Bölümü okurken dinleyebileceğiniz
MüziklerPerdenin ardındakiler ankaralayla bozuşuruz
Tuğkan : Seni çok özlüyorum
Tuğkan : aylar olmuş
Nilipek :gömülür
...
20 yıl önce ilahi bakış açısı
🥂
" En son onunla o zaman karşılaştım "
Küçük kız soğuktan çatlayan ellerini birbirine sarmış ısınmaya çalışıyordu . Minik çehresi kömürlerden ötürü siyaha boyanmış bir vaziyette iken bakışları yanında oturan babasına kaydı
" Beni ne zaman buradan çıkaracaksın baba ?"
Koyu siyah saçları mavi rengi gözleri babasını andırıyordu . Babası elinde bulunan şarap şişesinden bir yudum daha alırken küçük kız yine aynı cevabı vereceğini düşüner edayla kaşlarını çattı. Elindeki zincirler küçük kızın ellerini sıkıyordu fakat alışmış ve onlarla birlikte hareket etmeye başlamıştı. Alışmak onun adına zordu bunu istemiyordu ve onun kadar babası da bunun farkındaydı.
" Bana neden bunu yapıyorsun baba ?"
Küçük ve kuru dudaklarından dökülen bu sözcükler babası için hiç bir anlam teşkil etmese de küçük kız inatla soruyu tekrarlamaya başladı.
" Bana neden bunu yapıyorsun baba?"
Siyah saçlarına ak girmiş ve gri gözleri ağlamaktan kızarmıştı. O kadınının ismini sayıklıyordu sürekli .adını ve babasının anlatımından başka hiç bir şey bilmiyordu o kadın hakkında
ALİNA . Evet ismi buydu bu yüzden küçük kız sürekli babasına o kadını anlatmasını istiyordu babasının bu denli ismini koyduğu o gizemli kadını tanımak görmek ve onun adına neden bu kadar önemli olduğunu söylemesini bekliyordu .
" Annem neden beni sevmiyor baba ?"
Küçük kız bu sefer yine aynı soruyu sormuştu fakat bu sefer özne annesiydi . Onun yıllar boyu bodruma saklamış arkadaşlık kurmasını , hava almasını bile engellemişti. Her gelişinde küçük kızın yüzüne bakmaz kendiyle getirdiği neşterle küçük kızın vücudunda yara izleri bırakırdı. Bundan adeta zevk mi alıyordu yada acısını ondan mı çıkarıyordu bilmiyordu küçük kız .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE YILAN KAFESE SARILIR
Novela JuvenilÜnlü piyanist alina sayel geçmişte geçirdiği bir kaza sonucu tüm hafızasını kaybetmekle birlikte arasında kan bağı bulunmayan lakin yıllardır ona bakan ablası Liza sayelle yaşıyordu. takı vereceği bir konser sonrası kaçırıp ölüm oyunu arenasına götü...