6. BÖLÜM DUYUYORUM HER ŞEYİ

8 2 0
                                    

Gece saat 2:26 da odadan çıkdım nida miranın omuzunda uyuya kalmış miranda onu izliyordu "mutlumusun kanka " dedim nidayı göstereker güldü sesiz bir şekilde " çok "dedi güldüm ve cihana bakdım " cihan " " emredin eduard bey " diyerek yanıma geldi " arabayı hazırlasana geliyorum hemen " dedim hemen başıyla onaylayıp gitti miran " hayırdır oğlum nere gece gece " dedi " gelicem " dedim nida da uyandı " siz uyumadınız mı? " dediğinde güldüm mirann" hayır " dedi " kendinize iyi bakın " dedim ve gittim arabaya bindim " nereye gidicez eduard bey " " KAYIP ORMANA " dediğimde sorgulayıcı bir bakış atdı ama bir şey diyemedi.

belime ip bağlayıp ormana girdim özlemin düştüğü yere kadar ip vardı ve kaybolmasın diye işaretlemiştik oraya gittim ve uçurumda aşağı indim hala taşta ve yerlerde kan vardı 10 dakika kadar oraya bakdım ve geri yukarı çıkıp özlemin oturduğu taşın üzerine oturdum kısık bir sesle " tutamadım seni be kızım tutamadım " bitane sigara yakdım bir ayağıma uçuruma doğru uzatdım diyerini de göğüsüme doğru çekdim ve kolumu koydum sigara olan elimide kafama yasladım ve sadece düşündüm gelmeseydik nası olurdu ? Cihandan bana bi tane viski getirmesini istedim ve sabaha kadar içtim 6:17 gibi kalkdım ve ipi takip ederek ormandan çıkdım ip sağa bakıyordu sola kaymış ağçlardan dolayı ama çıkmama engel değildi.

arabaya bindik ve 1 haftanın sonunda eve gittim duşa girdim ve babamla konuştum

Eduard: baba hastaneye koruma koya bilirmiyiz ama kimse görmiycek olası bir tehlikede çıkıcaklar bide 2 tanede özlemin odasının kapısında olsun

Mael: sen nası istersen oğlum hemen gönderiyorum 50 tane bahçeye 4 tane hastaneye 2 de kapıya yeterli mi ?

Eduard: aslan babam be yetmez mi çok sağ ol

Mael: ne demek oğlum

Babamla konuştuktan sonra annemin zoruyla bir şeyler yedim. gelir gelmez soğuk duşa girmiştim biraz olsun kendime geldim. özleme kan vermeden önce sigara falan icmemiştim yaklaşık 1 yıldır içmiyordum o yüzden kanım temizdi ve kan vere bildim ama şimdi tekrar içiyorum

Hastaneye gitdiğimde miran yanıma geldi " oğlum nerdesin sen telefonunada ulaşılmıyordu neredeydin " " KAYIP ORMANA gittim biraz kafamı dinledim " " eduard kanka sen içtin mi " " belli oluyomu o kadar ya " " kank kokuyu bırak ses tonundan bile belli a*ına koyim ne kadar içtin sen böyle " dediğinde güldüm " çok değil 1 şişe viski bitirdim " arkamdan " daha ne işcen çocuk sen kızıma nası kan verdin lan hani içmiyordun lan " diyen hakan abi bana gelip bi tane yumruk atdı " hani kanın temizdi lan " önüme dönüp geri adım atıp miranın kulağına eğilip " miran ben bu adamı kevgire çevirsem özlem bana kızarmı " dediğimde miran gür bi kahka atdı ve oda kulağıma eğilip " sence kızmakla kalırmı " dediğinde bu sefer ben güldüm " doğru söylüyorsun " dedim hakan abiyi cihan tutuyordu " bırak cihan " dediğimde " tamam eduard bey " diyip bırakdı hakan abi sinirli bir şekilde bana bakıp nidanın yanına oturdu

Özlemin odasına girdim yine yanına oturdum ve yine " uyan artık be kızım çok özledim hemde çok " dedim sonra yanındaki koltuğa geçtim ve oturdum saatlerce onu izledim.

•••

Özlem.

Ölmedim yaşıyorum ama araftayım komada kalmışım evet 2 gündür etrafımdaki sesleri duyuyorum annem geliyo başımda ağlıyo " uyan artık be kızım ev sensiz çok sessiz kaldı güzel kızım " diye ağlıyo babam gelip doktorlarla konuşup yanıma oturuyo hiç bir şey demiyo dün ilk defa konuştu ve " konuşmak istiyorum ama beni duymuyosun be kızım " diyip sessiz bir şekilde ağladı duyuyorum baba diyemedim ağlayamadım kıpırdayamadım her kez gelip bir şeyler diyor eduard da az önce yine sesimi özlediğini söyledi sesi sarhoş gibiydi içmiş olmalı 2 gündür duyduğum sesler bu cevap veremediğim tepki veremediğim sesler bu keşke sesim de çıksa çok çalışdım ama beceremedim acaba ne kadar böyle kalıcam uyanıp hepsine tek tek sarılmak istiyorum eduard şu an da babasıyla konuşuyo " tamam baba teşekür ederim bu kadar koruma yeterli " dedi koruma mı ? Onu duyduğumu bilse yanımda konuşmazdı bu na emiynim çünkü 1 haftadır babasıyla asla yanımızda konuşmadı bir şey mi saklıyor acaba? . Onu çok seviyorum gerçekden umarım iyidir bu nu ona söyleyemiyorum nası olduğunu bilmiyorum.

KAYIP ORMAN  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin