2.rész

70 9 2
                                    

Figyelem❗️❗️❗️❗️ Ebben a részben 🔞🔞🔞🔞❗️❗️❗️❗️ Csak saját felelősségre olvasd ❗️❗️❗️❗️❗️

Tayal be vágodtunk a taxiba ,meg adta neki a címet és már indultunk is. 20 perc múlva meg érkeztünk a Berlini klubhoz. Ki szálltunk és meg láttam a hatalmas tömeget.

- Hát Tay ,nem hiszem ,hogy be fogunk jutni ide! - mondtam bosszankodva.

- Dehogy nem Szonja ! Csak gyere és bízz rám mindent! - meg fogta a kezemet és húzott maga után.

Oda mentünk a biztonsági őrhöz és már be is engedtek. Nem mondom eléggé ügyes Tay. Be értünk a klubba rengetegen voltak. De mi egyből a pulthoz vettük az irányt. Pár feles le csúszott, és közben jöttek oda hozzám a pasik. De egyik sem volt ,hogy azt éreztem volna,hogy most azonnal teperjen le.

Meg untam és mentem Tayhoz a tánctérre. Nagyon zene ment keverjünk,kavartunk ,egyszer csak valaki el kezdett tapizni. A kezem azonnal lendült és egy fekete fonott hajú srác arcán landolt. Azonnal magához húzott Tay.

- Te normális vagy ? Tudod ,hogy ki ő ? - kérdezte ki akadva Tay.

- Nem ! Miért ki ő? - kérdeztem vissza.

- A Tokio Hotelbol ő az egyik iker Tom ! - súgtotta a fülembe.

- Erre nem számítottam,hogy egy dögös csajbol ezt váltom ki ! - mondta Tom mosolyogva.

- Bocsánat kérés képpen meg hívatlak egy italra? - kérdezte Tom közben nyújtotta felém a kezét.

- Oké ! - válaszoltam és a kezemet a kezébe helyeztem.

Oda sétáltunk a pulthoz ,Tom kért nekem egy koktélt.

- Nem megyünk ki egy kicsit ? - kérdeztem Tomtol.

Csak bólintott egyet és ki mentünk a teraszra. Le tettem az italom az asztalra és gyujtottam. Tom követte a példámat és szóra nyitotta ajkait.

- Hogy hívnak gyönyörűm? - kérdezte Tom miközben ki fújta a füstöt.

- Szonja Peterson ! - válaszoltam, miközben én is ki fújtam a füstöt.

- Szép név ! Az én nevem Tom... - nem vártam meg , hogy befejezze.

- Tudom ! Tom Kaulitz! Tisztában vagyok vele! - feleltem mosolyra húzva az ajkaimat.

- Szóval egy rajongó vagy ? - kérdezte kíváncsian.

- Nem ! Tay igen,de én nem bocsi ! - válaszoltam mosolyogva.

El nyomtam a cigimet , fel vettem a poharamat az asztalról. Indultam volna vissza,csak hogy Tom meg állított. Meg fogta a derekamat és magához húzott. Na most jött el az az érzés bennem ,hogy csokoljon már meg. Meg is történt az egyik kezemmel ,ami szabad volt a nyakára vezettem és még jobban magamhoz húztam. Ezzel el mélyitettem a csókunkat a nyelve át vándorolt a számba. A csoktol meg is szédültem egy picit. El váltak ajkaink és Tom meg törte a csendet.

- Nem megyünk el innen,ahol kettesben lehetünk? - kérdezte Tom be harapva alsó ajkát.

- De igen,csak szólok Taynak ! Egy pillanat és jövök! - feleltem és be mentem szólni Taynak.

Nagy nehezen meg is találtam és szóltam neki , hogy nem megyek vele haza. Ő csak annyit mondott , hogy oké vigyázzak magamra. Gyorsan vissza mentem Tomhoz,taxiba szálltunk és egy hotelnél meg is álltunk. Ki szálltunk és fel mentünk a szobájába. Már a szoba ajtót nyitotta ki Tom ,amikor meg volt szembe fordult velem. A lábával tartotta addig az ajtót és magához húzott és az ajkaimra tapadt.

Be rántott magával a szobába ,még mielőtt tovább haladtunk volna közbe szóltam.

- Szólok előre Tom , hogy ez semmit nem jelent. Csak egy éjszaka érted , semmi érzelem nincs! - mondtam mélyen a szemébe nézve.

- Oké , értem én is ezen a véleményen vagyok nyugi! - válaszolta Tom és ismét nekem esett.

El kezdte rólam le venni a ruhámat én is róla. Majd meg pillantottam a hatalmas péniszét ,ahogy ágaskodik. Tom fel helyezte az óvszert és felém mászott , szét tártam a lábaimat és belém csusszant. Fel nyogtem és a hátába mélyesztettem a körmeimet. Mire ő fel morrant , annyira mozgatta a csipojet ,hogy azt hittem végem lesz alatta.

Pózt váltottunk és én voltam felül, a csipőmet kezdtem el ringatni. Majd kór körözni kezdtem , amit Tom nagyon élvezett. Rá hasaltam a felső testemmel és el kezdtem durván föl le ugrálni a csípőmmel a kemény ferfiasságán. Éreztem ,ahogy Tom el megy ,majd ezután én is. Lihegve doltem le Tom mellé. Haza szerettem volna indulni, de amint le dőltem el is aludtam.

Másnap reggel egy kicsit másnaposan,de emlékszem mindenre. Magam mellé néztem és Tomot láttam meg . Valami érzés kavargott bennem iránta,ami nem tetszett. Gyorsan fel keltem mellőle, halkan el kezdtem keresni a ruháimat meg is találtam, hamar magamra kaptam. A bugyimat nem találtam,de nem nagyon érdekelt, itt hagyom neki szuvenirnak. Meg fogtam a kezembe a cipőmet és gyorsan el hagytam a szobát.

Siettem ki a hotelbol , még mielőtt valaki meglát. Gyorsan le intettem egy taxit és haza mentem. 20 perc múlva meg is érkeztem haza. Hamar a fürdőbe vettem az irányt. Le vettem magamról a tegnapi ruhát és a zuhany alá vetettem magam. Miután meg voltam vele egyből mentem a szobámba és le is dőltem az ágyamba és el nyomott az álom világa.

Tom szemszöge:

Másnap reggel ,mikor fel keltem Szonja ,már nem volt mellettem. Azt hittem ,hogy a fürdőbe ment, de utána láttam,hogy a ruhái el tüntek. De a bugyiját meg találtam, amit mosolyogva vettem fel a földről. Tudom,hogy az este mit mondott , és én is ehhez tartanám magam. De valami meg változott bennem a tegnap esti együtt létünk után.

Érezni akarom őt újra és újra , azt akarom , hogy a teste újból az enyémmel egyessüljön. Meg kell találnom, nem akarom ,hogy mással legyen rajtam kívül. Úristen én egy éjszaka után bele zugtam egy lányba! A nagy Tom Kaulitz életében először szerelmes lett! Az nem lehet , ennyire nem babonázhatott meg Szonja !!! Lehetetlen , még is , hogyan ?! Nem értem , teljesen össze vagyok zavarodva.

Love in one night!Where stories live. Discover now