Holofira uyandiginda kendini bir yere baglanmis bir magarada buldu.Etrafinda bir suru ulcayin adamlari vardi.Bir sure sonra Ulcay geldi
Ulcay:Uyandin mi prenses?
Holofira:Sen ne yaptigini zannediyorsun?Coz elimi hemen,obaya gitmem gerek.
Ulcay:Obaya gidip ne yapicaksin?Cok sevdigin Orhaninin yanina mi gideceksin?
(Ulcayin adamlari gulmeye baslar)
Holofira:Bu seni ilgilendirmez.COZ ELIMI
Ulcay:Yok oyle hemen kacmak
Orhan,Holofiranin cenk ettigi yere varmistir.
Orhan:Neredesin Holofira,neredesin...
(Yerde kanli bir hancer gorur)Holofiranin hanceri..Seni bulacagimMagarada
Ulcay:Susamissindir,sana su getirdim,icesin(su ilacli sudur ve icerse holofira ulcayin tarafinda olacaktir)
Holofira:Yok,istemezim.
Ulcay:Ben ic diyorsam iceceksin.
Holofira:İstemezim dedim!Anlamaz misin?
Ulcay:(Sinirlenerek cenesini tutar,suyu icirmeye calisir)
Holofira:(basini yana dondurerek suyu doker)
Ulcay:(Daha da cok sinirlenir,tam tokat atacakken Orhan hancerini firlatir ve hancer tasa saplanir)
Orhan:SAKIN HOLOFIRAYA VURMAYA KALKISMA SOYSUZ IT
Ulcay:(Adamlarina donerek)YAKALAYIN SUNU!
Adamlar Orhana dogru kosmaya baslar
Orhan:Gelesiniz helee(gelen adamlarin hepsini gebertir reis)
Holofira:(gizli hancerini cikarip elindeki ipleri soker,ayaga kalkar ve o da birkac adam oldurur)ORHAAN
Ulcay:(Holofiranin orhana kostugunu gorur hemen yere cokup bacagini yaralar ve kacar)
Holofira:AAAAAAAA(Aci icinde bagirir,
Tam dusecekken Orhan belinden tutup sarilir)Orhan:(korkuyla)Eyi misin Holofira?
Holofira:Eyiyim ama Ulcay kosarken bacagimi yaraladi.
Orhan:(ulcaya seslenir)SENIN DE SONUN GELECEK CAKAL(Holofiranin Bacagina bakar)Yurur musun?
Holofira:(Ustune cok basamaz ama belli etmemeye calisir)Yururum yururum.
Orhan:(Yuruyemedigini anlar)Olmaz oyle musaade etmem,yarana bakmamiz gerek.
Holofira:Yururum derim Orhan Bey(uzerine cok basmadan yurumeye calisir)
Orhan:(arkadan gelip koluna girer)Bacagina bir sey saralim.Beni kirmayasin Holofira..
Holofira:(Tamam anlaminda basini sallar ve bir agacin altina oturup eteginden biraz yirtmaya calisir)
Orhan:Veresin hele(yarasina yetecek sekilde yirtar ve sarar)
Holofira:Sag olasin.(ayaga kalkmaya calisir)
Orhan:(koluna girer,ayaga kalkmasinda yardimci olur)
Holofira:Sen gidesin Orhan Bey,ben kendi atimi bulup gelirim.
Orhan:Kesinlikle olmaz.Karanlik cokmeye basladi,ortalik zaten karisik,bir daha seni kaybetmek istemem.Asla birakmam seni tekfurun kizi.
Holofira:(Yorgundur,ustelemez)Peki,sen nasil istersen oyle olsun..
Orhan:(Gulumser)Hayde,gelesin(Holofiranin koluna girer ve atina binmesinde yardimci olur.Bindirdikten sonra o da biner ve beraber obaya dogru giderler)
2.bolum
(Suyu icerse ulcayin tarafina gelmesini 1.sezonda goktugdan esinlendim caktirmayin😎)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OrHol💥🤩
ActionBu cihanda seni benden,beni de senden daha çok hiç kimse sevemez Tekfurun Kızı...🤩💥🎀