⫸ 𝖡𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖻𝖾𝗀𝗂𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀, 𝖨 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗈 𝖺𝖽𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖤𝗇𝗀𝗅𝗂𝗌𝗁 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗈𝗇𝗀𝗎𝖾. 𝖨 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗈 𝖺𝗉𝗈𝗅𝗈𝗀𝗂𝗓𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗅𝗅 𝗀𝗋𝖺𝗆𝗆𝖺𝗍𝗂𝖼𝖺𝗅 𝖾𝗋𝗋𝗈𝗋𝗌. (𝖥𝖾𝖾𝗅 𝖿𝗋𝖾𝖾 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗋𝗋𝖾𝖼𝗍 𝗆𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾𝖽 𝗆𝗂𝗌𝗍𝖺𝗄𝖾𝗌.)
❖ 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒 𝗂𝗌 𝗂𝗇𝗇𝗂𝗍𝗂𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖽𝗂𝗋𝖾𝖼𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖾𝗆𝖺𝗅𝖾 𝖺𝗎𝖽𝗂𝖾𝗇𝖼𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗄, 𝗂𝗍 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝖾𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗋𝖾𝗅𝖾𝗏𝖺𝗇𝗍.
𝗬𝗘𝗦, 𝗜'𝗠 𝗠𝗔𝗞𝗜𝗡𝗚 𝗔𝗡𝗢𝗧𝗛𝗘𝗥 𝗦𝗧𝗢𝗥𝗬 𝗪𝗜𝗧𝗛𝗢𝗨𝗧 𝗘𝗩𝗘𝗡 𝗕𝗘𝗜𝗡𝗚 𝗔 𝗤𝗨𝗔𝗥𝗧𝗘𝗥 𝗜𝗡 𝗧𝗢 𝗧𝗛𝗘 𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗢𝗡𝗘. 𝖶𝗁𝗈'𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗆𝖾, 𝗅𝗆𝖺𝗈.
𝗚𝗢 𝗥𝗘𝗔𝗗 𝗠𝗬 𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗥𝗬 ↯
(𝖥𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 𝗉𝗋𝗈𝖿𝗂𝗅𝖾)𝖨𝗍'𝗌 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 '𝗔𝗻𝗴𝗲𝗹𝗶𝗰' 𝖻𝗍𝗐 --𝖺 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌𝗂𝖼 𝖻𝗌𝖽 𝗑 𝖨𝗌𝖾𝗄𝖺𝗂𝖾𝖽! 𝗋𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋.
۶ 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗇 '𝖾𝗇𝖾𝗆𝗒'.»»--⍟--««»»--⍟--««
◒ 𝖨𝗇𝖿𝗈𝗋𝗆𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗈𝗇 [𝗇𝖺𝗆𝖾]♬♩♪♩ ♩♪♩♬
◖ [𝗇𝖺𝗆𝖾] 𝗂𝗌 𝖺 𝗌𝗂𝗑𝗍𝖾𝖾𝗇-𝗒𝖾𝖺𝗋-𝗈𝗅𝖽 𝗂𝗇𝖽𝗂𝗏𝗂𝖽𝗎𝖺𝗅.
◖ [𝗇𝖺𝗆𝖾] 𝗂𝗌 𝘵𝘦𝘤𝘩𝘯𝘪𝘤𝘢𝘭𝘭𝘺 𝖺 𝖻𝗈𝗈𝗄-𝗌𝗆𝖺𝗋𝗍 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇, 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗌 𝖽𝖾𝖿𝗂𝗇𝗂𝗍𝖾𝗅𝗒 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗌𝗍𝗋𝖾𝖾𝗍-𝗌𝗆𝖺𝗋𝗍.
◖ [𝗇𝖺𝗆𝖾] 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌, 𝗇𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝖽𝗈𝗉𝗍𝗂𝗏𝖾 𝗈𝗇𝖾𝗌. (𝖸𝖾𝗌, 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖣𝖺𝗓𝖺𝗂 𝖺𝗇𝖽 𝖢𝗁𝗎𝗎𝗒𝖺).
