Gittim onu orda bırakıp gittim şuan felix'lerin ynaındaydım üçüde sakinleşip nolduğunu anlatmamı bekliyordu olayın üstünden 2 saat geçti. Ve 2 saattir ağlıyorum. Nasıl nasıl yaptım ona böyle bişeyi nasıl yapabilirim.
Felix: chan sakinlştiysen anlatırmısın artık.
Jeongin: chan hyung korkutuyorsun bizi hadi anlat noldu
"Ben... "
Han: evet sen
"Ben changbini vurdum.. "
Felix: NE!
Han: chan şakamı yapıyorsun
"Hayır ciddiyim. Ama istemeden oldu yemin ederim. "
Jeongin: hastaneye gidelim adamın yanına manyakmısınız
"Arkadaşlarına ne diyeceğim"
Felix: chan şuan boşver adam ölürse ya gidelim bakalım en azından
Jeongin: doğru
Felix: han şu sevgilin vardıya minho onu ara hangi hastanedelermiş öğren
Han: tamam
Han mutfağa gitti minhoyu aradı konuşuyordu. Nolcak şimdi hadi changbin kurtuldu ne diyeceğim ona yüzüne nasıl bakıcam. Ben düşüncelere dalmışken han geldi.
Felix: öğrendinmi?
Han: evet. Hadi kalkın gidelim
Hep birlikte arabaya geçtik. Hastane yakındı zaten 15 dk falan ben tekrardan düşüncelere dalmıştım diğerleride aralarında bişeşler konuşuyordu.
Gözümden istemsizce göz yaşları akmaya başladı. Noluyor bana ondan nefret ediyordum nefret ettiğim adamı vurduğum için neden bu kadar üzülüyorum. Kendimimi kandırıyorum nefret ediyormuyum etmiyormuyum. Kafam çok karışık . Ondan nefret etmiyorum peki bu duygu ne neden onun için üzülüyorum ki. Ona karşı hislerimmi var. Bilmiyorum şuan hiç birşey bilmiyorum. Tek istediğim onu görmek ve iyi olması.
Araba durduğunda indik sonra han minhoyu aradı ve nerde olduklarını sordu. 3.kat asansörle oraya çıktık felix beni teselli ediyordu ama dinlemiyordum dış dünyaya kapalıydım resmen.
Ameliyathane nin önüne geldiğimizde üçüde ordaydı. Minho bişey demedi ama seungmin bana ters ters bakıyordu. Hepside ağlamıştı galiba. Oraya gittiğim an hyunjin in yakama yapışması bir oldu.
Hyunjin: bana bak chan eğer ona birşey olursa olursa bittin sen. Seni kendi ellerimle öldürürüm.
Felix: tamam sakin ol bi. Şuan yeri değil.
Minho: felix haklı hyunjin şuan yeri değil.
Minho hyunjini yakamdan çekmeye çalışıyordu en sonunda ikiside seungminin yanına oturdu.
Seungmin: eğer ona birşey olursa bende hyunjine yardım edeceğim.
Kimse birşey demedi bu sefer. Ama hakediyordum cidden.
20 dk sonra içerden doktor çıktı. Herkes birden ayaklandı ama kimse konuşmadı sadece doktora bakıyorduk.
Doktor: zor bir ameliyattı . Hastayı kurtardı şuanlık iyi. Birazdan yoğun bakıma alacağız yinede hayati tehlikesi var. Herşeye hazırlıklı olun.
Minho; Peki yarın onu görebilirmiyiz.
Doktor; Tabiki yoğun bakıma alacağız. Yarın teker teker görebilirsiniz ama fazla yanında kalamazsınız.
Minho: Tamam teşekkürler.
Doktor gitmişti bir süre bekledik sonra yoğun bakıma aldılar yoğun bakımın kapısında bekliyorduk. Minho zorla hyunjin ve seungmin'i eve gönderdi kendisi de birsüre sonra gitti. Han ve felix ise beni ikna etmeye çalışıyordu ama gitmek istemiyorum. Onu yanlız bırakmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you will me mine/Binchan
Randomchan'ın babası madde bağımlısıdır ve chan evi geçindirmek için çalışıyordur. Ama babasının kumar borcu yüzünden bir mafyaya borcu vardı tabi chan'ın bundan haberi yok. Mafya chan'ın babası borcunu ödemediği için chan'ı kaçırır fakat bu babasının um...