Şahmaranı karargaha getiren sungurlar ,şahmaranı hücreye kapatır.O sırada general serdara karargahta bir köstebek olduğunu söyler .Serdar militanların elindeyken şahmaranın birisiyle gizli bir konuşma yaptığını hatırlar.Serdar durumu generale anlatır ve general serdardan şahmaranı sorguya çekmesini ister.Serdar ve celil şahmaranı sorgu odasına götürür .Şahin doktor ve aslı kapıda bekler.Serdar şahmarana "Aramızda bir köstebek varmış.O hain kim lan?
Şahmaran:
Ben nerden biliyim be!Kordon celil sinirlenir ve şahmarana yumruk atar.Sonra kordon:
Eğer o şerefsizin yerini söylemezsen senin kemiklerini teker teker kırarım lan!!
Serdar komutan:
Celil tamam,sakin ol,sende bana bak lan şarlatan,eğer o hainin kim olduğunu söylemezsen şuradaki kamerayı kapatıp seni celile bırakırım.Karar senin .
Celil:
Bana uyar komutanım,kaç aydır ellerim kaşınıyodu zaten.Serdar komutan bir süre haini söylemesini bekledikten sonra "Tamam,peki ben çıkıyorum celil .Bu şerefsiz sana emanet."
Kordon:
Oh be komutanım ,siz çıkın bu şarlatan bana ait.Serdar komutan tam çıkarken Şahmaran Kordona bakar ve derki : Tamam! Tamam! Haini söylicem.
Celil:
Hayır sakın söyleme lan ne güzel benzetecektim ben seni.Serdar:
Kim lan hain konuş.
Şahmaran:
Sizin aranızda astsubay mehmet diye birisi var hain o.Serdar komutan :
Celil hadi alalım şu astsubayı.
Kordon ve serdar komutan dışarı çıkar ve şahin:
Komutanım ne oldu? Hain kim komutanım?--Hain astsubay mehmet miş koçum.
--Yav aga ben ondan şüphelenmiştim zaten.
--Hadi arkadaşlar adamı yakalayalım.
Serdar komutan astsubayın odasına girer ve astsubay silahını kendisine doğrultur.
Astsubay:
Yaklaşmayın yoksa öldürürüm kendimi!!Serdar :
Bırak lan silahını.O sırada şahin arkadan dolaşır ve pencereden girip astsubayın elindeki silahı kapıp onu yere düşürür.Astsubayın ifadesi alındıktan sonra cezaevine götürür.O sırada Şahmaranın adamları şahmaranı kurtarmak için plan yaparlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sungurlar
ActionOyuncular: Mert kılıç Ertuğrul Şakar Mehmet Korhan Fırat Bora Karakul Merve Akaydın Dilara Büyük Bayraktar Oğuz Okul Fatih Hürkan Nuri Uysal