Peş peşe atıyorum valla mükemmelim
İyi olumalar güzelliklerEli ayağına dolanmasa da aşırı heyecanlıydı ,şuan bir restoranda karşısın da duruyordu. Çekiciydi gözünde tam onun tipiydi " Sorun olmaz dimi rahatsız ettim" kıkırdadı Alpar " Yok be ne sorunu kaynaşırız işte" kocaman gülümsemesine karşılık gülümsedi Bartu, Alpar gülüşü bile seksi diye geçirdi içinden " Şimdi siz kuzensiniz dimi" başıyla onayladı ikisi de " Vay be şöyle genlere sahip olamadık" üçü de güldü "Öyle diyorsun da senin genler de kötü değil" dedi bir anda Bartu o da içinden söyleyecek yere ağzında kaçırdığından sövüyordu kendine "kötünün iyisi yani" tek kaşını kaldırarak baktı Alpar" öyle demek istemedim" dedi Bartu heyecanla karışık utanmayla.
Yemeklerini güzelce yedikten sonra koyu bir sohbet dönmüştü "Keşke Umay da burada olsaydı" kedi Alpar fısıltıyla karışık ama ikisi de duymuştu "Sevgilin mi?" Diye sordu Bartu yan taraftan bu merakına sırıtarak izliyordu Elmira, "Yok manevi kardeşim, kızlar ımmah benlik değil" açık sözlüydü Alpar zaten ne geldiyse başına bu açık sözlülüğünden geliyordu "Nasıl yani?" Alpar yalanı sevmezdi zaten kendini keşfettikten sonra direk ailesine anlatmış tabi ailesi de bunun üzerine baya kavga edip üstüne evlatlıktan reddetmişlerdi, ne geldiyse başıma açık sözlülüğümden diye geçirdi Alpar " Eşcinselim ben" "Ha anladım" başka bir şey demedi ikisi de, Elmira ortam sessizleşince konuyu dağıtmak amaçlı "Arkadaşını da getir bi ara" dedi " Olur seni en son kötü hatırlıyor afet olduğunu görsün de dibi düşsün azcık" ikisi de güldü "Ben pek görmedim var mı fotoğrafı" anlık telefona gitti el sonra vazgeçti ondan izinsiz fotoğrafını göstermek doğru olmazdı "Eski telefonum da kaldı" küçük yalanlardan bir zarar gelmez diye düşündü "Arkadaşın da mı eşcinsel" karşısın da ki Bartu şaşkınca baktı " Yok o panseksüel" "Sen Elmira ?" Ona dönerek sormuştu çocuk yüz yılın şokunu üst üste yaşıyordu, kalıpları yıkılmak için vardır diye geçirdi içinden " Üniversite de bi kaç kız sevgilim olmuştu ama üstüne çok düşünmedim" dedi omuz silkti "Vay çakal o ineklikle nasıl yaptın manita sen" Alpar heyecanlı heyecanlı dönüp sordu "Olur öyle şeyler, gizli auram diyelim " kısa saçlarını savurdu Elmira "İkiniz de aşırı enerjiksiniz bünyeme fazla geldi, ben kalkayım" Alpar'ın suratı düştü "Rahatsız mı oldun benden?" Bartu düşen suratla ne diyeceğini bilemedi "Ha-hayır yabancı kaldım ortam da, siz hasret giderin bakmam gereken evraklar var zaten" karşısın da gördüğü asık suratla kalbi sıkıştı saniyelik o da anlamadı pek de üstüne düşünmedi "Peki madem yakınlaşırız zamanla memnun oldum tanıştığıma" Alpar ortama çabuk ayak uyduran biriydi başlar da heyecanlanıp donsa da zamanla açılır herkese sevdirirdi kendini "Ben de, yarın görüşürüz" esmer ten uzaklaşırken bakmakla yetindi arkasından "Ihım salyalarını sil" dedi Elmira gülerek "Bu saaten sonra yurt dışına çıkmayı bırak İstanbuldan ayrılanı siksinler" koca bir kahkaha koptu "Lan sen çok coştun hadi kalkalım" .
