Harmadik fejezet

4 1 0
                                    


A kormányon csak úgy csúszik a keze. 

- Kivel leszel? - Sarah felteszi azt a kérdést, ami már nekem is motoszkált a fejemben.

- A barátnőmmel. - Megállt a levegő a kocsiban. A visszapillantó tükörben rám pillantott, hogy megnézze azt, milyen hatással lesz rám a válasza. - Csak viccelek! 

- Valahogy sejtettem. Kicsi Matt felnőtt már és nehéz lenne elképzelni, hogy csajozó gép lettél.

- Ki mondta, hogy lettem? - Oldalra pillant Sarahra. 

Érezhető volt a forróság az autóban. Matt sokat változott azóta, amióta láttam őt. Három éve már talán, amióta utoljára találkoztam vele. Néha-néha amikor itthon voltam láttam őt elsétálni az utcánknál, de közelebbről nem néztem meg őt korábban. Haját levágatta, alulról karcolta a két méteres magasságot és ugyanolyan vékony maradt, mint amilyen korábban is volt, de sokkal férfiasabb lett az arca is, az arcán lévő izmok és szőrzet is egyaránt. Felnőtt. Hogyne nőtt volna fel, már így tizenkilenc éves létünkre. 

- Kiszállás csajok. Megérkeztünk! - Mondta Sarah, azonban nekem nem tűnt úgy, hogy az uticélnál lennénk, mert a Friends pub parkolójában parkolt le Matt. 

- Mi? - Értetlenül teszem fel a két betűs kérdést.

- Még megiszunk előtte néhány italt, itt olcsóbb, mint bent a szórakozóhelyen. Gond? Menni akarsz már? - Maya szólal fel.

- Nem, semmi gond. Mehetünk.

Belibbentünk a Friendsbe, ahol nagyon-nagyon régen voltam. A lányokkal még régebben s ahogyan eltelt az idő úgy a hely is megváltozott. A falakat fehérről különböző színűre festették. Az összes fal más-más színben pompázott s így nem is egy kocsma hangulat volt megfigyelhető, hanem inkább az otthon szóval lehetett jól jellemezni. 

- Gyertek, a többiek is itt vannak. - A többiek? Sarah elfelejtett szólni, hogy most nem csak mi lányok leszünk négyen, hanem még hozzánk csatlakoznak mások is? - Csak a fiúk. Harry, Shawn meg Matt. 

Látszódott a tekintetemen, hogy annyira nem érint jól az, hogy ennyien lettünk. Hazautaztam Kóreából, úgy volt, hogy csajos estét tartunk mi négyen és ehelyett a tervezett szám majdnem duplájára növekedett a társaság. 

- Ki mit kér? - Kérdezi Maya. - Az első kört én állom. - Teljes katasztrófa alakult ki. Mindenki egy emberként válaszolt. Sör, bor, valaki kér vodkát is. - Na várjunk. Akkor egyesével, úgy talán jobban értem. 

- Sör. - Felelte Shawn.

- Plusz egy. - Csatlakozott Harry is.

- Én vodkát kérek simán. - Anna igencsak bevállalós volt. 

- Bort kérnék, köszi Maya! - Megpuszilta Mayát Sarah. 

- Én nem iszok, vezetek.  - Válaszolta Matt, de közben már a fiúkkal útnak eredt a billiárd pálya felé.

- Layla? 

- Egy pezsgőt tudnál nekem hozni kérlek? Azzal elleszek végig. - Leültem az egyik asztalhoz, amit körbevett nyolc szék, szóval ha a fiúk megunnák majd a billiárdot, akkor ők is elférnek itt. 

Az idő csak szaladt, az italok fogytak, nekem a pezsgőmnek a fele fogyott még csak el, közben a fiúk is leültek az asztalhoz. Nagyon sok olyan téma feljött a beszélgetés ideje alatt amihez nem igazán tudtam hozzászólni, ugyanis közös élményekről volt szó, belsős poénokról és emiatt sokszor éreztem azt, hogy ki vagyok rekesztve, de nem tudatosan teszik ezt. Én vagyok az ,,új" a társaságban, de úgy isten igazából nem vagyok új, ugyanis régebben én is a társaság tagja voltam. 

- Ebből mennyi igaz Layla? - A gondolataimból visszarántott a valóságba a kérdés amit Shawn tett fel. 

- Tessék? Kicsit elkalandoztam. - Beleittam a pezsgőmbe.

- Én is kalandoznék. - Szinte suttogta a szavakat Matt, rajtam kívül senki nem hallotta. Majdnem velem szemben ült és szemét a dekoltázsomon pihentette. Zavarba jöttem és egyszerre elkezdtem mozogni, hogy kicsit jobban tudjam takarni a kiemelt testrészemet. 

- Hogy Max Denmark lefeküdt azzal a csajjal, azzal a modellel. - A kérdés hallatán befejezem a mozgolódást és amikor Mattre vezetem a tekintetem, arra ő már Sarah-val társalog. 

- Semmi nem igaz ebből. Max találta ki, hogy többen megnézzék az új filmjét. - Vallom be s leplezem le a tudatlanságot és a kételkedést abban a kérdésben, hogy vajon az egyik kollégám valóban szexelt-e egy színésszel. - Inkább induljunk meg lányok. Kezdek már itt fázni. 

- Jól van, jól van. Fiúk, ideje külön válni. Nekünk a Palace-ba vezet az utunk. Matt elviszel minket? - Maya kissé sok italt ivott az elmúlt két órában amíg itt voltunk, de még mindig ő volt a legemberibb állapotban. 

- Igen. Na srácok, akkor majd összefutunk. Császtok. - Kezet fogott Shawnal aztán Harryvel is, majd elsőként indult ki a Friends-ből. - Csak ne Sarah üljön előre, mert be fog hányni előbb vagy utóbb. - Igaza volt, mindenki vizesre itta magát s nem a legjobb ötlet lett volna, ha előre ül egy olyan személy, aki az utóbbi két órában egy szót sem szólt, csak nevetett magában. - Layla segíts beszállni a lányoknak hátra, te ülsz előre. Te úgy sem ittál sokat. 

Tíz perc múlva már úton is voltunk miután kicsit nehézkesen, de beültettük a lányokat akik csak hangosan kacagtak és semmit nem óhajtottak segíteni nekem a procedúrában. 

- Köszi, hogy elviszel minket. Aranyos tőled. - Félig mertem csak ránézni Mattre, ugyanis nem tudtam megmagyarázni, de nagyon zavarba hozott minden kérdésével vagy válaszával. A testem összehúzódott. 

- Semmiség, úgyis csak gurulgattam volna a városban. 

- Egyedül? 

- Mert csatlakoznál? - Rafkós lett ez a Matt. 

- Csak azt gondolnám, hogy a fiúkkal lennél este, nem pedig egyedül. 

- Hát, most jót tesz az egyedüllét. Sok minden történt azóta, amióta utoljára beszéltünk. A szüleim elváltak, ingázok anyám és apám között. Néha nem igazán kapok levegőt. - Nem tudtam mit válaszolni neki. Megfagyott bennem a vér, ahogyan bekapcsolta a rádiót és elindította Kanye West egyik, ha nem a legismertebb dalát. Aztán a lányok egyszerre felordítottak, s Matt a semmiből megnyomott egy gombot, aminek köszönhetően egy fekete ablak került a hátsó és a mi üléseink közé. 

- Így talán mi is tudjuk élvezni az utat, nem csak a lányok. 

- Megváltoztál. - Valamiért kinyitottam a számat és azok a szavak jöttek ki rajta, amit nem akartam kiejteni. Pláne Matt előtt.

- Te is.  Sajnálom ami évekkel ezelőtt történt. 

- Mindegy. Én is hülye voltam, nem csak ti.  

És itt, ennél a beszélgetésnél még Matt is hallotta, hogy az a seb, ami össze fort, most újra felszakadt. 


EsélyWhere stories live. Discover now