Tanıtım

34 6 6
                                    

Sadece dolaşmak, temiz hava alıp, kendime gelmek istemiştim... Nerden bilebilirdimki? onun beni bulacağını...



Sadece tavana bakıyordum. Ne günah işledimde bu kiliseye hapis edildim, hiç bir fikrim yoktu...




Sahte bir şekilde gülümseyerek kırmızı halının üstünde yürüyordum. Üstümdeki beyaz-siyah kıyafet, başkaları için gelinlik, benim içinse sadece bir kefendi... Bugün ölecektim...



Nefes nefese uyandım. Sadece kabustu, sadece kabustu kendi kendime mırıldanarak öyle olmasına inandırmaya çalıştım kendimi. 


Şaşkındım. O ise bana gülümsüyordu. Sanırım haklıydı. Ben o Lanetli rahibeydim... Ben Oydum...



Gülümsedim. Hepsi şaşkına dönerken kendimden emin bir tavırla ''Mira, Namı değer Lanetli rahibeniz'' dedim...







Hepinize selam. Bu kitap aslında benim hayallerimin başlangıcı olacak. Ve yazar olmak için ilk adımım olacak. Kabul diğer yazarlar gibi yaşım öyle büyük değil. Olmayada olabilir ama umrumda değil. benim tek dileğim gerçekten yazar olmak ve bu yolda benimle dalga geçen herkesi şoka uğratmak. Buna kendi annem ve babamda dahil. Onlara göre bu bir hobi. Ama bana göre en büyük istediğim. Umarım bir gün gerçekten yazar olabilirim. Olursam ve bu kitapla değil başka kitapla olursam bile. Bu kitap her zaman kalbimde olacak. Şimdi sizi seviyorum eleştiriye açığım.

Tanrı'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin