4 | steve harrington

405 12 5
                                    

"Şimdi sessiz ol bebeğim, yoksa herkes babacık senin kucağına bebeği koyarken onun için inlemeni duyacak."

Steve, Hopper'ın banyosunda senin iç çamaşırını indirirken fısıldıyor.

Kocanızın artık tüm beynini ele geçirmiş gibi görünen bebek isteği yüzünden bu durumdaydınız.

Bugün Jim ve Joyce'un evine vardığınızda bir sorun çıkacağını hemen anladınız çünkü Jonathan ve Nancy'nin yanlarında birkaç ay önce doğan kızlarını da getirdiklerini gördünüz.

Kısmen bu kadar dayanabilmesine şaşırmıştınız ama öğleden sonra bir noktada, herkes bir süreliğine bahçede takılmaya karar verdiğinde kendini pek iyi hissetmediğini söyledi. Niyetini hemen anladın. Seni banyoya doğru çekti.

Banyo kapısını kapatacak vaktin bile yoktu, kalçaların çoktan lavaboya dayanmıştı ve dudakları, sağ kulak memenden göğüs boşluğuna doğru uzanan uzun bir öpücük bırakıyordu.

"Tanrım, seni o küçük kızla görmek beni deli ediyor. Seni onun kollarında görmek ya da onunla oynaman, onun bizim olup olmadığını düşünmeden edemiyorum. Yemin ederim bu gece hamile kalacaksın, bu yapacağım son şeyse bile olsa." Elbisenizin eteğini kaldırırken boynunuza fısıldıyor ve uzman parmaklarıyla merkezinizi sıyırıyor, zaten istemsizce sözlerinden ve jestlerinden kaynaklanan bir ıslaklık içindesin.

"Ne kadar ıslak olduğunu hisset bebeğim. Seni kim bu kadar ıslattı?" Elbisenizin üzerinden göğüslerinizden birine masaj yaparken retorik* bir şekilde soruyor.

"Sen babacık, sen yaptın." Artık çok geç olsa da aklını kaybetmemeye çalışırken nefesin kesiliyor.

"Doğru bebeğim ve şimdi babacık seni o kadar sert sikecek ki kendi adını bile unutacaksın ve sonra içine güzel bir erkek ya da kız bebek koyacaksın. Bu fikir hoşuna gitti mi?" Pantolonunun fermuarını açarken ve penisine yavaşça masaj yaparak kendini hazırladı.

"Evet babacığım, lütfen. Kendi bebeğimiz olması için sabırsızlanıyorum."

"Şimdi sessiz ol bebeğim." Seni banyo lavabosunun üzerine eğerken şehvetli bir sesle söylüyor. Onun horozunun girişinizi sıyırdığını hissediyorsunuz, sonra sert bir şekilde içine giriyor.

Ancak hissettiğin tek şey saf zevkti, ıslaklığın yardımıyla kolay bir şekilde içinize kaydı. Steve hemen hızlı bir şekilde hareket etmeye başladı ve önceden düzgün bir şekilde topladığın saçlarını, ilkel bir kuyruk halinde yakalayıp seni kendine doğru çekti. Bu da sırtının kavislenmesine sebep oldu. Tüm tutkusuyla seni öpmeyi ihmal etmiyor.

Onun hamleleri güçlü olmaya devam ediyor ve sen inlemelerini tutmak için giderek daha fazla çabalıyorsun. Orgazmın gittikçe daha hızlı ve daha şiddetli geldiğini hissedersiniz ve bunu hemen kocanıza söylemeden edemezsiniz, o da hemen eğlenerek kıkırdamaya başlar.

"Boşver bebeğim, bırak gitsin, endişelenme." Orgazmının yakında olduğunu bilerek hamlelerini hızlandırarak diyor. "Ama şunu bil ki bu daha bitmedi, eve döndüğümüzde seni öyle sert sikeceğim ki hamile olmanın yanı sıra vücudunun izini yatağımızda bırakacaksın." O devam etti.

Sözleri çok fazlaydı ve bir anda sonsuz bir zevk dalgasına kapıldın. Vücudundaki her sinirin bu telaş altında rahatladığını hissettin, onun sikinin çevresini sıkıca sarıyordun. içindeki meni damlasını her damlasını kendinize sıkmak istiyor. Sizin orgazmınız onunkini etkileyerek onunkini tetikledi. Senden sonra çok geçmeden orgazm oldu. Kürek kemiklerinizin arasına bir öpücük bırakmadan önce sırtınıza yaslandığını hissettin. İçinde hissettiğin sıcaklık inlemene sebep oldu. Boşalmış olmasına rağmen içinden çıkmadı. Bir süre bekledi.

"Kelime ne?" diye sordu, aletini defalarca rahim ağzınıza denk getirerek inlemene neden oldu.

"Teşekkür ederim babacık." Sikini senden dışarı kaydırıyor ve konuşmaya devam ediyor.

"İşte benim kızım, şimdi külotunu giy ve dışarı çıkalım, onların bir şeylerden şüphelenmeye başlamasını istemeyiz." Pantolonunu kapatırken ve son bir kez, tohumlarının bir kısmının damlamaya başladığı bacaklarına baktı.

"Sanki seni duymamışlar gibi." diyerek alay etti. Külotunu ararken, onu banyoya atılmış halde buldun.

"Ağzına dikkat et bebeğim, çünkü babacığa iyi davranmazsan bu gece boşalamazsın." Sen iç çamaşırını giydikten sonra, banyodan çıkmadan önce kıçına tokat attı.

Sonunda birkaç hafta sonra Steve'in sözünü tuttuğu ve o gece gerçekten başarılı olduğu ortaya çıktı; her ne kadar siz o zamanın Hopper'ın banyosunda olduğuna inansanız da.

Sonunda birkaç hafta sonra Steve'in sözünü tuttuğu ve o gece gerçekten başarılı olduğu ortaya çıktı; her ne kadar siz o zamanın Hopper'ın banyosunda olduğuna inansanız da

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

retorik: söz söyleme sanatı.

kısa bir bölüm oldu 🥹

imagine | multifandom Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin