(Y/N) - vaše jméno
John a já se známe od té doby, co jeho žena Jill Otěhotněla. Byla jsem s Jill dobrá Kamarádka 3 roky předtím, než otěhotněla. John a Já jsme se rychle staly přáteli. Trávily jsme spolu hodně času, když jsem pomáhala Jill doma. John byl vždy rád, když jsem k nim přišla na návštěvu Nebo jim pomoct. Byla jsem tam vždy vítána. Byl tak hrdý a šťastný že brzy bude otcem... Ochranitelský... Ale jednoho dne, se to vše změnilo. V den, kdy Jill přišla o dítě. Všechny nás to hrozně zasáhlo.... John a Jill se hodně odcizily...O pár dní později doktoři zjistili John, že má neoperativní rakovinu na mozku.... Umírá.... Toho dne, se vše zhroutilo.
- Současnost-
Amanda, která přežila John Hru se teď učí, jak dělat vlastní pasti. John chce, aby někdo v jeho díle pokračoval až odejde. Ale jak se Amanda změnila, není si tím moc jistý. Ví že si tajně ubližuje a její posedlost Johnem je zřejmá. John sedí na židli, kreslí návrh a postup pro jeho další výtvor. Amanda je vpředu místnosti a uklízí nepořádek, který včera udělala když vyráběla past. (Y/N) vejde dovnitř a dveře nohou jemně zavře, aby nerušila John při práci. Jde k John a jemně dá ruku kolem jeho ramen.
"Zase pracuješ celou noc?... Víš, že potřebuješ odpočívat Johne" John se usměje a položí tužku na stůl. Podívá se na (Y/N).
"Znáš mě drahoušku... Musím dodělat věci, které mě napadnou." Políbí její ruku. (Y/N) si povzdechne.
"Vím Johne... Jen to nepřeháněj ano?.... Tady, přinesla jsem ti něco k snídani. " Usměje se a posune jeho návrhy a papíry na stranu, aby se neumazaly. Položí jeden talíř s palačinkami ovocem na stůl. John udělá zvuk potěšení na vůní palačinek.
"Voní to úžasně... To jsi nemusela.. Něco bych si později vzal." John vezme kousek palačinek do úst a je vidět, jak se jeho tělo uvolní na chuť a teplo snídaně."Nejsem si moc jistá.. Poslední dobou to neděláš." (Y/N) ho políbí jemně na čelo a jde k Amandě. John ji celou dobu sleduje a trochu se usměje. Pokračuje v jídle.
"Amando, přinesla jsem ti snídani-"
"Nemám hlad... A neruš mě musím pracovat" Amanda projde kolem (Y/N) a dá past na jiné místo. (Y/N) protočí oči a položí talíř na stůl.
"Amando!-" John začne těžce kašlat protože zvýšil hlas. (Y/N) k němu rychle běží a dá ruku na jeho záda. Podá mu jeho masku a dá ji k jeho obličeji. John dá ruku na její a dá masku na obličej, začne zhluboka dýchat. (Y/N) tře jeho záda a dívá se na něj znepokojeně. John dech se uklidní a dá masku pryč.
"Jsem v pořádku (Y/N).. Děkuji." John drží její ruku. (Y/N) si povzdechne a podá mu sklenici vody ze stolu. John se pomalu napije a povzdechne si. John se podívá na (Y/N).
"Amando... Nech nás osamoťe... Potřebuji s (Y/N) mluvit." Amanda se naštvaně otočí.
"Tak mám uklízet nebo odejít?!" Amanda se zastaví a John se na ni dívá. Amanda se nepříjemně posune a odejde.
"Omlouvám se.... Amanda je poslední dobou hodně depresivní... A upřímně si s ní nejsem jistý." John dá ruce kolem (Y/N) pasu a položí hlavu na její hruď. Pevně ji objímá a zavře oči. (Y/N) dá ruce kolem něj a hraje si s jeho vlasy."Nejsi si jistý, jesli to zvládne že." John přikývne hlavou a uvolní se.
"Víš že tě moc Miluji že ano?" (Y/N) se usměje a políbí ho na hlavu.
"Ano vím, Takě tě Miluji... Říkáš mi to každý den." John se usměje a otevře oči. Otočí hlavu a podívá se na (Y/N).
"Chci, aby jsi pro mě něco udělala miláčku. Aby jsi mi něco slíbila." John se opře o židli a přitáhne (Y/N) s ním. (Y/N) mu stojí mezi nohama a dívá se na něj.
"Co je to?" (Y/N) se usměje a John dá ruku na její tvář. Palcem jemně hladí její lícní kost.
"Chci, aby jsi nastoupila na moje místo až tu nebudu... Chci, aby jsi pokračovala v mé práci." (Y/N) se na něj překvapeně dívá.
"C-Co? Já?... Ale já nic neumím... Nikdy jsem nic-"
"Věřím ti (Y/N) ... Jsi jediný člověk, který mi je nejblíže.. Nikdy jsi mě neopustila, pomáháš mi, chápeš mě. Jsi se mnou v nejhorších chvílích a nikdy, za celou dobu jsi neodešla, právě naopak.. Zůstala jsi a pomáháš mi, staráš se o mě jak nejlépe umíš..... Za to, jsem ti nekonečně vděčný." (Y/N) se podívá dolů a přemýšlí. John dá prsty pod její bradu a jemně ji zvedne hlavu. Dívá se (Y/N) do očí.
".... Dobře Johne... Slibuji, že budu pokračovat v tvé práci." John se usměje a ví, že to (Y/N) myslí vážně. John se nakloní a jemně ji políbí. Jemně dá ruce kolem jejího těla a drží ji v objetí.
"Děkuji Lásko."O rok Později John zemřel... Zmizel... A (Y/N) dodržela slib, který John dala. Pokračuje v jeho díle.
ČTEŠ
John Kramer X Reader One-shots❤️
ФанфикJigsaw Příběhy.. Krátké jednodílné příběhy , možná i dvoudílné s John Kramer a čtenář. Užijte si čtení.❤