Almira Alpar'ı oteline bıraktıktan sonra kendi evi için gaza bastı biraz ilerlediğinde karşı kaldırıma geçmeye çalışan kızı fark etti kız onu görmemişti ani fren yaptı "Katil oluyorduk akşam akşam" kafasını camdan çıkarıp bağırdı "Kızım manyak mısın? Çok ölmek istiyorsan köprüye git, başıma bela olacaksın" sinirlice bağırdı kız kulaklığını çıkarıp ona döndü "Ne bağırıyorsun hayırdır ? Ezmedin işte çok tatava yapma" mavi gözlerden de sinir akıyordu ,saçları alev almış gibi kıp kırmızıydı "Sana hayırdır, karşıdan karşıya geçerken sağına soluna bakmayı öğretmedi mi annen" kız daha çok sinirlendi bir kaç adım da aranabın yanına geldi başını cam hizasına indirdi "Sana ne aq akşam akşam asabımı bozma tiki" Elmira sinirle kapıyı açtı kız bir kaç adım geriye gitti kapıyı açıp çıkınca "Yürek mi yedin sen?" Dedi Elmira. Dibine yaklaşıp eğildi kız çok kısa değildi ama topuklu giydiğinden biraz eğilmesi gerekti, karşısında ki beden anlık dondu gözlerin de anlamadığı bir bakışla ardından hemen kendini toparladı, kaşlarını çattı daha fazla çatabilirmiş gibi "Git işine akşam akşam sinirim tepem de hıncımı senden çıkarmayayım" güldü Elmira " Noldu kediler mi sikti" kız anlık küfürle kala kaldı " Şaka lan şaka gül diye" sahte bir gülüş yaptı kız "Ha ha çok komiksin ablam sen" "Ablam mı lan hahahaa" Elmiranın siniri çoktan puf olmuştu şuan tek amacı karşısında ki sinirli sokak kedisini sinir etmekti "Evet ablam yoksa teyzem mi demeliyim?" Elmira son sözüyle anlık kaldı "Teyzen ağlatır altın da dikkat et" Elmira'nın ağzından kaçan sözcüklerle ikisine anlık kaldı "Neyse keyfim yerinden kaçmadan ben kaçayım, dikkat et ezilirsin bak sağına soluna" Kız hala olduğu yer de kalakalmıştı "Bu kadar etkilendiysen atla evine bırakayım, donup kaldın kedi görmüş fare gibi" "Yok istemez kendim giderim" tam arkasını dönecekken tuttu kolundan "kızım hava kararmış tekin değil, hem biri de senin yüzünden katil olmasın atla bırakayım, yemem merak etme" çekiştirip zorla oturttu ön koltuğa "aferim uysal ol azcık" yol boyunca sadece evi tarif ederken konuştu yan koltukta oturan kız "Adın ne?" Anlık elalarla buluştu maviler "Umay" "hm" dedi o sormamıştı ismini o yüzden söylemedi Umay dayanamadı "Senin teyze?" Biraz yerinde kıpırdandı Elmira teyze demesi hoşuna gitmemişti "26 yaşındayım ben ne teyzesi, Elmira ben" kız gülümsedi sert bakışının altın da tatlı bir gülümsemesi var dedi içinden "neyse otuza çok kalmamış" anlık yüzüne baktı " Diyene de bak onbeş yaşın da ki ergen" kaşları yine çatıldı mavilerin "yirmidört yaşındayım ben" anlık şok oldu "Ne küçük duruyorsun" kılırdadılar buzları erittiklerini düşündü "Burada bırakabilirsin evim yakın yürürüm" "hm" dedi ne de olsa yabancıydı gözünde, arabasına binmesi bile mucizeydi bir şey demedi o yüzden "dikkat et kedicik" araba durunca indi uysal bir kedi gibi " teşekkürler bıraktığınız için" kocaman gülümsedi Elmira " Hadi hadi git önemli değil" indikten bir kaç saniye sonra o da kendi evi için gaza bastı.
Mira-Huysuz
Mira
Pişt Alp seni bıraktıktan sonra ne oldu bilemezsin
Huysuz
Ne oldu lan ?
Mira
Yolda patilerini çıkarmış kızıl bi kediyle karşılaştım mavi gözlü
Az kalsın eziyordumHuysuz
Kedi mi bir şey olmadı dimi?Mira
Yok evine bıraktım başkası ezmesin diye hahahaHuysuz
Manyak
(Görüldü)Ayıcık- Abim
Ayıcık
Alp alpAbim
Ne oldu kız ?Ayıcık
Yol da bi meteorla karşılaştım taş demiyorum bak meteorAbim
Salak bir şey oldu sandım
Ee aldın mı numarasını ?Ayıcık
Yok unuttum
Nerden bulacağım ben bu meteoru?Abim
Ne bilim lan ben yürü git yorgunum uyuyacağım
Hayal etmem gereken bi meteor da benim var hadi iyi gecelerAyıcık
Kim ,birine mi vuruldun?Abim
İş yerinden , sonra anlatırım yattım ben
İyi gecelerAyıcık
Sana daa
(Görüldü)Evett kısa ana hızlı iki bölüm en sevdiğim tanışmalar gerçekleşti bakalım devamı nasıl olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNATÇI KEÇİ
RomanceÇok inatçısın altım da kıvranırken de böyle olabilecek misin ? Kim kimin altın da kıvranacak göstereceğim sana ben