9.rész

85 8 2
                                    

Tom rajtam feküdt és vadul el kezdte csókolni az ajkaimat , a testemen végig húzta a kezét , aminek a következménye az lett , hogy bele nyögtem a csókunkba. 

- Gyengéden fogok veled , bánni Szonja ! De ígérd meg , hogy ha valami baj van szólsz világos ? - kérdezte Tom rám nézve mosolyogva. 

- Rendben Tom , megígérem neked ! - válaszoltam mosolyogva és ismét az ajkaimnak esett. 

Finoman belém rakta magát közben nyögtem a csókunkba , annyira jó volt , 1 hét után érzeni őt . Nem akartam , hogy abba hagyja , igaz fájt mindenem , de akkor abban a pillanatban nem nagyon érdekelt. Élvezni ,akartam Tomot , szenvedéllyel volt tele a csókunk és csak járatta bennem magát. Közben át tért a nyakamra, csókolni és szívni kezdte , amire nekem sóhajok hagyták el az ajkaimat. A kórházi ágy csak úgy nyikorgott alattunk , azt hittem , hogy el törik , és akkor nagy bajba fogunk kerülni , de hála a jó égnek nem így lett. 

Éreztem , hogy nem sokára el érem a csúcsot , majd Tom és az én gerincem is megfeszült , egyszerre élveztünk el. Most nem védekeztünk , nem bánom , mert tényleg akarok tőle gyereket , és lehet , hogy hamarosan be is fog következni. Ki szállt belőlem Tom , és mellém feküdt a mellkasán feküdtem ő pedig a karomat simogatta . 

- Tom , nagyon hálás vagyok neked ! Azért , mert le mondtad miattam a koncertet és jöttél hozzám , ilyet még nem tett értem senki ! Elvetted az eszem Tom Kaulitz , én embert így még nem szerettem , mint téged ! - mondtam a szemébe nézve mosolyogva. 

- Minden egyes szavad belém issza magát , én nem kívánnék mást , csak azt , hogy velem legyél örökre ! Én nem kívánnék én , már mást , csak egy családot tőled és , hogy legyél a feleségem egy életre Szonja ! - válaszolta Tom csillogó szemekkel. 

Az ajakaira tapadtam és forró csókot leheltem az ajkaira , majd vissza tettem a fejem a mellkasára és el is nyomott az álomvilága. Annyira biztonságba érzem , magam Tommal , azt hiszem , nagyon bele szerettem ! Nem szoktak ilyet csinálni lányok ,de beszélnem kell Billel , meg akarom kérni Tom kezét ! Igen most már el döntöttem , le kell szerveznem , igen mielőbb hozzá akarok menni ! Készen állok ennyi év után újra férjhez menni és egy olyan , fiúhoz , aki meg is érdemli. 

Másnap reggel fel ébredtem , de Tom már nem volt mellettem , megijedtem , hogy talán csak álmodtam. El kapott a keserves sírás , nagyon meg voltam rémülve, hogy mi van ha , meg bolondultam a baleset után , és nem vagyok fontos , annyira Tomnak , hogy haza repüljön hozzám.  Az arcomat a tenyerembe temetem és csak sírtam, annyira, hogy nem is vettem észre , hogy bejött valaki hozzám. 

- Mi a baj hercegnőm ? - kérdezte Tom aggódva és le ült velem szembe az ágyra. 

- Azt hittem , hogy álmodtam , a tegnap estét , és nem vagy itt ! Már kezdtem meg győződni róla , hogy el ment az eszem ! Nagyon megijedtem ,amikor nem voltál mellettem ! - válaszoltam könnyek között. 

- Ne sírj hercegnőm, ez butaság itt vagyok , és mindig itt leszek melletted , soha nem hagylak el  ! - felelte és át ölelt. 

Az arcomat a mellkasába fúrtam és csak szorosan öleltem magamhoz , majd nem megfulladt , ahogyan öleltem. 

- Bill itthon van már ? - kérdeztem fel nézve Tomra. 

- Igen ! De miért kérdezed ? - kérdezte Tom furán nézve rám. 

- Szólnál neki , hogy jöjjön be hozzám , mert valamit meg szeretnék vele beszélni ? - néztem boci szemekkel Tomra . 

- Oké hercegnőm , hívom már is ! - válaszolta mosolyogva és már tárcsázott is. 

- OO és mond neki , hozzon valami finom sütit is eperrel ! - mondtam mosolyogva Tomnak. 

Tom csak mosolyogott és bólintott egy aprót , amiközben beszélt a tesójával , majd le is tette a telefont. Le ült velem szembe és csak nézett , majd végig simította az arcomat. 

- Hercegem , amikor be jön Bill meg kérhetlek , hogy hozzál be nekem néhány ruhát ? - kérdeztem mosolyogva. 

- Persze hercegnőm , úgy is én is megyek haza fürdeni és át öltözni ! - válaszolta mosolyogva. 

- HMM ! Én is mennék veled fürödni ! - haraptam be alsó ajkam és néztem végig a testén.

- Hamarosan hercegnőm ,ez is meg lesz ! Ne izgulj be hajtóm rajtad ! - válaszolta perverz vigyorral az arcán és meg csókolt. 

A pillanatot Bill zavarta meg , be nyitott és hatalmas vigyorral az arcán , a süti és az eper a kezében volt. 

- Szia Szonja ! Hogy vagy ? - kérdezte Bill mosolyogva. 

- Szia Bill! Most már jobban, hogy hoztál ,amit kértem! - feleltem kuncogva. 

- Na jól van hercegnőm , akkor el mentem max 1 óra és jövök ! Szeretlek ! - mondta és meg csókolt. 

- Oké hercegem ! Szeretlek ! - válaszoltam és már el is ment. 

- Na Szonja , mit szeretnél tőlem ? - kérdezte Bill kíváncsian. 

- Nos szeretném meg kérni Tom kezét és ebbe kellene a segítséged ! - válaszoltam gyorsan. 

- Biztos vagy benne Szonja ? - kérdezte Bill mosolyogva. 

- 100% - ban ! Készen állok rá , hogy össze kössem vele az életemet Bill! Gyereket is akarunk és már tegnap este meg kezdtük a projektet ! - válaszoltam kuncogva. 

- Ez az ! Annyira boldog vagyok ! Jól van Szonja bízd rám a dolgot és meg szervezem ! - felelte Bill mosolyogva és meg ölelt. 

- Oké ! Köszi Bill , cuki vagy !!! Na milyen gyűrű legyen ? - vettem elő a telomat és kezdtük nézni a gyűrűket és a helyszíneket. 

Nagy nehezen meg is találtunk mindent , Bill telefonján el mentettük a dolgokat és , neki már csak szerveznie kell. 

Tom és Szonja eljegyzési gyűrűje

Tom és Szonja eljegyzési gyűrűje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eljegyzési helyszín: 

Eljegyzési helyszín: 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love in one night!Where stories live. Discover now