"Patut ke aku bawa diri jauh dari sini.....?"
Itulah yang terlintas dibenak fikiran Emy saat dia tiba dihadapan rumahnya. Entah berapa lama dia berada di dalam kereta namun fikirannya sungguh serabut pada ketika itu. Ingin sahaja dia membawa diri jauh dari semua orang namun sejauh mana pun dia pergi, masalah tetap tidak akan selesai.
Rumah agam yang dia duduki saat ini terasa sungguh sunyi. Sekadar besar namun tiada isi yang istimewa pada dirinya. Diusia yang boleh dikatakan muda, dia sudah memiliki segalanya dari segi material namun tidak untuk percintaan dalam perhubungan.
Telefon yang sejak pagi tadi tidak dia buka terlihat penuh dengan panggilan dan mesej entah itu dari abangMus, Mr Kenneth dan tidak daripada Saiful, kekasihnya. Terasa sugul seketika seolah-olah lelaki itu sudah enggan menghubunginya lagi.
Masuk sahaja ke dalam rumah, ruang yang luas di ruangtamunya itu membuat Emy terus teringat apa yang berlaku diantara dirinya dan Saiful. Disitulah terakhir kali dia bergaduh dengan Saiful sehingga dirinya terluka. Emy mengatur langkah naik ke tingkat atas dan terus merebahkan tubuhnya di atas tilam empuk punyanya. Tidak menunggu lama untuk dia terus terlelap dek kerena keletihan memikirkan apa yang terjadi kepada dirinya sejak akhir-akhir ini.
___________________________________
Mus merebahkan diri di atas sofa panjang ruang tamunya. Badannya sedikit berpeluh dek kerana sudah seharian diluar bekerja. Suasana sepi diruangtamu rumahnya membuatkan Mus sendiri larut dalam keheningan malam. Isteri mahupun anaknya sedang berada di rumah kakak iparnya menghadiri kenduri namun seperti biasa dan selalu Mus memang jarang dapat ikut serta bersama disebabkan tugas dan jadual kerja yang tidak menentu.
"Huhhhhhhhhhhh......"
Dia menghela nafas panjang di dalam kesunyian malam.Kedua-dua belah tangannya di letakkan dibelakang kepala dan kakinya dibuka kan sedikit. Sejenak Mus terleka memikirkan masalah yang hadir sejak belakangan ini sehingga membuatkan dia sendiri tidak concern dengan dirinya sendiri. Usah kata dibelai isteri, tidur bersama si isteri juga sudah lama tidak dia dapatkan.
Mus memandang syiling rumahnya namun kenangan silam yang pernah terjadi di atas kerusi yang sedang dia duduki laju bermain di fikirannya. Meskipun sudah agak lama kejadian itu terjadi, tentunya sedikit sebanyak dia sendiri sebagai seorang lelaki yang lurus dahulunya akan ingat peristiwa dimana mahkota keras miliknya berjaya tembus kedalam lubang keramat milik Shah, lelaki pertama yang berjaya menggodanya.
Perlahan-lahan Mus mulai recall kembali moment-moment itu dikala batangnya sudahpun memberikan respon. Di atas sofa itu juga menjadi saksi dimana kejantanannya berjaya ditundukkan oleh Shah yang kini sudah dianggap seperti adiknya sendiri. Sedar ataupun tidak memang sudah lama dirinya tidak dilayan sebegitu rupa dimana setiap inci batangnya di hisap dan dilahap oleh Shah seakan terlalu mengagumi kemaluan milik abangnya itu, Mus.
Pedang tumpul yang tadinya terkulai layu di dalam seluar loreng kini sudahpun keras terpacak meskipun masih di dalam seluar.
Enggan terlalu jauh berkhayal, Mus bangkit dan berjalan perlahan menaiki tangga rumahnya menuju ke biliknya yang terletak di atas. Tombol pintu di pusing dan kakinya melangkah menuju ke sisi katilnya lalu hanyamenghidupkan tidur sahaja. Satu demi satu pakaiannya ditanggalkan dan diletakkan di dalam bakul baju kotor bersebelahan pintu bilik. Tangannya mencapai tuala berwarna hijau di belakang pintu dan diletakkan di atas bahu.Kakinya mulai melangkah menuju ke bilik air dimana kini dia sudahpun terlanjang bulat. Batangnya masih terpacak keras dan Mus tahu apa yang perlu dia lakukan. Pancuran air di buka kini membasahi tubuhnya. Walaupun umurnya sudah hampir pencen dalam tentera, namun tubuhnya masih terjaga meskipun tidak memiliki ketulan-ketulan diperut. Tubuhnya sudah mulai basah dan tangan Mus mulai mencapai mahkota miliknya yang sudah mengeras sejak tadi. Di usapnya perlahan dan jari tangan kirinya sibuk memintal dan memicit perlahan puting tetek membuat Mus terus menggenggam batangnya lalu di kocok. Dari tadinya perlahan kini bertukar menjadi laju ditambah pulak dengan pancuran air membasahi tubuhnya saat itu. Matanya sudah tertutup menikmati kerja tangannya.
YOU ARE READING
Tentera Kurang Belaian Si Isteri (Vol.2)
FantasyKonflik di mana pelbagai dugaan juga godaan yang mendatangi Sarjan Mus sebelumnya membuatkan dia lebih bersikap neutral dalam kehidupannya. Pada awalnya dia sama sekali tidak pernah merasakan apa 'nikmat' bersama lelaki, tetapi seiring berjalannya w...