Arda
Arda
Ferdi abi geliyom
Siz
nereye Arda
Arda
Yanına sence nereye
Siz
ayyyğ benim için miii
çok duygulandım şuannn
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ferdi'den
*kapı çalar*
Hızla kapıya koştum maçlardaki gibi ev iki katlıydı merdivenlerden adeta kayak yapar gibi indim ve kapıyı açtım.Karşımda uzun zamandır görmediğim biri vardı Arda nefes nefeseydi çok kızarmıştı hava zaten biraz soğuktu ve esiyodu ani bir hızla elindeki iki çantayıda aldım ve onu koltuğa otutturdum Arda'yı o kadar çok seviyordum ki onun için özel bir odam bile vardı misafir odasını sırf onun için düzeltmiştim.Arda'nın yanına oturdum ve telefonum çalmaya başladı arayan kişinin kim olduğuna baktım ve Anna <3 yazdığını görüp hemen neşeyle açtım Anna benim en sevdiğim kuzenimdi hiç ayrılmazdık çocukken süper bir ikiliydik Neşeyle Anna'm napıyosunnn diye başladım konuşmama dünkü Bjk maçını 2-1 kazanmıştık fakat arayamamıştı beni tahmin ettiğim gibi maçı kazandığımız için aramıştı beni çok mutluydu sesinden anlaşılıyordu 4-5 dk sonra telefonu kapattım.
Arda merakla o kimdi diye sordu bende kuzenim Anna çok sevecen ve tatlı bir kızdır mutlaka seni onla tanıştırmalıyım dedim ve güldüm. Arda'da ufak bir tebessümle bana baktı elime kumandayı aldım ve film izliyoruz dedim.Arda ben üstümü değiştiriyimmi dedi ve benim dolabımdan al dedim.
Kafasını onaylar bir şekilde salladı ve yukarı çıktı geri geldiğinde kıyafetlerim biraz bol gelmişti ona ama olsun Arda'ya yanıma otur şeklinde bir işaret yaptım.Koltuğa oturdu ve bana yaslandı bir anda bana seni çok özlemişim dedi.Bende seni çok özledim Arda'm diyebildim sadece sadece milli takımda görüşmüştük maçtan önceki gece çok güzel bir gol atmıştı Arda'nın saçlarını karıştırdım yanağına usulca hafif bir öpücük kondurdum bunu hemen gruba yazmalıydım Arda'ya bu halikulade haberi verdim ve gülerek onayladı.
SİVAS KANGALLARI
Ferdi
AĞLAYINNN
Mert Hakan
Noldu lan yine
Ferdi
Arda yanımda ezikler
Mert Hakan
...
Liva
iyi iyi
Mert Hakan
Arda çok ayıp niye bize gelmedin yaa :(
Arda
Özür dilerim abi
Ferdi
Üzülme film izleyemeyiz yoksa
Arda
Tamam :)
(Mert Hakan çevrimdışı)
Sebastian
Kaldıramadı
Ryan Kent
kesinlikle Sebom
İrfoo
Mert zort wıowqedrfhuske
Osayi Tyson
qaduhswrevhdksu
Tadic
Susun bi baklavalarımı sayamıyom aq
İsmail High
8
Dzeko
sen nerden biliyon mk
İsmail High
her-maç-sonu-
Dzeko
eeee amk
İsmail High
formasını-çıkarttığı-için
Arda gülmemek için kendini zor tutuyordu telefonumu kapattım ve film seçmeye başladık filmin başlamasına daha 40 dk olmuştu ama Arda uyuya kalmıştı bile bedeni çok hafifti ama kaslıydı yavaş nefes alış verişleri beni huzurlu yapıyordu dikkatlice Ardayı kucağıma aldım Yavaşça yatağına bıraktım bi ibnelik yapıp gece tüm filmi bitirdim sırf Arda'ya gıcıklık olsun diye ...
Sabah olduğunda kanepede uyuya kalmışım filmi bitirirken hay beynime s- neyse sırtım çok acıyodu Arda çoktan uyanmış yemek yapıyordu Arda'ya bakıyordum ama o arkasını dönmüş yemek yapıyordu hee iyi tamam diyip gözlerimi kapatacaktım ama bekle çocuk bir yerini yakarsa nolucak diye hızla mutfağa gittim beni fark etmedi ve Arda'nın beline dokunup çocuklar ocakla oynayamaz dedim.İrkilmişti bir anda bana dönüp ben daha geçen aylarda 19 uma girdim yani çocuk sayılmıyorum dedi. hafifçe güldüm ve iyi aferin dedim ve boynunu hafifçe öptüm biraz kızardı ama olsun birkaç saat sonra kapı çaldı kapıyı açtım ve birden Sebo üstüme atladı arkadan Mert Hakan'da bana trip trip bakıyodu Sebo'yu aşağı doğru indirdim ve Mert Hakana baktım gülerek yanıma geldi şaka şaka Arda' yı ve seni görmeye geldik dedi.
Hafifçe güldüm ve onları içeriye davet ettim 2 sn arkamı döniyim dedim hemen kaynaşmışlar özelliklede Mert Hakan Arda'ya sımsıkı sarılıyordu. Hemen yanlarına gittim Mert Arda'ya sarılmayı bırakmıştı ve bana bakıyolardı.Bende hemen ee İrfan'la Kent'in bundan haberi varmı bari dedim.Uzun bir sessizlik oldu Sebo ve Mert bakışıyorlardı sonra gülüşüp hayır dediler bende iyi o zaman naneyi yediniz dedim 1 saat sonra gittiler saat 12 olmuş amk hemen Arda'ya döndüm ve dışarı çıkalımmı dedim Arda'da olur şeklinde başını salladı dışarı çıktık 1-2 gün sonra Arda gitti ve evde yine tektim boş boş etrafa bakındım ve telefonu elime aldım kitap okudum ve gün bitti uzun bir gün nasıl bitti bende anlamadım...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
valla çok yoruldum ben gidiom :) yazım yanlışı olabilir lütfen takmayın <3
SELAMETLE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenerbahçe konuşmaları (çoğu düz hikaye)
RandomSıkıntıdan yazıyom bağışlayın MHY SİVAS KANGALLARI adlı grubu oluşturdu ... bu diğer yazarlardan bağımsız şekilde yazılmış bir kitaptır... -bxb- Ryan K. x Sebastian S. Ferdi K. x Arda G. Dusan T. x Edin D. Batshuayi x para İsmail Y. x Barış Alper...