(6.bölüm)2 kişilik ordu artık 3 kişi

8 1 0
                                    

Elis;
-Evet.

Ateş;
-Bize öyle bir haber gelmemişti.Kaza olduktan sonra biryere uçmuş olmasın?

Elis;
-O uçsaydı bende ucardım.Yan yanaydık.

Ateş;
-Bunu sonra konuşuruz.Şimdi ilk görevimize başlıyoruz.

Elis;
-Ne görevi.

Ateş;
-Etrafımızda birileri varmı diye bakacağız.

Elis;
-Tamam.

Ateşin bu lafından sonra yanımıza hiç bir şey almadan çıktık odadan. Çok karanlıktı hiç bir şey göremiyorduk.

Ateş;
-Elimi tut.

Elis;
-Ben iyiyim böyle.

Ateş;
-Sen bilirsin.

Dedi ve önümden hızlıca yürüdü.Arkamdan ses gelince mecburen elini tutmak zorunda kaldım.Bana baktı ve dalga geçer gibi güldü.

Ateş;
-Sen iyiydin öyle noldu ya.

Elis;
-Biraz daha konuşup ses yaparsak görürüz iyiyi kötüyü.

2 dakikadır odaları geziyoruz.Hicbir odada insan yok.Aksam olduğu için hiç birsey göremez olduk.En son ultrasonların çekildiği bir odaya geldik.Kapıyı biraz araladıgımızda bir kadın silueti gördüm. Ateş tam kapıyı kapatacaktı.Kadın bize doğru döndü.Kadın dediğime bakmayın genç ve benim yaşlarımda bir kızdı.

Kız;
-Sonunda.Merhaba!

Ateş;
-Merhaba da Kimsiniz?

Kız;
-Ben Duygu.Burası kapatılınca tek kaldım sanıyordum ki sizde varmışsınız.

Elis;
-Olanları biliyor musun?

Duygu;
-Evet,sende o trafik kazası geçiren kızsın heralde.

Ateş;
-Ben 2 senedir burada çalışıyorum seni hiç görmedim ayrıca Elisin o kız olduğunu nereden biliyorsun?

Duygu;
-Ben sadece bu odada çalışıyorum ondan denk gelmemişizdir. Ayrıca 2 aydır buradayım.

Ateş;
-İyi.

Elis;
Tamam ozaman artık 3 kişiyiz.Memnun oldum duygu.

Duygu;
-Bende canım bende.

Ateş;
-Bu kadar muhabbet yeter.Şimdi aşağıya inelim Elis.

Duygu;
-Bende gelicem.

Elis;
-Hadi.

KİLİT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin