-7-

5 0 0
                                    

Alpar Bartu'nun arabasında beklerken neden beklediğini sorguluyordu çoktan yola çıkmaları gerektiğini düşünürken şoför koltuğuna kendini atan Bartu'ya baktı " Bir sorun mu var?" Bartu kendine bakan bedene bakıp gülümsedi "Önemli bir şey değil misafir odalarından birini  temizletmelerini istedim" Alpar ağzı açık izledi bu kadar mı zenginlerdi lan bunlar diye düşündü "Hm siz ne kadar zengindiniz ya "Kıkırdadı "Normal zenginlerdeniz" diyip kontağı çevirdi. "Tüh ben de sugar daddy hayali kurmuştum" dediğiyle ikisi de güldü " Daddy kaldı da sugarını istiyor" omuz silkti Alpar "İstemek ayıp mı?" saniyelik yeşillere baktı Bartu "Hayır ama sen de çok şey istiyorsun" kıkıradı Alpar " İleri de göreceğim ben seni 'seni istiyorum içimde' diye ağlayacaksın" Bartu duyduğu sözlerle anlık kasıldı peşindense kaşlarını çatıp konuştu " Hayal dünyandan çık hadi seni istiyorum diyelim emin ol bu içim de değil için de olur sadece" Bartu söylediği saçma cümleden sonra kendine küfür etti " Olur olur o da olur" dalgaya vurup arkaya yaslandı Alpar , Bartu ise tek kelime etmedi onunla ne kadar fazla konuşursa onun gibi edepsizce konuşuyordu.

Bartu arada yanında ki bedene dönüp bakıyordu neden baktığını pek sorgulamadı sorgularsa fark etmeden sürükleneceğinin farkındaydı , yanında ki beden sessizce yolu izliyordu yüzü normale göre asıktı o an fark etti Bartu , Alpar çoğu zaman mutsuz dururdu ama birisi ona dönüp sorduğun da hep sahte bir gülümsemeyle karşılık konuşurdu, sanki bir yüz ona döndüğünde kabuğuna saklanıyor ve bir maske takıyor gibiydi Bartu Alpar'ın neden bu kadar acı çektiğini bilmiyordu sormaya da korkuyordu 'haddime değil' dedi içinden ama bu merakını gizleyemeyecekti.

Alpar yol boyunca arabanın camının yansımasından Bartu'ya baktı arada ona bakması hoşuna gitse de dönüp bakamadı yorulmuştu şuan kendi olmak istiyordu o yüzden başını hiç çevirmedi.

Araba durduğunda yansımadan Bartu'ya baktı sonra da kabuğuna çekilip döndü "Geldik mi yakışıklı" Bartu onaylar şekilde kafasını salladı peşindense arabadan indi, Alpar'ın kapısının öüne gelip kapıyı açtı "Tutun bana" Yavaşça kaldırdı ağır bedeni Alpar'ın kolunu omuzuna atıp dikleştirdi sabaha göre az da olsa yürüyebiliyordu Alpar.

Yavaş adımlarla büyük kapıya geldiler zile bastığından hizmetlilerden biri açtı kapıyı "Hoşgeldiniz" Bartu başıyla onaylayıp içeriye girdi Alpar çoktan etrafı gözlemlemeye başlamıştı iki basamak sonra büyük salona karşılıyordu ikiliyi, iki büyük iki küçük kahverengi deri koltuklar hemen karşısın da lüks bir şömine yan taraf da ise büyük bir masa vardı ev cidden güzelmiş diye geçirdi içinden Alp iki basamağı indiklerinden büyük cam kısımdan 160 boylarında sarışın mavi gözlü bir bayan karşıladı ikiliyi yaşının verdiği hafif kırışıklıklar bile güzel duruyordu yüzünde "Hoşgeldiniz" gülümsedi ikisi de " Hoşbulduk anne" Alpar biraz kıpırdanıp konuştu " Hoşbulduk efendim ben Alpar" kadın yanlarına yaklaştığın da kocaman gülümsedi " Merhaba Alpar oğlum ben Defne Bartu'nun annesi" Alpar kocaman gülümsedi "Memnun oldum maşallah oğlunuzun kime çektiği belli oldu" kıkırdadı kadın" Yok canım babasının aynısı hık demiş burnundan düşmüş, ama teşekkür ederim" Kadının samimi olmasına sevindi Alpar "Anne odayı ayarladınız mı Alpar bir süre burada kalacak" kadın başıyla onayladı " Senin yan odanı ayarladılar oğlum, aç mısınız sofra kurdurayım?" Alpar Bartu cevap vermeden konuştu " Yok efendim teşekkürler" kadının suratı düştü " Efendim ne oğlum kasma kendini" Alpar karılık olarak " Tamamdır Defne Teyzem" Kadın gülümseyip ikisini daha fazla oyalamadan gönderdi 

"Asansör çalışmıyor merdivenleri kullanabilecek misin?" Alpar asansörün çalışmadığına değil de asansör olmasına şaşırmıştı "  Çıkarım bir şekilde" Yavaş yavaş bir iki basamak atarken Alpar  ayağını zorlayınca küçük bir inleme kaçtı ağzından  " İyi misin?" Alpar iyiyim dese de umurasamadan kucağına aldı Bartu "İyiyim almana gerek yok çıkarım kendim" "Kollarını sar düşeceksin yoksa" oflayarak sardı kollarını şuan aşırı utanmıştı biri görür korkusundan kafasını Bartu'nun göğüsüne gömdü Bartu Alparın bu yaptığı hareketle kıkırdadı " Gülme" kıkırdaması kahkahaya dönüşünce Alpar göğüsüne bir tane vurdu " Normalde arsızsın kucağıma gelince utanasın mı tuttu" evet tutmuştu utanması çünkü Bartu'nun evinde tekin olmaya bir pozisyondaydılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İNATÇI KEÇİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin