Güneş:
Ne hale geldiğine bakar mısınız lütfen!
Ayıp cidden işinizi neden düzgün yapmıyorsunuz ki?
055***: Yanlış numara...
Güneş: NE
055***: Ayrıca o pençelerinizi düzgünce kullanamıyorsanız suçlu onlar değil bence.
Güneş: Bu sizi hiç ama hiç alakadar etmez. Haddinizi bilin lütfen.
055***: Burada tek haddini bilmeyen birisi var o da sensin. İşini yapan insanlarla düzgün konuş.
Güneş: Şimdi bana nezaket kurallarını mı öğreteceksinn, sen kimsin pardonnn
055***: Galiba sen insanların daha çok kim olduğuyla ilgilenen, ona göre davranan bir zavallısın.
Güneş: SENN AYY ŞEREFSİZZZ
055*** kişisini engellediniz.
Beni tanımadan etmeden nasıl böyle konuşabilir ya it oğlu it. Sadece gayret düzgün bir şekilde durumumdan bahsettim. Olanlara bak ya. Zavallı ne ya zavallı ne! Yok ben hırsımı alamadım. Engeli kaldırıp bir şeyler yazsam ne olur ki! Hiçbir şey olmaz.
055** kişinin engelini kaldırdınız.
Güneş: Sen bana zavallı diyorsun ya asıl zavallı olan sensin. İnsanları tanımadan etmeden, önyargıyla yaklaşan bir zavallısın hem de. Önyargıların yüzünden herkese kötü davranıyorsundur kesin sen, ee bunun doğrultusunda da yapayalnızsındır. Yazık sana. Acıyorum. Hep böyle yalnız olacaksın.
055***: Bitti mi?
Güneş: Bitti
055***: İyi beni bir daha rahatsız etme.
Güneş: Asıl sen beni rahatsız etmee
055***: Bana tekrar yazan sensin farkındasın demi?
Güneş:
055***:
Güneş:
055***:
Ecrin beni çağırdığı için mesajlardan çıktım. Yaşadığım saçmalığa bak ya. Sakin olmam lazım. Bir daha da muhatap olmayız zaten. Bugün Ecrin ile gezmeye gidecektik. Giderken tırnağımı da yaptırayım de post çekersek güzel dursun. Mesleğim gereği her an kusursuz olmalıyım.
Herkese merhaba
Nabersiniz?
Yeni bir kurguyla geldim.
Alırım bir yıldızınızıı çiçekleerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Telefonda/ Texting
أدب المراهقينGüneş: *fotoğraf* Ne hale geldiğine bakar mısınız lütfen! Ayıp cidden işinizi neden düzgün yapmıyorsunuz ki? 055***: Yanlış numara... Güneş: NE 055***: Ayrıca o pençelerinizi düzgünce kullanamıyorsanız suçlu onlar değil bence.