Nap, mint nap dolgozom, építem magam és fejlesztem magam. Olyan munkám van, amit minden korombéli szeretne magának, hiszen ki ne szeretné modellként körbe utazni a világot? Ki ne szeretné azt, hogy több ezrek, akár százezrek figyelik a munkáját és dicsérő szavakkal illetik őt. Próbálok hasznot húzni abból, ami velem született dolog. A szépségemből. Ezzel nincsen semmi gond, mindig ezzel nyugtatom magamat. Én nem az eszemből élek meg, azonban nap, mint nap szembe kell néznem magammal a tükörben és el kell fogadnom magamat, szépnek kell lennem, vékony derékkal és hosszú lábakkal.
A modell munka alig tart nekem két éve, ugyanis a testképzavaromnak köszönhetően, ami mellé még az étkezési zavar is társul, mindig odafigyeltem az alakomra. Odafigyeltem mindig arra, hogy mennyit eszek és utána le is égessem a kalóriákat. Vagy csak kalóriákat égessek és ne egyek. Sok mindent köszönhetek annak, hogy már évek óta visszatérő problémáim vannak az étkezéssel. Ennek köszönhetem azt, hogy megváltoztam külsőleg és a közösségi médiában felfigyeltek rám és egyszer csak robbanás szerűen már a portfóliómat raktuk össze az ügynökömmel.
Nagyon szeretem a munkámat, nagyon szeretem ezt csinálni és abból megélni, amim van. A testemből. Azonban ezt mások is tudják és próbáltak már hasznot húzni belőlem, független a nemtől. Használtak már ki férfiak és nők is egyaránt. Sok lány barátságom ráment az elmúlt évek alatt, de leginkább az utóbbi két évben, ugyanis ki ne szeretne jó kapcsolatba kerülni egy olyan lánnyal akit sokan ismernek és modell is emellé? Valld be, te is szeretnél magad mellé egy ilyen embert. Emiatt realizáltam magamban, hogy miért van az a jelenség, hogy egy ismert közszereplő nagyobb eséllyel fog párkapcsolatba kerülni egy közismert emberrel. Mert ők pontosan ugyanabban a helyzetben vannak. Tudják azt, hogy senkiben nem bízhatnak, hogy kik azok az emberek, akik igazán megértik őket.
Három igaz ember maradt mellettem a családomon kívül. Azok a barátaim akiket még általános iskolában ismertem meg. Több barátra nem is vágyom és nem is merném magamat kitenni egy új barátságnak. Azonban a folyamatos utazgatásaim miatt nagyon ritkán találkozok velük, de ez elmondható a családomra is. A családomat hónapok óta nem láttam csak digitális eszközökön. Azonban most egy hosszabb időre hazarepülök Ciprusra, ugyanis az ügynökömnek most születik egy kislánya. Két választásom volt; az egyik az, hogy más ügynököt keresnek nekem vagy megvárom azt a pár hónapot amíg vissza tud jönni az ügynököm.
Úgyhogy most éppen a repülőn ülök és lassacskán landol a gép Nikosian. A szüleimen kívül a barátnőim is kijönnek elém. Próbálom ezt a pár hónapot maximálisan kiélvezni mielőtt vissza kell repülnöm Dél-Koreába. Az ügynökségem fő fejese ott van helyileg és a legtöbbször Koreában kapok kampányfotózásokat és kifutós munkákat.
- Szia kincsem! - Anya karjai közé szaladok amilyen gyorsan csak lehet és mélyen magamhoz ölelem s a pulcsijának az illatát is magamba szívom. Három hónapja nem éreztem édesanya illatát. - Hogy utaztál? - Könnyes szemmel lepillant rám és ahogyan pislant egyet, úgy a könnycsepp is legördül az arcán.
- Semmi baj nem volt, csak valami német srác mellett ültem és állandóan kiabált a telefonjába. Csak azt hajtogatta órákon keresztül, hogy; Schmetterling, schmetterling! - Közben kibújtam anya öleléséből és apához lopakodtam.
Pár órával később...
- Hát akkor nyissuk meg az estét! - Ordította torkaszakadtából Sarah, az egyik legjobb barátnőm, miközben pezsgőt bontott. - Egészségetekre! - Felém nyújtotta az üveget aztán miután belekortyoltam tovább adtam Mayának majd Annának.
- Annyira hiányoztál nekünk Layla! Olyan sok mindenről maradtál le, nagyon sok mindent kell majd elmesélnünk neked. - Majdnem könnybe lábadt a szemem ezektől a szavaktól, ugyanis majdnem minden fiatalnak megadatik az a lehetőség, hogy a hétvégét a barátaival töltse. Nekem ez sajnos nem ilyen egyszerű. - De mit szólnál hozzá, miután elfogyasztottuk ezt az üveg pezsgőt, utána elmennék bulizni?
- Csak tudod nekem oda kell figyelnem arra, hogy mit viszek be a szervezetembe. Én annyira nem is ihatok alkoholt a kalória tartalma miatt.
- Ki mondta azt, hogy kötelező inni? - Szólalt meg Maya. - Nem kell, ha nem szeretnél, de attól még táncolni csak szabad, ugye?
Igaza van. Alkoholt annyira nem fogyaszthatok, de táncolni viszont táncolhatok és jól érezhetem magamat a rég nem látott barátaimmal.
Miért ne mehetnék el és érezhetném magamat jól?
YOU ARE READING
Esély
RomanceLalya egy fiatal 19 éves lány, aki sok férfi gondolatában jár nap, mint nap. Azonban az ő fejében csak egy dolog jár; a munka. Emiatt nem fordít elég időt a magánéletére s igencsak egyedül találja magát egy nap. Amíg aztán néhány barátnőjével egy is...