KÖR ANTRENMANI

81 11 49
                                    

(Yazarın anlatımıyla)

Sabah saat altı civarlarında tüm Predators takımı çoktan bir araya gelmiş, sahada ısınma hareketi yapıyorlardı. Ouzou ve Kota Ryuuji'nin başına geçmiş ve bilgisayardan geliştirdiği taktiği izlemeye koyulmuşlardı.

Yani daha doğrusu maç taktiği değil, Erika ile Ozuou'yu başbaşa bırakma taktiği yapıyorlardı.

Ryuuji: Dediğimi anladın Ouzou, öyle değil mi? Kota ile ben antrenman bittiğinde herkesin eve gitmesini sağlayacağız. Sen de Erika ile başbaşa kalacaksın.
( Bilgisayardan gözlerini ayırmadan konuşur.)

Ouzou: Anladım , ama elim ayağıma dolaşacak diye ödüm kopuyor. Kalbimin nasıl attığını bilemezsiniz. Karnıma ağrı girdi resmen.

(Elini karnına götürür ve sakinleştirmesini umarak derin nefes alır.)

Kota: Erika'nın hediyesini unutmadın değil mi?
(Elindeki pembe tişörtü gizlice Ouzouy'ya uzatır. )

Ouzou: Az kalsın unutuyordum. Teşekkür ederim. (Tişörtü alır ve hızlıca çantasına saklar.)

Ryuuji: Erika değer verdiği birisinden hediye alınca çok sevinecek.( Gözlerini kapatıp gülümser.)

Ouzou: Ne! Erika damı benden hoşlanıyor!(Ağzı ve gözleri iyice açılır. Sesi biraz fazla çıkar ama kimse duymaz.)

Kota: (ifadesini bozmadan...) Erika tüm takım arkadaşlarına değer veriyor. Kişisel algılama.

(Ouzou sakinler)

Koç Hanashima sahaya sonunda gelir ve tüm takımı sahanın kenarına çağırır.

Koç: Çocuklar buraya gelin. Yeterince ısındınız.(Herkes Koç'un etrafına toplanır.)

Koç: Biliyorsunuz geçen sene Dünya kupasını kazandık. Ama bu yeterli değil . Ben size ilk koçunuz olmayı kabul ettiğim gün ne demiştim?

Ryuuji: ( Bilmiş bir gülümsemeyle...) Tabii ki "sizin koçunuz olduğum süre boyunca hedefiniz daima en yükseklerde olmalı" demiştiniz.

Koç: Haklısın Ryuuji. Tam olarak böyle söylemiştim. Evet. Dünya kupasını kazandık. Ama bu rahat takılacağımız anlamına gelmiyor. Ben sizin kör futbolunda da oldukça başarılı olmanızı istiyorum. Böylece normal maçlarda kafanızda hayal ederek daha iyi stratejiler geliştirebilirsiniz. Topa bakmadan sürmeyi öğrenenler üçüzler ve Shou . Ama artık tüm takımın öğrenme vakti geldi . Öyle değilmi çocuklar?

PREDATORS: EVET KOÇ!

Koç: Aferin . Size güveniyorum. Hadi bakalım . Alın bunları.
(Elindeki göz bantlarını herkese dağıtır.)

Tüm takım yerlerine yerleşir takımı 3-3 dağıtırlar. Tagi ve Shou kaleci olurlar. Ouzou ve Erika farklı takıma yerleşirler. En sonunda herkes göz bantlarını takar.

Koç: Herkes hazırsa maça başlayabiliriz.

Kota: Hazırız koç .

Aouto: En çok ben gol atacağım.

Kota:Hıh(sinirli bir şekilde gülümser)

Tagi: Hazırız koç .Maça başlayabiliriz.

Koç Peki o halde . Hazırsanız...( Düdüğünü ağzına götürür ve ıslık çalar)

Maç boyunca Ozuou ve Erika hiç karşı karşıya gelmez. Kota 3 gol, Aouto ise 4 gol atmıştır.

(Buraları sıkılmamanız için geçiyorum.😊)

4 saat sonra...

Tam olarak 8 maç yaparlar.Güneş yavaş yavaş batmaya başlamıştır.
Herkes sahanın bir kenarına toplanmış nefes nefese kalmıştı. Erika, Reika ve Aouto oturuyor; Ouzou, Ryuuji , Kota, Shou ve Tagi ayakta bekliyorlardı.

Koç: Bugün çok iyi iş çıkardınız. Aferin. Böyle devam edersek üstesinden gelemeyeceğimiz şey yok.

Shou: Haklızınız koç. Takımımız birliğini koruduğu sürece kimse bizi yenemez.

