Ehehehe nasılsınız?
Artık Taehyung biraz yaramaz bebiş mi olsa?
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Hıh pispis kadın! Bana bakmaya devam ederken kollarımı bağladım.
"Bakma bana pispis kadın!"
"Ah özür dilerim"
Babacığıma güzel bakmıştı bu kadın, istemem kadını! Burnumu çeke çeke meyve suyumu içerken babacığım geldiğinde hıçkırarak kollarımı kaldırdım, hemen beni kucağına alıp boynuma öpücük bıraktı.
"Tamam bebeğim yanındayım"
"I-istemem babacığım, kadın gitsin!"
"Haven sen işine dönebilirsin"
"Peki efendim"
Oturduğunda gözlerimi ovuşturup yüzüne bakmamla dudağıma da ufak bir öpücük bıraktı.
"Ne oldu anlat bakalım?"
"B-ben gözlerimi açtım babişim, sonra sonra bu pispis kadın oradaydı!"
"Ne?"
"Evet odamdaydı! Dolabımı kurcalıyordu"
"Bebeğim yalan atmak kötü birşey, yapma böyle"
İnanmadı mı bana?
"Yalan atmıyorum!"
"Haven'ı sevmemiş olabilirsin güzel bebeğim, yine de hırsız denmez"
"Sana yalan atmıyorum dedim! B-bana inanmıyorsun resmen!"
"İnanıyorum birtanem-"
"O zaman kov onu!"
"Tae yapma güzelim, Haven işi iyi yapan bir yardımcım benim"
"Yemin ederim ki dolabımı kurcalıyordu babacığım"
"Ben halledeceğim onu bebeğim, sen birdaha görürsen direkt bana söyle tamam mı?"
"Tamamm"
"Ne yapsak biraz oyun mu oynasak hm?"
"Evet babiş!"
Arka bahçeye çıktığımızda tebessüm ettim, seviyordum benimle oyunlar oynamasını.
Jungkook'tan
Taehyung'u parktan eve getirmiş, üstünü giydirip yatırmıştım. Evden çıkarken Haven'a döndüm.
"Dikkat et"
"Tamam efendim"
Arabaya bindiğim gibi Eddy elime uzattı tableti, bara gidip işleri kontrol ettikten sonra koltuğuma kurularak tablete baktım ve nefes verdim sıkıntıyla.
"Eddy"
"Buyrun efendim?"
"Ne yaparsanız yapın, özellikle de Jolie'nin yanına götür Haven'ı tamam mı?"
"Zevkle efendim"
Gittiğinde arabaya binerek eve gittim tekrar, Haven yalvar yakar ayaklarıma kapandığında omuz silktim.
"Gönderin şunu, hırsızlarla işimiz yok?"
Direkt olarak Taehyung'un odasına çıktım, kendi kendine oyuncaklarla oynuyordu ki beni görür görmez gözlerini kocaman açtı.
"Babacığım pispis kadın buradaydı!"
"Artık yok bebeğim"
Kucağıma aldığımda triple kollarını bağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh, Daddy!
Fiksi PenggemarTaehyung 20 yaşında age play seven bir bebekti, arkadaşı Hoseok'sa ona babacık bulmak için çabalayan birisi. Pek tabii Taehyung'un minik bir çarpışmanın hayatını değiştireceğinden haberi yoktu.. Dikkat‼️ Ageplay bilmeyen, sırf age play diye linç y...