Sınıf 2-2 erkekler haremi
Soobin: Günaydın Gayler.
Mingi: Ben gay değilim.
Jongho: Yalnız G büyük.
Mingi: gay
Seungmin: Ne şerefsiz var ya.
Mingi: Eyvallah.
Jongho: Seungmin bugün seninle işimiz var.
Seungmin: Karşılık olarak ne alcam?
Jongho: Bangchan hyung ile buluşma?
Seungmin: Ne yapılacak?
Yeonjun: NSOM2ONSONWONS2INSI1JHWJŞEŞXJSMŞDHSKXMSK BENİM KARARLILIK SEVİYEM
Soobin: Bangchan hyung denilince akan sular durur.
Seungmin: Susun ulan.
Seungmin × Jongho
Seungmin: Noldu Jongho?
Jongho: Dün Yeji'nin dedikleri..
Seungmin: Evet..
Seungmin: Yunho'nun ona sulandığını söyledi.Jongho: Evet, kantinin kamerasına sızabilir misin?
Seungmin: Elbette ama neden?
Jongho: Off Yunho gay çünkü amk ve neden gidip en yakın arkadaşının sevgilisine sulansın ki?
Seungmin: Doğru söylüyorsun... Mingi'nin de ona inanmaması saçma.
Jongho: Yaniiii
Jongho: Sızıyor musun kameralara??Seungmin: Yalnızca tek seferlik ve hyung ile buluşmayı unutma.
Jongho: Sen hallet ben sizi evlendiririm bile.
Seungmin: Sağol reis.
Seungmin Jongho ile konuştuktan sonra üstüne formasını geçirip laptobunu çanta atmıştı otobüste giderken okulun kamera sistemine girmeye çalışmıştı bir kaç dakika sonra girdiğinde zaferle gülümseyip kulaklığını takıp Yeji ve Yunho'nun konuşmalarına odaklanmıştı.
Seungmin duydukları ile sinirlenirken görüntüleri Jongho'ya atmıştı, okula gelince otobüsten inip okula yürüdü sınıfına gelince çantasını sırasına bırakıp Yeji'nin sırasına gidip elini masaya vurdu.
"Öğrenilmeyecek mi sandın?"
"Ne?"
"Neler oluyor Seungmin?"
"Yeji telefonunu ver."
"Kim Seungmin amacın ne?"
Seungmin gözlerini devirip Yeji'den telefonunu aldı Yeji elinden almaya çalışırken Seungmin elini alnına koyup onu uzak tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk doktoru- YunGi
Humor"Oğlum bal gibi de gaysın ve Yunho'ya aşıksın." "Bizim aşk doktoru konuştu yine."