Tagi: Gözleirm kapalıyken kaleci olmak sandığımdan da zormuş. Topun nereden geldiğini bir türlü anlayamadım. Kota' nın şutlarını tutmak ne mümkün.(Elini saçına götürür ve güler. Tagi ile beraber diğer herkes de güler.)

Aouto: Benim şutlarım daha güzeldi.( Gözlerini kapatıp başını yana çevirir.)

Reika: Hiçbirinizin şutlarını görmedim. Ama hepimiz çok iyi iş çıkardık.( Ortaya konuşur ve gülümser.)

Koç: Eve gidip duşunuzu alın. İyice dinlenin. Yarın yine antrenman yapacağız.

Erika: Ama koç. Daha bugün antrenman yaptık. Yeterince dinlenmezsek sakatlanma ihtimalimizi göz ardı etmemeliyiz!

Ouzou Erikaya hak verir. Ama konuşursa Erika'nın ona bakma ihtimalini düşünerek hiç sesini çıkarmaz. Bakışları bile yüzünü yakabilirdi.

Reika: Erikaya hak verin koç . Sakatlanabiliriz.

Koç: Çocuklar sakin olun. Yaklaşık 1 yıldır düzenli olarak antrenman yapıyoruz. Kaslarınız ve dayanıklılığınız arttı . Değişiminiz gözle görülür biçimde fazla . Dediğim gibi yarın ki antrenmana hepiniz gelin. Hadi bakalım herkes evine .( Elleriyle alkış çalar ve oradan ayrılır.)

Sırasıyla Aouto ve Tagi, Reika gider.

Shou: Bugün ki antrenman için çok fazla eşya getirmiştim. Toplamak zor oldu.(Üçüzlere doğru yürüyerek konuşur.)

Ryuuji: Hazırsak gidelim artık. (Kota ve Ryuuji Shou'nun iki tarafına geçip ellerini omzuna koyarlar ve sahadan oldukça uzaklaşırlar. Bunu Erika ve Ouzou'yu başbaşayken görmesin diye yaparlar.)

Artık Ouzou ve Erika sahada yalnız kalırlar. Ama Erika Ouzou'nun orada, arkasında ayakta dikili bir şekilde olduğunu görmez. Çünkü sırtı Ouzou'ya dönük bir şekilde yere çömelmiş, çantasının bozulan fermuarını kapatmaya çalışmakla meşguldür.

Erika: sen ciddi olamazsın . Herkes evine varmıştır bile ben hala seni kapatmakla uğraşıyorum aaah!( Sinirlenir.)

Ouzou Eriak'nın bu haline gülmeden edemez. Ve bir anda yanına , karşısına çömelerek çantanın fermuarını tutar.

Ouzou: Dur . Ben yardım edeyim.( Yüzünde tebessüm vardır.)

Erika:Haa sen gitmemiş miydin? Neden hala buradasın. Ryuuji ve Kota nerde? Hımm tahmin edeyim siz dinlenmeyip burada antrenman yapmaya devam edeceksiniz değil mi?

Erika Ouzou'yu soru yağmuruna tutarken , Ouzou hala fermuarla uğraşmaktadır.

Ouzou:Al bakalım.( fermuarlı kapatır ve Erika'ya uzatır.)

Erika:Ahh teşekkür ederim .

Ouzou. Sorularına gelecek olursak. Ryuuji ve Kota eve gittiler.

Erika: Anladım. Sen tek başına çalışacaksın. O zaman ben bir an önce gitsem iyi olacak. Sana iyi çalışmalar.(Gülümser)

Ouzou: Erika dur!

Erika: Bir sorun mu var Ouozu? Ahhh anladım. Tmm. Dinlenmeyip gizlice ekstra çalıştığını koç Hanashima'ya söylemeyeceğim. Söz veriyorum.

Ouzou: Hayır Erika. Konu bu değil.(Yüzü üzüntülü bir ifadeye bürünür.)

Erika: Snei dinliyorum.( Yüzünde hiçbir ifade yoktur.)

Ouozu: Ryuuji ve Kota'yı ben erken gönderdim.

Erika: Ne demek istiyorsun,

Ouzou: Seninle konuşmam gereken çok önemli birşey var. Başbaşa kalmamız gerekiyordu. Erken gitmelerini ben istedim.

Erika : Önemli bir konu derken...

Ouzou Erika'ya iyice yaklaşır. Aralarında sadece iki karışlık bir mesafe kalmıştır. Erika tam geri adım atacakken Ouzou ellerinden tutar. İkisininde yüzü kıpkırmızı olur.

Ouzou: Erika!

Erika iç ses: ilk defa soyadımla değil , ismimle hitap ediyor. Yoksa...

Ouzou: Erika ben...








MOMOYAMA PREDATORS(Dünya Kupasından 1 yıl sonra)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin