6.🍷

417 5 9
                                    


Merhablar efenim bu bölümü size önce vermeden hemen sizden bir kaç ricam var. Bölümleri beğenmeyi unutmayalım gizli okuyucu olmayalım lütfen.

İkinci isteğim satır aralarına yorum yazalim sizlerle yorumlar da sohbet etmeyi çok isterim.

Bu kadardi sizlerden ricam iyi okumalarrr.

Karşımda gördüğüm şeyle şaşkınlıkla ağzım açık kaldı. Kendime gelmeye çalışırken bana koşarak gelen dicle hızlıca bana sarıldı.

" İyiki doğdunn ferşeyimmm" diyerek sıkı sıkı sarıldı ona bende şaşkınlık içinde sarıldım.

"Beklemiyordun dimi" diyerek gelen Gaye'ye baktim.

"Sizler nasıl salak cins insansınız ya" diyerek konuştum ikisine bakarak.

"Benden bu fikir çıkmadığını bilde önce bebeğim" diyerek bar tezgahın dan bana doğru yavaşça gelip yanağımdan öpüp sarılan mert.

"Az çok tahminim var bu saçma fikrin kimden çıktığının" dedim Batuhanı çevrede ariyarak.

Dicle benim gözlerimi kendini çevirmek için kolumu dürttü.
Ona baktığım da çenesiyle kalabalık tarafında Lukanın olduğu kısmı gösterdi.

" My good boy da burdaymış " dedim fısıldıyarak .

Dicleye yanaşıp " Luka' nın bir barda olduğuna mı şaşırmayım dicle" diyip
Kafamı Lukaya dönüp " Yoksa benim doğum günüm de olmasına mı şaşırayim"

Dicle gülerek " sence onu buraya kim getire bilir tamam gelmesini ben söyledim ama bu kadar hızlı ikna olacağını"

"Bilemedim yani" dedi dicle

Dicleye dönüp" kısaca sen batuhanla konuşmak için bahane lazım dı bende bunu buldum desene dicle" dedim gülerek.

Dicle utanarak" Saçmalama be o pezevenk karakterli çocuğa mı kaldım ya" dedi ben ona yine gülerek bakarken.

Gözüme takılan yere dicleyi sürükliyerek oturmaya eletirken aklıma gelen şeyle direk yön değiştirdim."  Hey Hey nereye gidiyoruz ya"

Batuhan ve Lukanın yanına tabiki aşkım kocamı tek birakamam ya bi anda bodoslama durup telefonumu ceketen çıkarıp kameraya açıp kendime baktım.

" Feray şu ani kararların beni bir öldürcek" dedi kendide kameramin ekranına girip poz verince bende onunla poz verdim.

Bi anda yanımıza Gaye ve yanında garip görünümlü bir adamla geldi "aşklarim bazen beni aranızdan biri görmüyorsunuz yani beni niye beklemiyorsunuz üzülcegim bakın" diyip dudaklarını büktü.

Yanındaki adam onun bükük dudaklarina bakıp çenesini tutup Gayeyi öpmeye başlayınca tiksinerek bakmaya başladım.

Dicle de öyle bakıyor oluyor ki aynı anda yolumuzu değiştirdik. Gayeyi seviyorum ama dicle kadar değil Diclenin yeri bende çok ayrıydı çünkü biz dicleye Cami de tanıştık.

Evet içinizden ne dediğinizi tahmin ediyorum ne güzel camiye gittiniz . Çocukken kim camiye istiyerek gitti on parmağı geçmezdi.

Dicleyle camiden tam kaçarken tanışmıştım o da kaçtığımi anlamış olmali ki peşimden gelmişti o gündür arkadaşız.

Ay Işığın'da/ Texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin