Hiii babysss nasılsınız?
Yine ben ehehehe
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Arabadan inmiş, ormana yakın olan eve girmiştik. Bu 2 günde her şeyi tamamıyla hazırlamıştım, gözlerindeki merak büyürken etrafa bakarak ağzını açtı.
"Baak koskocaman oyuncaklar!"
Hızlıca salonun sonundaki çadır ve oyuncakların yanına giderek kıkırdadı.
"Gel hadi odanı göstereyim sana"
Odaya çıktığımızda gözlerini kocaman açıp beşiğe ilerledi.
"Çokçok güzelcik! Teşekkürler!"
"Teşekkür etme canım, sen her şeyin en iyisini hakediyorsun"
Kızaran yanaklarla etrafa bakarken bebeği görüp kutusuyla aldı hemen.
"Bu sınırlı sayıdaki bratz bebek mi?!"
"Hmhm"
"Bana mı?"
"Evet"
Sıkıca sarıldığında gülerek bende sarıldım, utangaçça çekilip mırıldandı.
"Teşekkürler sarılmasıydı"
"Birşey değil, gel bakalım"
Kucağıma alıp bez değiştirme masasına yatırarak dolaptan kıyafet bakmaya başladım, iki takımı gösterdiğimde hemen çilekli olanı seçti. Ona uygun pembe çilekli çorapları alarak yanına koyup üstündeki kazağı çıkardığımda bedenindeki derin birkaç yara izi gözüme ilişti.
"Tae?"
"Hm?"
"Ne oldu buralarına?"
"Ş-şey ımm eskiden kalma, babam-"
"Tamam canım boşver anlatma"
Piç mi babası?! Piçti, mi diye sormam hata? Altındakini çıkardığımda utanarak yüzünü kapatması tatlı gelirken bezi aldım ve mırıldandım.
"Bezini takacağım bebeğim"
Kafasını salladı sadece, yavaşça boxerını çıkardığımda pürüzsüz teni dudaklarımı yalamamı sağladı. Hızlıca bezini takıp yeni bir boxer giydirerek üstüne çilekli takımları giydirdim, çoraplarını da giydirdiğimde yüzünü açmış kızaran yanaklarla bakıyordu. Kucağıma alıp salona götürdüğümde inmek istemezcesine sarıldı o yüzden onunla oturdum.
"Oyuncaklarla oyna sen tamam mı canım, ben mamanı hazırlayacağım"
"Ama ama Taetae korkar"
Ölürüm sana ben!
"Korkma, evde sadece ikimiz varız. Hemen geleceğim tamam mı?"
"T-tamam babacığım"
Tanrım kalbim duracak! Onu oyuncakların yanına bırakıp mutfağa giderek çilekli bebek mamasından yaptım, yeni aldığım biberonlardan pembe olanına döküp karıştırarak dolaptan aldım iğneleri ve salona geri döndüm. Bratz bebekleri almış, heyecanla oyun oynarken güldüğüm gibi bana dönerek emekledi ve yanıma geldi.
"Gel bebeğim, mamanı iç hadi"
Koltuğa uzandırıp ağzına mamasını verdim, içerken kirpiğiyle oynaması mayıştığını gösteriyordu. Bittiğinde emziğini vererek gecelik altını dizine kadar sıyırdım.
"Kuralları biliyorsun canım, dizlerine iğne yapmazsak canın acır emeklerken"
"Ama çokçok acı olur mu babacığım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh, Daddy!
FanfictionTaehyung 20 yaşında age play seven bir bebekti, arkadaşı Hoseok'sa ona babacık bulmak için çabalayan birisi. Pek tabii Taehyung'un minik bir çarpışmanın hayatını değiştireceğinden haberi yoktu.. Dikkat‼️ Ageplay bilmeyen, sırf age play diye linç y...