Changbini odaya almışlardı foktorda içeride son kontrollerini yapıyordu. En son fontor çıktığında herkes doktorun yanına doğru gitti.
Doktor; durumu iyi ama yinede 2 gün hastanede kalması gerekiyor yinede. Tek tem girebilirsiniz odaya yinede çok yormayın dinlenmesi lazım.
Jeongin: tamamdır teşekkürler.
Herkes sırayla odaya giriyordu en sonunda minho odadan çıktığında bana baktı ve kafasıyla kapıyı işaret etti. Bende hiçbir tepki vermeden kapıya doğru yürüdüm ve kapıyı açıp içeri baktım. Changbin bana bakıp gülümsedi. Gidip yanındaki koltuğa oturdum.
Chan: iyimisin?
Changbin:iyiyim
Chan: changbin tekrardan özür dilerim. İstersen ben burda seninle kalabilirim. 2 günlüğüne.
Changbin: gerek yok evine git sen. Az önce konuştuk hyunjin kalıcak yanımda.
Beni istemiyormuydu yanında banamı öyle geliyordu.
Chan:anladım.changbin niye gülümsedin ben odaya girerken.
Changbin: ölücem sandımda vurulunca. Seni ve diğerlerini görünce mutlu oldum.
Chan: öldürüyordum nerdeyse. Diğer tarafa baktınmı nasılmış.
Changbin dediğime gülerken birden yerinden sıçrayıp kalbini tuttu.
Chan: changbin iyi misin?
Changbin: chan güldürmesene ya.
Hala hafifçe gülümsüyordu ama canının yandığıda belliydi hemşireyi çağırsammı diye düşündüm ama çok ciddi birşey olmayınca çağırmayayım diye düşündüm ve ayağa kalkıp changbin'e su verdim.
Changbin: teşekkürler.
Chan: birşey değil
Changbin: chan sende evine git bende dinlensem olurmu uykum var.
Chan; tamam changbin görüşürüz.
Changbin: görüşürüz.
Odadan çıktığımda sadece felix, han ve jeonginin burda olduğunu gördüm.
Chan: diğerleri nerede
Jeongin: eve gittiler minho ve seungmin dinlenicek hyunjin ise kendi ve changbin için kıyafet getirecekmiş.
Han: evet hyunjin kalıcakmış yanında.
Chan: biliyorum changbin söyledi. Ben kalayım yanında dedim o da gerek yok hyunjin kalıcak yanımda dedi.
Felix: kıskandınmı.
Chan; saçmalama.
Han ve jeongin kol kola girdiler.
Han: aşıksığnnn
Jeongin: sen aşıksığnn aşığkk
Felix gülüyordu.
Chan: ya niye kıskanayım ki ben onu.
Han felix ve jeongin birbirine baktı. Sonra jeongin bana döndü.
Jeongin: he yani o zaman senin için sorun olmaz.
Chan: ney sorun olmaz.
Jeongin: changbin hyung ile sevgili olmam. Aşık oldum ben adama çok yakışıklı kaslı karizmatik off yakıyo.
Felix: demi ya evet.
Chan: saçmalamayın gebertirim sizi.
Han: nİyE KıskAnaYım kİ bEn oNU
Hepsi gülmeye başlayınca han'ın omzuna hafifce vurdum.
Felix: hiç kıskanmıyormuş ya.
Chan: susun be.
Hepsi ağzına fermuar çekerken arabaya bindik arabayı han sürüyordu ben ise changbini düşünüyordum neden beni istemediki yanında. Off 2 gün onsuz ne yapıcam merak ederim ben.
Sonunda eve vardığımızda herkes odalarıns kapanmıştı bende odama gidip duş aldım sonra ise yatağa uzandım. Telefonla uğraşırken kapı tıklatıldı.
Chan: gel.
Jeongin : hyung hadi gel yemek hazırladık seni bekliyoruz.
Chan: tamam geliyorum.
Jeongin: yani bekliyoruz derken ben bekliyorum. Bizimkiler başladılar bile.
Güldüm ve kapıya doğru ilerledim. Jeongin ile birlikte aşağı kata indiğimizde dediği gibi diğerleri başlamıştı yemeğe. Hep birlikte yemek yedik sonra felix'in zoruyla film izlemeye karar verdik. Film izlerken sonlara doğru han uyuya kalmıştı.
Felix; şunu uyandıralım ya.
Felix uyandırmaya çalışsada han uyanmamak da ısrarlıydı. Aklıma gelen fikirle gülümsedim.
Chan: felix dur ben ne yapıcağımı biliyorum.
Felix: napcaksın .
Gülüp sesli bir şekilde konuşmaya başladım.
Chan; AAA MİNHO SENİN NE İŞİN VAR BURADA.
han; ne hani nerde minhom.
Felix: vay piç'e bak sen.
Han: minho nerde.
Chan: yok minho falan git yatağında zıbar.
Felix ve han uyumaya gitmişti jeongin ve ben ise mutfağı toparlıyorduk. İşimiz bitince ikimizde odamıza gittik. Yatağa uzandım ve pencereden dışarıya baktım changbin acaba nasıl ne yapıyor. Aklımdan çıkaramıyordum. Ve changbin'i düşünürken uyuya kalmışım...
~💚🤍~
10 yıl sonra yeni bölüm 😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you will me mine/Binchan
Randomchan'ın babası madde bağımlısıdır ve chan evi geçindirmek için çalışıyordur. Ama babasının kumar borcu yüzünden bir mafyaya borcu vardı tabi chan'ın bundan haberi yok. Mafya chan'ın babası borcunu ödemediği için chan'ı kaçırır fakat bu babasının um...