Quidditch formasında insanı tahrik eden bir şey vardı. Belki de seni kendine çeken şey Harry'nin atletik yapısıydı, formanın özelliklerini nasıl tam olarak kucakladığıydı. Savaştan sonra onu bir daha üniformasıyla göreceğinizi düşünmüyordun. Neyse ki seninle Hogwarts'a dönmeye karar verdi.İnsanlar seni aramaya gelmeden önce sadece birkaç dakikan olacağını biliyordun. Şans eseri, bu kadar sürede çok şey yapabilirdin.
Harry seni tutkulu bir öpücüğün içinde hapsolmuş halde dolaplara bastırdı. Ne de olsa maçlarından önce ona iyi şanslar öpücüğü vermek bir gelenekti. Fakat bu seferki iyi şanslar öpücüğünden biraz daha fazlasıydı.
Harry'nin ellerinden biri kollarını başının üzerinde sabitlemişti, serbest eli ise vücudunda ve kazağının altında geziniyordu. Parmakları belinizden yukarıya ardından göğsünüze doğru süründü. Bir parmağını meme ucunuzun daire içine alacak şekilde uzattı. Dizini bacaklarının arasına yerleştirdi ve sen de sızlayan karın bölgeni dindirmeye çalışarak kalçalarını ona doğru çevirdin. Seni öpücüğünden kurtardı ve bütün odağını boynuna yöneltti, elinden geldiğince tenini öpüp yaladı.
Harry elini karnına doğru kaydırdı ve ellerini giysilerinin altına kaydırarak çıplak teninde gezdirdi. Boynuna doğru sırıttığını hissedebiliyordun; seninle dalga geçmeyi her zaman severdi ve bugün de bir istisna değildi. Ona dik dik bakarak "Harekete geç, Potter," diye uyardın.
Geri çekilmeden önce yanağına bir öpücük kondurdu, "Kibarca sor." Dudaklarını birbirine bastırdın ve yüzündeki alaycı ifadeyi geri aldın.
Alt dudağını dışarı çıkararak ona bakarsın. "Lütfen sana ihtiyacım var, Harry."
Ellerini beline indirdi ve kalçalarından tuttu. Hızlı bir hareketle seni kaldırdı ve bir kez daha dolaplara bastırdı. Harry'nin bir atlet olduğunu size hatırlatan bunlar gibi anlardı.
Bileklerini onun beline doladın. Harry'nin kollarından biri beline sarılıydı ve seni tutuyordu, diğeri ise uzunluğunu pantolonundan kurtarmakla meşguldü.
Başarılı olduktan sonra birkaç kez kendini okşadı. Külotunu yana doğru çekti, bir parmağını kıvrımlarınızın arasına kaydırdı ve kayganlığını her yere yaydı. Ardından parmağını ağzına götürüp senin tadına baktı.
Aletini senin girişine doğru kaldırdı ve beklemediğin bir anda içine iterek tiz bir sızlanmanın dudaklarının arasından geçmesine neden oldu.
Henüz uzunluğuna alışamadığın için dibe vurduğunda derin bir nefes aldın. Harry seni sakinleştirmeye çalışarak boynunun üstüne özensiz öpücükler kondurdu. Birkaç dakika böyle kaldınız ve ardından sen kalçalarını onunkine doğru bastırdın, kalçalarını hareket ettirerek ona içinde hareket etmesi için yalvarmaya başladın.
Harry sana merhamet etti ve kalçasını geri çekerek hareket etmeye başladı. Her itişte biraz daha dışarı çıktı. Sonunda, o tekrar içinize dönmeden önce sadece aletinin başı içinizdeydi.
"Beni çok iyi alıyorsun, aşkım." diye omzuna doğru inledi. Seni kaldırıp sana vururken kıçını kavradı. Onun adını sızlanırken ağzın açık kaldı, nefes nefese kaldın.
Ellerinden biri sanki kendine engel olamıyormuş gibi birleştiğiniz yere doğru sürüklendi. İşaret parmağı klitorisinizin çevresine daireler çizdi. Yaklaştığını karnındaki sızıdan hissedebiliyordun.
Git gide duvarların Harry'nin aletini sıkmaya başladı ve o derinden inledi. Vuruşları daha da özensiz hale geliyordu ve uçurumun kenarına doğru sendelediği anlaşılıyordu.
Pazılarını kavradın, "Yaklaştım, Harry."
Umutsuzca zirveyi kovalarken tepki olarak temposu hızlandı. Orgazmın sana yarı yarıya çarptı ve sen onun aletinin etrafına boşaldın. Titremeler vücudunu sardığında ona sıkıca sarıldın. Harry, kendi orgazmı onu etkisi altına alırken, içinde sarsıldı.
İçindeki hamleleri yavaşladı. Yavaşça dışarı çıktı ve sperminin senden damlamasını izledi. Daha fazla dışarı çıkmasını önleyerek külotunu hızla normal pozisyonuna geri getirdi. Seni yavaşça yere bıraktı ve sen de titreyen bacaklarını hareket ettirmeye çalışarak onun omuzlarını tuttun.
"İyi şanslar," diye mırıldandın, yanağına bir öpücük kondururken yüz hatlarını süsleyen bir gülümsemeyle.
Harry maç başlamadan bile ter içinde kalmıştı. Maç esnasında da düşüncelerinin arasında seni nasıl becerdiği vardı. İçinden akan spermini düşündükçe maçın bir an önce bitmesini ve seninle yeniden birleşebilmeyi umdu. Böylece motivasyonu daha da arttı ve maçı Gryffindor kazandı.
istek bölümdü 💞
uzun zamandır bölüm atmadığım ve sizi beklettiğim için üzgünüm. benim için başından sonuna epey yoğun bir haziran ayı oldu. yks 24 öğrencisiydim. (aranızda girenler varsa umarım sınav iyi geçmiştiirr ✨) yks'den sonra biraz dinleneyim sonra bölüm yazarım derken araya bayram girdi, bayramdan sonra da düğün için şehir dışına çıkmam gerekti derken bölüm yazmaya vakit bulamadım. 🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine | multifandom
Fanfictiontek bölümlük hikayeler. ❗️bu kitapta bolca smut (+18 içerik) bulunacağından rahatsız olacağınızı düşünüyorsanız lütfen okumayın.