**✿❀ ❀✿**
◐ 𝖠𝖽𝖽𝗂𝗍𝗂𝗈𝗇𝖺𝗅 𝗂𝗇𝖿𝗈𝗋𝗆𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 »»---->
[𝗇𝖺𝗆𝖾] 𝖺𝗇𝖽 [𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗇𝖺𝗆𝖾] 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝖺𝗋𝖾 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗌𝖾𝗅𝖿 𝖾𝗑𝗉𝗅𝖺𝗇𝖺𝗍𝗈𝗋𝗒-
○ [𝖾/𝖼] - 𝖾𝗒𝖾 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗎𝗋
○[𝗌/𝖼] - 𝗌𝗄𝗂𝗇 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗎𝗋
○ [𝗁/𝖼] - 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗎𝗋
○ [𝗁/𝗅] - 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗅𝖾𝗇𝗀𝗍𝗁
○ [𝖿/𝖼] - 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗎𝗋
○ [𝖿/𝖿] - 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖿𝗈𝗈𝖽
○ [𝖿/𝖽] - 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖽𝗋𝗂𝗇𝗄
○ [𝗇/𝗇] - 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝗂𝖼𝗄𝗇𝖺𝗆𝖾
○ [𝖿/𝖺𝗅] - 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖺𝗇𝗂𝗆𝖺𝗅 (𝖨 𝗌𝗎𝗀𝗀𝖾𝗌𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗉𝗂𝖼𝗄 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗑𝗊𝗎𝗂𝗌𝗂𝗍𝖾, 𝖾𝗂𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗒, 𝗂𝗍 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋.)
○ [𝖼/𝖼] - 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗆𝖾𝗇𝗍𝖺𝗋𝗒 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗎𝗋 (𝗉𝗂𝖼𝗄 𝖺 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗎𝗋 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗀𝗈𝖾𝗌 𝗐𝖾𝗅𝗅 𝗐𝗂𝗍𝗁 [𝖿/𝖼] 𝗈𝗋 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗎𝗋.)◒𝖤𝗑𝗍𝗋𝖺𝗌 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗀𝗂𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿 𝖺 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋:
◌ [𝗇/𝗅] - 𝗇𝖺𝗍𝗂𝗏𝖾 𝗅𝖺𝗇𝗀𝗎𝖺𝗀𝖾
◌ [𝖼/𝗇] - 𝖼𝗈𝗎𝗇𝗍𝗋𝗒 𝗇𝖺𝗆𝖾 (𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖩𝖺𝗉𝖺𝗇𝖾𝗌𝖾, 𝖯𝖫𝖤𝖠𝖲𝖤 𝗉𝗋𝖾𝗍𝖾𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖾𝗅𝗌𝖾)
◌ [𝗇/𝗍] - 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝖺𝗅𝗂𝗍𝗒 (𝖨 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽'𝗏𝖾 𝗉𝗎𝗍 𝗒/𝗇 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗅𝗂𝗍𝖾𝗋𝖺𝗅𝗅𝗒 '𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝖺𝗆𝖾' 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖾𝗅𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝗈-)⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆
𝖨 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗈 𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒 𝗂𝗌 𝗆𝖺𝗍𝗎𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗂𝗌𝗍𝗎𝗋𝖻𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈𝗉𝗂𝖼𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖺𝗇𝗀𝗎𝖺𝗀𝖾, 𝗇𝗈𝗍 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗅𝗌𝖾 ( [𝗇𝖺𝗆𝖾] 𝗂𝗌 𝖺 𝗆𝗂𝗇𝗈𝗋, 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝖾𝖼𝗁𝗇𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗌𝖽 𝖼𝗁𝖺𝗋𝖺𝖼𝗍𝖾𝗋𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗌𝗍 𝖺𝗋𝖾 '𝖺𝗎𝗇𝗍𝗌' 𝗈𝗋 '𝗎𝗇𝖼𝗅𝖾𝗌' 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗎𝗍𝗎𝗋𝖾, 𝗈𝗋 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌 --𝖣𝖺𝗓𝖺𝗂 𝖺𝗇𝖽 𝖢𝗁𝗎𝗎𝗒𝖺 ).
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
𝖯𝗈𝗌𝗍𝖾𝖽: 𝖠𝗎𝗀𝗎𝗌𝗍 𝟣𝟣𝗍𝗁, 𝟤𝟢𝟤𝟦 - 𝖲𝗎𝗇𝖽𝖺𝗒
𝖫𝖺𝗌𝗍 𝖤𝖽𝗂𝗍𝖾𝖽: 𝖩𝗎𝗇𝖾 𝟤𝟥𝗋𝖽, 𝟤𝟢𝟤𝟦 - 𝖲𝗎𝗇𝖽𝖺𝗒
YOU ARE READING
𝐼𝑆𝑆𝑈𝐸𝑆 // 𝐵𝑠𝑑 𝑥 𝑠𝑜𝑢𝑘𝑜𝑘𝑢! 𝑑𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟! 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟
Fanfic"𝚂𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚐𝚞𝚒𝚍𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚗𝚍, 𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚊 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚜𝚘 𝚏𝚊𝚛 𝚊𝚠𝚊𝚢." - ꓄ꁝꏂ ꋊꏂ꒐ꍌꁝꃳꄲꋪꁝꄲꄲ꒯ ...