Ryuuji'nin Sırrı

49 3 7
                                    

Shou'nun Anlatımıyla;
----------------------------

İnanmıyorum.Erika yaşadığı acıya dayanamayıp gözlerimizin önünde bayılmıştı. Koç tedaviyi bırakmadan Erika'ya sesleniyordu ama hiçbir işe yaramıyordu.

Ouzou: Erika. Yapma böyle . Aç gözlerini lütfen!

Kaşları çatıktı ve ağlıyordu. Aslında herkes ağlıyordu. Bunca zaman içinde birbirimize o kadar bağlanmıştık ki birimizin acısı hepimizi etkiliyordu.

Kota Erika'nın sırtını desteklemeyi bırakmıştı. Aouto'nun yanına geçmiş bir elini omzuna koymuştu.

Reika ve Tagi sarılıyorlardı. Bense, bense sadece izleyip ağlamakla yetinmiştim. Ona motivasyon konuşması yapamamıştım.

En sonunda kendimi toparlayabildim.

Shou: Erika? Beni duyuyor musun?

Ouzou: GÖRMÜYOR MUSUN SHOU ? SENİ DUYMUYOR!!!

Ouzou da diğer herkes gibi çok doğal olarak sinirli ve üzgündü. Bana bağırmasını aldırış etmedim çünkü şuan hepimiz bu moddaydık.

Taa ki o ana kadar.

Shou: Koç ambulans geldi. AMBULANS GELDİ SONUNDA!!!

Koç: BURAYA GELİN. ACELE EDİN!

Görevliler Erika'yı dikkatlice sedyeye yatırdılar ve Koç'u da içeri alıp hastaneye gittiler. Bu kazadan dolayı saha boşaltılmıştı. Bu yüzden bu koca sahada tüm Momoyama Predators takımı yalnız başına kalmıştı.

Ortalıkta büyük bir sessizlik vardı. O kadar sessizdi ki aldığımız nefesler bile duyuluyordu.

Ouzou: Erika'yı orada öylece yalnız bırakamayız. Ben de hastaneye gidiyorum!

Shou : Haklısın Ouzou. Ben de geliyorum.

Tagi-Aouto: Biz de geliyoruz .

Ryuuji: sahaya gelmek için kullandığımız araca binelim.

Herkes arabaya doğru koştu ve Bay Kinzo bizi hastaneye götürdü.Durumun farkında olduğu için ikna etmek pek de zor olmamıştı. Açıkçası ikna etmek zorunda da kalmamıştık.

2 saat sonra;
------------------
Ouzou'dan
------

Hepimiz hastaneye çoktan varmıştık. Hatta Erika ameliyata girip çıkmış, ayrı bir odaya alınmıştı. Biz de odanın farklı yerlerinde oturarak Erika'nın uyanmasını bekliyorduk.

Erika'ya söz vermiştim. Faul yapmalarına izin vermeyecektim. Vermeyecektik. Ama olmuştu işte. Koruyamamıştım onu. Onu koruyamadığım için kendime, sözünü tutamadığı için de takıma sinirliydim.

Yalnız başına yatakta uyuyordu. Herkes gözlerini Erika'ya dikmiş, uyanmasını bekliyordu. Ben de öyle. Yanına gidip ellerini tutmak istiyordum. Ama böyle bir hamlede bulunursam odadaki herkes bunu garipseyecekti ve anlayacaktı. Bu istediğim en son şeydi çünkü Erika'ya kimseye söylemeyeceğime söz vermiştim.

Yanında olup,ellerini tutup ona destek veremiyordum. Ben bunları düşünüp kendimce sızlanırken Ryuuji ayağa kalktı ve Erika'nın başına geçti. Ellerini tuttu.

Ellerini tuttu. Ellerini tuttu. Hepimiz şaşkınlıkla Ryuuji'ye bakıyorduk . En çok da Kota ve ben. Erika'nın kız arkadaşım olduğunu biliyordu. Neden benim kız arkadaşıma dokunuyordu. Tam soracağım esnada söze atıldı.

Ryuuji: Elleri buz gibi. Isınması gerekiyor.

Başını sağ sol yaptı ve bana seslendi ?

Ryuuji: Ouzou buraya gel ve Erika'nın ellerini tut. Böylece ısınacaklardır.

MOMOYAMA PREDATORS(Dünya Kupasından 1 yıl sonra)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin