Smut bekleyenlere selam olsun xjndnxmd
Sizce kapı mı çalar yoksa telefon mu?
Xkmdckdmxkmdmxdmmxmdmx
Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Parmaklarımla deliğini okşarken kıvranıp duran bedene bakarak nefes aldım, sakinleş Jungkook.. Yavaşça parmağımı içine ittiğimde dudak büzdü.
"B-babacığım"
"Efendim güzel oğlum?"
İkinci parmağımı içine eklememle kıvrandı.
"Ahh, garip oluyor karnışım"
Dudaklarına ufak öpücükler dizerken elimi hızlandırdım, penisinin başı ıslanmıştı bile..
"B-babacığım mmhh!"
"Ne istiyorsun güzelim hm?"
"Ö-öpücücük"
Kucağıma aldığımda boxerın kapattığı uyluklarıma oturtarak deliğindeki parmaklarımı makas hareketleriyle oynatmaya başladım. Oysa omzumu dişleri arasına almış, minik iniltilerle kendini elime itip duruyordu.
"Ahh babacığım! T-taetae gelecek!"
"Hayır bebeğim, boşalırsa ceza alırsın"
"Amaa"
"Elime itmeye devam et kendini"
Dediğimi yaparken telefon çaldığında umursamadan parmaklarımı çıkardım içinden, kıpırdanarak boynuma bastırdı dudaklarını.
"Babişim gitmesin"
"Gitmeyeceğim bebeğim"
Yeterince sabrettim bu zamana kadar.. Altıma alarak boxerımı çıkardığımda dudağını dişleyip gözlerini kırpıştırdı.
"Taetae istiyor"
"Ne istiyorsun hm? Söyle babacığına bebeğim"
Penisime prezervatifi takarak deliğine sürttüğümde boynuma sarıldı.
"Söylemezsen istediğini yapamam güzelim"
"Babişim p-penisini soksun"
Gülerek başımı deliğine ittim hafifçe ama sokmadım, oysa hazla inledi.
"Ahh babacığım!"
"Ştt sakinleş güzelim, kasma kendini. Yavaşça yapacağım tamam mı? Durmamı istediğinde söyle bana"
"K-kucak!"
Kıkırdayarak kucağıma aldım bedenini, penisimi içine ittiğimde hıçkırdı.
"Babacığım a-acıyor"
Yapamam.. Yakamam canını! İçinden çıkacağım zaman kalçasını tamamen iterek komple aldı içine.
"Ahh mmhh!"
"Tanrım.. Sabırlı ol bebeğim, canın yanacak"
"Ahh babacığım! Ç-çok derin!"
Sikerim sabrı yeter!
Taehyung'tan
Çok güzel! Beni altına almış, sertçe hareket ederken akan yaşlarıma dur diyemiyordum!
"Babişim! T-taetae gelecek!"
"Ahh bebeğim, öyle sıkısın ki.."
Hiih karnıma değdi! Hıçkırdığımda bacaklarımı iki yana ayırıp daha sert hareket etmeye başladı, artık acımıyor ama çok garip oluyor karnışım! Karnıma geldiğimde penisime hafifçe vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh, Daddy!
FanfictionTaehyung 20 yaşında age play seven bir bebekti, arkadaşı Hoseok'sa ona babacık bulmak için çabalayan birisi. Pek tabii Taehyung'un minik bir çarpışmanın hayatını değiştireceğinden haberi yoktu.. Dikkat‼️ Ageplay bilmeyen, sırf age play diye linç y...