Büyük bir tehlikeyle karşı karşıya olan sungurlar militanların elinden kurtulma planları yapıyorlardı.Militanların elinden kurtulmak için dua ediyorlardı.O sırada general ve albay sungurları ordan nasıl kurtaracağını düşünüyordu.Kampta sungurlara sıra sıra işkence yapıyolardı.Sıra Serdar komutana gelmişti.Şahmaran eline sopayı aldı ve tam serdar komutana vuracakken serdar komutan şahmarana bir tekme attı.Şahmaran sinirlendi ve serdar komutana elektrik vermeye başladılar.Serdar komutan bağlı olduğu ipe asılarak yere basmamaya çalışıyordu.Ama fazla dayanamadı ve yere bastı.Serdar komutan acı içinde bağrıyordu.Sonra herkes eline sopa aldı ve serdar komutana vurmaya başladılar. Serdar komutanın çığlıklarını duyan celil bir plan yapmıştı.Kordon hücrede sorun çıkarmaya başladı.Şahin kapının arkasına saklandı.İki militan içeriye girdiği anda şahin aynı anda teröristin boynunu kırıp diğer teröristin elindeki silaha tekme attı.Kordon celil adama tekme attıktan sonra boynunu kırıp adamların cesetlerini saklar.Doktor ve şahin adamların silahìnı aldıktan sonra serdar komutanı kurtarmaya giderler.İşgence odasının kapısındaki adamları sessizce indiren sungurlar kapıyı kırarak içeri giren sungurlar içeriye gaz bombası atarlar.Şahmaran odadan kaçar ve sungurlar çatışmaya girer.Serdar komutanı kurtarıp bütün teröristleri indiren sungurlar şahmaranın peşine düşer.Celil Şahine keskin nişancı tüfeğini verir ve "Şahin ,şu şarlatanın bacağından vur"
--Emredersiniz komutanım.
Takkkkk.
Şerefsiz yere yığıldı komutanım.Ve sungurlar şahmaranı alıp karargaha dönerler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sungurlar
AcciónOyuncular: Mert kılıç Ertuğrul Şakar Mehmet Korhan Fırat Bora Karakul Merve Akaydın Dilara Büyük Bayraktar Oğuz Okul Fatih Hürkan Nuri Uysal