Ep10

27 3 11
                                    

Uzun süre yazmadım farkındayım ama İnternetim yoktu buyüzden yazamadım neyse devam edelimmmm

Yeonjun un ağzından

İyi halt yedim... Ben..   Ben babama ne diyeceğim onun izinden giderken bir iddia uğruna Galatasarayı bıraktım dersem evden atar beni...

Ah salak kafam ah neye bulaştım Ben...

Soobin ile beomgyu Galatasaray fenerbahçe maçını açtılar ve izlemeye başladık tabi hastanedeyim telefondan canlı olarak beraber izliyorduk..

Üstümde de firavun bahçe forması vardı yırtmak istiyordun her an yırtabilirdim..

Bizim aile ikiye ayrılıyor annem ve soobin firavun bahçeli Ben ve babamsa Galatasaraylıyız..

Ben babama çekmişim ikimizin de en nefret ettiği renk lacivert... zaten ben her zaman babamı örnek alırım...

Ama şu anda sözde fenerli olunca soobin in babama anlaşmasından korkuyorum.. o beni asla fenerli olarak kabul etmezdi..

herneyse maç izlemeye başladık ve bir yanımda kardeşim soobin öbür yanımda da gereksiz beomgyu vardı...

Beomgyu yu umursamadan maçı izliyordum fenerbahce her gol attığında yumruklarımı sıkıyordum ikisi de sevinç çığlığı atıyorlardı

Soobin
-bak abi kazandık..

Beomgyu
-yine kazandıkkk!!!

Gözlerimi devirdim..ve öfkeli bicimde konuşmaya başladım kendimde değildim...

Yeonjun
-Allah belasını versin bütün oyuncuları tutar ve hücum oyuncuları kaleye paslaşarak top atarlarsa olacağı bu..  lanet olsun...

Soobin ve beomgyu bana şaşkın şaşkın baktılar yine o öfke nöbetlerinden birini geçiriyordum..

Beni anlamıyorlardı... herhangi bir iddia ile takımımı değiştiremezdim bu cok saçmaydı...

Onlara şunu söyledim...

Yeonjun
-soobin.. bundan babamızın haberi olmasın..

Soobin başıyla onayladı beomgyu ile birbirlerine sıkı sıkı sarılıyorlardı

Ben ve öfke nöbetlerim işte... 

Acaba gittikçe ergenleşiyor muydum??

Hayır asla..

Asla olamazzzz
 
 
                    DEVAM EDECEK..

BU BÖLÜM DE BUKADARDI UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.. OYLAYIP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BYEE

Çakallarla Dans|Yeongyu♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin