1. bölüm

102 10 7
                                    

Chan her zamanki gibi ailesini geçindirmek için çalışıyordu ama buna mecburdu çünkü babası madde bağımlısı kumarbaz bir şerefsizdi. Chan gerçekten ondan nefret ediyordu.

Chan her zamanki gibi hazırlanıp mağazaya gidiyordu. Patronu geç kalma konusunda çok katıydı. Her zaman çalışanlarının dakik olmalarını istiyordu. Ve chan her zaman geç kalmamak içinkalkması gerekenden daha erken kalkıyordu. Yine o günlerden biri chan kulaklığını takıp müziğini açmış yürüyerek mağaza ya doğru gidiyordu.

Mağazaya gittiğinde felix'e selam verip arka odaya geçti chan isim yazan yakalığınıda takıp iş başına geçti müşterilerle ilgileniyor, bazende felix'le şakalaşıyordu.

Öğlen olmuş hem chan hemde felix çok yorulmuştu. Çünkü diğer arkadaşları izinde olduğundan koca mağazada ikisi vardı sadece. Cidden çok zorlu bir gündü saat 19.00 olmuştu ve ikisininde enerjisi kalmamıştı. Chan en sonunda dışarı çıkıp kendi ve felix için kahve almaya karar verdi.

Dışarı çıktığında resmen rahatlamıştı o kadar bunaldığını kendi bile fark etmemişti. Yine kulaklığını takıp markete doğru yürümeye başladı. 10 dk'lık yoldu zaten. Chan arkasından birinin geldiğini fark etmişti açıkcası biraz gerilmişti. Polisi arasammı diye düşünüyordu. Ama belki adam normal biridir diye adamı suçlamak da istemiyordu. Kafası karışmıştı.

İleride tam marketin önünde siyah bir araba durmuştu. İçinden 3 adam inmiş 2 tanesi chan'ın önünde 1 tanesi arkasındaki adamla birlikteydi. Chan'ın yanında siyah bir araba ,önünde 2 adam, arkasında 2 adam korkmaya başlamıştı. Arabanın içinden bir adam daha indi chan adamı görür görmez yutkundu. Adam oldukça kaslı, yakışıklı ve sert birine benziyordu. Ve adamın ağzından çıkanlar chan'ı daha çok korkuttu.

"Sonunda tanışabildik chan"
Adam gülümsemişti chan ise ser bir şekilde yutkunmuş ve korkuyordu.

"Ben, seo changbin. Tanıştığımıza memnun oldum"
Adam bu seferde göz kırpmıştı. Ve chan'ın ağzına bastırılan pamuk ve o koku.
Ve sonrası chanda yoktu...

Changbin asalete bak ağağğa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Changbin asalete bak ağağğa

you will me mine/BinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin