4

3.7K 447 261
                                    

Olayları hızlandırsam mı hm?

Sizce neler olacak ehehehe

Kaos istiyorum

Hadi başlayalımm







Jungkook'tan

Sinirle bar içinde volta atarken Jimin gözleri dolu dolu bana bakıyordu.

"Bakma bana öyle! Nasıl gidersin milletle Jimin, ya başına birşey gelseydi?!"

"Hyung ben sadece-"

"Hyung deme bana hiç, şirinliğin bu sefer seni kurtarmayacak Jimin! Ne kadar korktuğumu biliyor musun? Ne demek birisi sana şeker alacağım dedi diye gitmek?"

"Ben sadece öylesine gitmiştim hyung, birdaha gitmem söz"

Bana sarıldığında sarıldım bende, kıyamıyordum ona... Çocukluğumuz birlikte geçti neredeyse, tabi kıyamam..

"Jimin?"

"H-Hoseok"

Gidip sarıldığında kadehimi hızlıca kafama diktim.

"Ne oldu hm? Ağlama. Ne oluyor burada Jungkook?"

"Jimin birisinin arabasına binmiş, adamda taciz edecekken ben geldim"

"Ne?! Neden bindin arabaya tanrı aşkına?"

"Sadece sana yeni şekerlerden vereceğim, ben şeker satıyorum dedi diye"

Hoseok bana baktığında onayladım.

"Evet öyle bir şeker"

"Sikeyim hap içmedin değil mi!"

"İçmedim ki?"

"Şeker canım, yedin mi hm?"

"Iıh vermedi!"

Rahat bir nefes çektiğimde aklıma gelen şeyle Hoseok'a baktım.

"Taehyung nerede?"

"Rahatsızlandı, evde yatıyor. Acil olmasa gelmezdim bende"

"Ne neyi var?"

"Ateşi var, iştahsız ve halsiz"

"Anahtarları versene"

"Ha?"

"Anahtarları diyorum, ver. Yanına gideceğim"

Anahtarı verdiğinde gidecekken kolumdan tuttu.

"Yapma Jungkook, kendine alıştırma onu. Aniden gidersen boşlukla yaşayamaz"

"Buradayım Hoseok, kimseyle oynadığım yok"

"Neden hep yanındasın o zaman? Neden mutlu etmeye çalışıp ilgi veriyorsun?"

"Çünkü gülümsemesini istiyorum, yanında olmam kötü mü?"

"İleride kötü davranacaksan evet"

"Öyle birisi değilim"

"Öyle birisi değilsin ama olabilirsin de, insanlardan çok çabuk sıkılıyorsun sen"

"Ondan sıkılmam, Taehyung çok masum o yüzden yanındayım. Kimsede olmayan temizlik var onda"

"Kardeşimi üzme"

"Sende"

Jimin'i işaret ettiğimde gülümseyerek onunla ilgilenmeye döndü, eve varmadan önce farklı tatlılar alıp kapıyı açtım usulca. Aldıklarımı mutfağa bırakıp odasına giderek kapıyı çaldığımda ses gelmemesi üzerine içeriye girdim. Oyuncak kaplanına sarılmış, emziğini yavaş yavaş emerek uyuyordu. Yanına sessizce oturup saçlarını okşadım bir süre, anlayamıyorum kendimi neden buraya getirdi ayaklarım beni? Yanağını okşadığımda mırıldandı.

Oh, Daddy! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin