3.rész

66 8 3
                                    

Idő ugrás következik!

Reggel 6:30 van , és péntek , már 1 hónapja,  hogy le feküdtem Tommal. Azóta voltam más férfival, de nem éreztem úgyan azt ,amit Tommal szex közben éreztem. Olyan vad volt az az éjszaka és mámorító. Ahogyan hozzám ért , ahogyan csókolt úgy nem tud csókolni senki sem ,mint Tom! Ezek a gondolatok kavarognak bennem ,amíg a tus alatt voltam.

Nagy nehezen ki szálltam a tus alól és mentem a szobámba fel öltözni. Meg is találtam a meg felelő szettet és hamar sminkeltem a hajamat hagytam ki engedve.

Szonja szettje:

Szonja sminke :

Késznek nyilvánítottam magam és ki mentem a konyhába. Hamar ettem egy banánt és ki mentem egy cigire az erkélyre. 5 perc alatt el is szívtam. El gyurtam hamar és már mentem is le , mert Tay nem sokára jön értem.

Le siettem a lakásom elé, és pont mire le értem már meg is érkezett hozzám. Be szálltam a kocsiba és már indultunk is. 20 perc múlva be értünk a meló helyre és helyet foglaltunk az asztalunknál.

A fönők éppen bent van az irodájába ,valami új megrendelők jöttek. Most költöztek Berlinbe és nincs idejük maguknak be rendezni a házukat és, ezért kerestek fel minket. Ez engem nem nagyon foglalkoztatott így is van ezer dolgom.

Tom szemszöge:

Már 1 hónapja keresem Szonjat,de sehol nem találom. Egyszerűen már meg bolondulok , hogy engedhettem el ,akkor?! Nem értem magam, kezdem fel adni. Remélem egyszer újra láthatom és érezhetem őt!

Love in one night!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora