Yaralı Halde

306 11 0
                                    

İlerden kamyonlarla teröristler geliyodu.Serdar komutan ayağa kalkıp timi uyandırmaya çalışıyordu:
Celil Şahin Doktor Aslı Naza Ramazan Ali Mustafa Ömer kalkın.Hadi kalk celil kalk.Şahin doktor açın gözünüzü!
Terörist bir bomba atar.Şahin ve doktor hariç herkes ayağa kalkar.Ama onlar kalkamaz ağır yaralıdır.Sungurlar çatışmaya girer.Ama teröristlerde makineli tüfek olduğu için Sungurlar zor hareket eder.Serdar komutan omzundan, kordon celil karnından vurulur.Naza destek için generali arar.
Komutanım acil!Komutanım acil!
-Evet naza devam et.
-Komutanım kampa teröristler saldırdı.Serdar,kordon,şahin ve doktor yaralı.Acil destek istiyoruz.
-Anlaşıldı naza.Ekibi gönderiyorum.Dayanmaya çalışın 45 dakikaya ordalar.
-Anlaşıldı komutanım.Hadi aslı şunlara günlerini gösterelim.
-Tamam naza hadi.

Sumgurlar çatışmaya devam eder.Ali ve Abdullah yaralılara bakar.Ve bir roket daha.Tim yine yere serilir ama bu sefer çabuk kalkarlar ayağa.Serdar komutanın yarası hafif olduğu için oda çatışmaya girer.Ama kordonun yarası ağırdır.Şahin ve doktor gözlerini açarlar ama çatışcak halde değillerdir.Mustafa keskin nişancı tüfeğini alıp çatıya doğru gider.Çatışmaya ordan devam edicektir.Sungurlar teröristlerin birkaçını öldürür ama onlar çok kalabalıkdır.Bu sefer serdar komutan tekrardan generali arar.
-Komutanım celilin durumu iyice kötüleşiyor.Ekip ne zaman gelicek?
-Ekip yolda serdar.Her an gelebilirler.Biraz daha dayanın.
-Anlaşıldı komutanım.Arkadaşlar biraz daha dayanın ekip gelmek üzere
Naza aslı bomba atın.
Bombayı atarlar ve yaklaşık 4 kişi ölür.Doktor ve şahinde tabancalarıyla yattıkları yerden destek veriyorlardı.Yoldaki ekibin komutanı üstteymen Burak Serdar komutanı arar.
-Komutanım kampa yaklaştık.2 dakikaya ordayız.
--Tamam koçum anlaşıldı.

2 dakika geçer ve tim gelir.Sessizce yaklaşır.Komutan onlara:
Arkadaşlar benim emrimle saldırcaz.Çavuş roketi hazırlayın.
-Emredersinuz komitanum.

Roketi hazırlarlar ve komutanın emrini beklerler.
Üstteymen Burak:
Çavuş şimdi!!!

Çavuş roketi atar ve kamyonun biri patlar.İçinde ise yaklaşık 10 kişi vardır.
Üstteğmen tekrardan:
Hadi aslanlar sıra sizde,Davranın!!!!
Askerler ateş ederek bağırmaya başlar:
ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH

Ve teröristleri bir anda haklarlar!

Devam edecek...

SungurlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin