13. I want to break free

60 6 17
                                    

Arkadaşlar benim bu fic için spotfy da playlistim var biliyor musunuz ?

Profilimde link var gidip dinleyebilirsiniz okurken 🧚🏼‍♀️

Narrator's pov.

Barty'nin ikisine bıraktığı nottan sonrs james de regulus da be yapacaklarını bilemez halde birbirlerine baktılar.
Her dakika daha da artan ateşleri ve erekte olma eğilimleri onları zorluyordu.
James bi an "Şey artık dağılalım istersen, banyo yaparsan belki geçer." gibi cümleler kullanmıştı. İki yıl beklediği çocukla ilk gecelerinin böyle olmasını istemezdi ve regulusun da istemiceğini sandı.

Aksine regulus, jamesden gelicek her hangi bi hareket bekliyor givi de gözüküyordu. Ama Jamesin bu söylediklerinden sonra galiba ilk adımı ben atmalıyım diye düşündü. İlk olarak ona biraz daha yaklaştı dudaklarını öpebilmek adına kafasını biraz daha kaldırdı, kollarını jamesin sırtına sararak öpmeye başladı.

Susszuluğunu gideriyormuşçasına öpüyordu ve jamesin de ona ayak uydurduğunu fark etti. Biraz daha öpüştükten sonra nefes almak için ayrıldılar ve gözleri birbirine değdi. Biraz daha dinlendikten sonra tekrar aynı şehvet ve heyecanla öpüşmeye başladılar. James Regulus'un belinden, kalçalarından tutup onu kucağına aldı.

Hogwarts koridorları böyle bi öpüşmeye ilk defa şahit olmuyorlardı ama böyle bi aşka ilk defa şahit oluyorlardı. Birlikte o koridorlar da dolandıktan sonra her iki hogwarts gencinin geliceği yere, ihtiyaç odasına geldiler.

İhtiyaç odasının açılmasıyla james regulusla beraber odays girdi. Oda da onların ihtiyacı olan bi kaç şey vardı. Kocaman bi yatak, biraz kondom ve kelepçe gibi şeylerdi. James yavaş yavaş yatağın yanına gelip regulusu bıraktı o sırada da kondomj ve kelepçeyi fark etti. Gülerek eline aldı ve "Denemek ister misin bebeğim?" dedi regulusa doğru.

Regulus kafasını salladı. Bu nedense onu daha da heyecanlandırmıştı. James vakit kaybetmeden regulusu bağladı ve kendisiyle beraber soymaya başladı. İlk önce tekrar uzun bi öpüşmeye girdiler sonra ise james dudaklarını regulun köprücük kemiğine ve kalçalarına doğru götürdü.

Regulus bu sıra da kasılıp ortaya hafif inlemelerini sunuyordu. James sonunda regulusun bacak içlerine geldi. "İlk defa rimming yapıcam güzelim o yüzden bi şey olursa saçlarımı çek ya da sırtımı çiz. Ah bunu yapamazdın doğru." diyerek kıkırdadı. Bundan sonra da dilini daha da yaklaştırarak birtanesinin deliğine giriş yaptı.

Regulus bunun üzerine tiz bi çığıık attı "James ! Siktir çok iyisin ahh" gibi şeyler söyleyip kendinden geçiyordu. Deliği jamesin diliyle beraber kasılıp gevşiyordu. James'e doğru "Yeter artık başka bi şeyler yap yalvarırım!" sayıklamaya başlamıştı.

James de daha fazla buna vakit harcamadı yanda ki kondomlardan birini alıp taktı. Bunu yaptıktan sonra biraz geri çekilip regulusa baktı. Elleri yatağın başına kelepçelenmiş alt tarafları kendisi için sızlarken Regulus'un gözleri kapalı ve utanç duyduğu belli olucak şekilde yüzü kıpkırmızıydı. Bunu görünce james, tek eliyle sertçe Regulus'un yanaklarından tutup "Bana bakmazsan ya da bu yaptığımızdan utanç duyarsan bir dakika bile düşünmem seni burda böylece bırakırım. " demişti.

Regulus'un normal şartlar altında bu sert ve kaba sözlerine sinirlenip ona haddini bildirmesi gerekirdi ama o uysal bi kedi gibi gözlerini jamesle buluşturduktan sonra kafasını sallamıştı. "Sadece artık hızlı ol. Dayanamıyorum." demişti.

James ise gülerek merak etme manasında bi harekette bulunmuştu. Regulus jamesin içine girmesini beklerken james, kelepçeleri açıp "Sırtımda tırnak izlerini görmek istiyorum." diyip onu serbest bırakmıştı. Sonrasında vakit kaybetmeden Regulus'un içine hızlıca girip yavaşça hareket etmeye başlamıştı ama bebeğinin hızlanmasını söyleyen bağrışları buna engel oluyordu.

Daha fazla dayanamayıp hareketlerini hızlandırmıştı. Bir yandan bunu yaparken bir yandan da delice regulusu öpüp ona bir ay boyunca geçmicek izler hediye ediyordu. Regulusta bu sıra öpücüklerine karşılık verip en sert vuruşlarında jamesin sırtını çiziyordu.

Üç dört turun ardından sonunda vücut ısırları normale dönmüştü. Şimdi ikisi yatakta uzanıp dinleniyorlardı. Regulus konuşmaya bi tık çekiniyordu ama james de konuşmicak gibiydi. "İlk seferin miydi?" diye sordu. James evet manasından kafasını salladı ve "Beğendin mi yani her şeyi." Regulus bu sorusuna gülmüştü "Evet her şeyi çok beğendim james potter. İlkimdin ve sonum olucağına inanıyorum." diyerek başını omzuna koydu ve biraz daha dinlendiler.

Saat gece yarısında odadan çıkıp kendi bölüm odalarına girip banyo yapıp yataklarına çıktılar. İkisi de bugünü düşünüp hayallere dalarak uyumuşlardı.


Sabah öğlen bir

HGM 🫸🏼 💨
grup sohbeti

Çatalak

Ben verdim arkadaşlar
Milliyim artık

Patiayak

Anlamadım kar tanesi 😀


.ೃ࿔*:・

Bölümş yazana kadar canım çıktı amk ne yazılmaz bölümmüş ya

Neyse

Draken ppli yeni okuyucu her şey senin için koçum al bunu da sıcak sıcak oku hemen 🧚🏼‍♀️💗

İnş yazım hatası yoktur (bunu kontrol edemicek kadar üşengecim özür dilerim 😔)

Yeni kapak nasıl olmuş bu arada 🤨🤨






God's Game 'jegulus Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin