Galiba ağlicam
______Balo günü. Aynı saatlerde Barty ve Evan.
Evan's pov.
En yakın arkadaşınıza aşık olmak nasıl bi şeydir bilir misiniz? Özellikle o arkadaşınız sizi çokta umursamıyorsa ya da onun için asla bi seçenek olmadıysanız. Bunlar tahmin edilebilir duygular ama kimse yaşamadan bu kadar kötü olduğunu anlayamaz.
Edebiyatı geçicem. Balo günü Barty nin partnersiz kalması sonucu bütün ekip beraber baloya gitmiştik ve Dorcasın merlenleri de masamıza çağırması sonucu beraber oturmaya başlamıştık ama herkes kendi başınaydı.
Partnerleri olan arkadaşlarımız kalkıp dans etmeye başladığında ben da sigara için bahçenin kuytu köşelerine gitmeye karar verdim. Ama öncesinde Pandoranın açık çantasını fark ettim içinde de bi çikolata vardı bi tane bölüp ağzıma attım sonra da çantayı kapatıp bahçeye ilerledim. Bu arada Barty nin nerde olduğu hakkında en ufak fikrim yoktu.
Her zaman ki sigara köşeme geldim okulun arkasında kimsenin çok bilmediği bi yerdi. Yıkık duvarlardan birine oturup yaslandım cebimden de bi dal çıkarıp içemeye başladım. Sigaranın yarısına geldiğim de birisinin sesini duydum arkam da bi yerlerdeydi. O tarafa doğru gidince bütün sinir hücrelerimin harekete geçtiğini hissettim.
Barty bana 'bıraktım' dediği uyuşturucarlını tek tek çekiyordu. Ne yapıcağımı bilemedim taa ki o beni fark edene kadar. Benim ne kadar sinirlendiğimi anlamış olucak ki yerinden kalktı ve "Evan lütfen sinirlenmeden beni dinle lütfen yalvarıyorum" demeye başladı. Bi yandan da bana yaklaşıp elimi tutmaya bana sarılmaya çalışıyordu.
Onu ittirip "Bunu bırakman için ne kadar uğraştık biliyorsun di mi?! Sadece ben değil Pandora, Dorcas, Lily bile uğraştı lan senin için! Nasıl bi açıklama yapacaksın ya!" Avazım çıktığı kadar bağırıyordum. O da ben de ağlamaya başlamıştık. "Ben yapamıyorum, mutlu ya da huzurlu olamıyorum evan" diyerek sayıklıyordu. Ama canıma tak etmişti artık "YA BEN SENİ SEVİYORUM SANA AŞIĞIM BUNU FARK EDEMİYORSUN, SANA AÇTIĞIM KOLLARIMI GÖRMÜYORSUN VE SEN BURDA SİKTİRİ BOKTAN ŞEYLERLE DÜZELMEYİ BEKLİYORSUN BARTY" daha da bağırmaya başlamıştım ama bi an ne dediğimi fark ettim.
O da benim gibi donup kalmıştı ağzından 'ne' dediğini duyar gibi oldum ama ona bakıcak bi yüzüm daha yoktu. En hızlı şekilde koşmaya başladım. Arkamdan gelmedi. Ben de istemedim zaten. Ağlayarak odama gittim ve yatağıma yattım. Sabah olmaması için dua ediyordum.
✮✮✮
Aynı gece Sirius ve Remus
(Yetişkin içerik uyarısı aboww⁉️)Sirius' pov.
Balodan çıkıp kalenin koridorlarında Remusla dolanıyorduk. El ele tutuşup birbirimizi öpüyorduk. İhtiyaç odasına geldiğimizde kapının belirmesini bekledik sonra da içeri girip daha tutkulu bi öpüşme başlattık. Remus sadece dudaklarımla kalmıyor boynuma ve köprücük kemiklerimi de ısırıp öpüyordu.
Ben ise onun hareketlerinde dolayı sadece kafamı geriye doğru yatırıp inleyebilyordum. Bu şekilde biraz daha zaman geçirdikten sonra Remus üstümden kalkıp soyunmaya başladı. O bunu yaparken ben de onu izliyordum ki bana bakmaya başladı yavaş yavaş tekrar yanıma gelip "Sıra sen de güzelim" dedi. Heyecanlanmıştım.
Beni soymaya başladığında ona tutunmuştum. İkimiz de çıplak kaldığımızda bemi tekrardan yaralandığımız yatağa yatırıp belimden boynuma doğru bi yol çizmişti kendine ben ise onun saçlarını çekip kısık kısık onun ismini mırıldanıyordum. Artık sabretmek istemediğimi belli etmek için kafasını kaldırıp gözlerimin içine bakmasını sağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God's Game 'jegulus
General FictionJames İddianın sonucunu heyecanla bekliyor olucam Black