Bir kış günü General Osman Albayı yanına çağırdı.Özel bir toplantı yaptılar ve toplantıda yeni bir karar alınmıştı.yeni bir tim! Sungurlar timi!
General üstteğmen serdarı yanına çağırdı.General üsteğmen Serdardan Sungurlar timinin komutanı olmasını istemişti.Serdar komutan "ben ekibimi bırakamam" dedi.General komutana "Ekibini topla ve timin başına geç" dedi.
Serdar komutan Astsubay celil ,Doktor,aslı ve uzman çavuş nişancı Şahini yanına çağırıp durumdan söz etti.Ekip bu teklifi kabul etti.Hepsiyle sözleşme imzalandı ve yavuzlar timinin diğer elemanları sungurlara alındı.Artık sungurlar göreve hazırdı.Saat ikide sungurların ilk operasyonu gerçekleşecekti.Saat gece 1:00.Sungurlar geceki operasyona hazırlanıyordu.Serdar komutanla kordon celil tüfeğini ,Aslı bombaları ,doktor ilaç ve tabancasını ,Şahin keskin nişancı tüfeğini almıştı.Artık yola çıkmıştı.Daha kampa varmadan Şahin yolda inmişti.Şahin kampı rahat gören bir yere yattıktan sonra sungurlar kampa sızmaya çalışıyordu.Kordon Celil Şahine "Şahin saat 2 yönündeki kulede etrafı rahat gören bir nişancı var.Onu indir koçum"
Doktor "Sakın ıskalama yağızoğlan tamammı ?Şahin "Allahın izniyle ıskalamam doktor ,
Allahım sen bana yardım et ,elimi titretme , Bismillah"
Pattttt!!!
Şahin " Önünüz açık komuta aaaaa "
Aslı "Şahin iyimisin Şahin "
Serdar"Şahin iyimisin koçum "
derken çok büyük bir patlama olur ve herkes yere yığılır.
Sungurların karargahla bağlantısı kopmuştu.
Operasyonu takip eden general ve albay bağlantının koptuğunu anlar.General bu gizli operasyonun nasıl deşifre olduğunu düşünür.Albay generale aramızda bir köstebek olduğunu söyler.Ama o sırada sungurlar militanların elindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sungurlar
ActionOyuncular: Mert kılıç Ertuğrul Şakar Mehmet Korhan Fırat Bora Karakul Merve Akaydın Dilara Büyük Bayraktar Oğuz Okul Fatih Hürkan Nuri Uysal