözyaşlarının gömleğimi ıslattığını hissettim..

Beomgyu
-o iyi olacak soobin söz veriyorum

Ambulansı arabayla takip ettik ve yeonjun hala yoğun bakımdaydı..

Soobin hemşirenin gelip açıklama yapmasını beklerken hala gergin olduğunu hissedebiliyordum..

Bir süre sonra hemşire geldi ve şunu söyledi;

Hemşire
-yeonjun Beyin ailesi siz misiniz?..

Soobin birden ayağa kalktı ve bende arkasından ayağa kalktım

Soobin
-a-abim iyi olacak mı?..

Hemşire derin bir iç çekti ve konuşmaya başladı..

Hemşire
-yoğun bir kaza atlattı çok kan kaybetti ama şu anda durumu stabil onu görmek istiyorsanız kısa süreliğine içeri girebilirsiniz ancak daha uyanmadı birkaç gün gözetim altında dinlenmesi gerekecek vücudunda birsürü çatlak var..

Soobin yeonjun un durumunun şu anda stabil olduğunu duyunca biraz olsun rahatladı ve yeonjun un odasına girip yanındaki sandalyeye oturdu onu ilk kez bu kadar duygusal görüyordum..

Ama haklıydı benim de abim bu halde olsaydı bende çok üzülürdüm..

Onları pencereden seyrettim

Soobin in ağzından

Abimin odasına gittim ve vücudunda birçok çatlak olduğunu fark ettim onun by halde olmasına içim elvermiyordu

Soobin
-abi.. özür dilerim..  senden nefret etmiyorum seni seviyorum abi.. hemde çok beni bırakma lütfen..

Gözyaşlarımı tutamadım ve ağlamaya başladım içeri beomgyu girdi ve beni yatıştırdı

Beomgyu
-o iyi hemşire de söyledi iyileşecek merak etme seni asla bırakmayacak soobin..

Beomgyuya sıkıca sarıldım ve gözyaşlarımı sildim o haklıydı abim iyi olacaktı buna inanmalıydım..

Beomgyuya sıkıca sarıldım ve gözyaşlarımı sildim o haklıydı abim iyi olacaktı buna inanmalıydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölüm de bu kadardı umarım beğenmişsinizdir oylayıp yorum yapmayı unutmayın byee🎀💖💋

Çakallarla Dans|Yeongyu♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin