4. Bölüm

140 10 12
                                    

Gençler bu aralar baya iyi yazıyorum bence benim değerimi bilin lütfen hani beğenmessiniz ama  hani bir yorum bir yıldızda çok bişey değil sonuçta neyesr hikaye geçelim.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben o doktor bozuntusuyla uğraşmadan Cevdet'e döndüm.

"Yine ne istiyorsun lan şerefsiz" dedim oda bana bakıp " aa canım öyle denilirmi ama" dedi "şimdi s*ktirtme belanı ne için geldin ve bu kadar şova gerek varmı" dedim ve aynı anda silahımı belimden çıkartıp korumaların önüne geçtim tek kişi gelmişti büyük cesaret ben tek olsamda hallederimde ne olur olmaz yanımda bulunsun( sanki eşya).

"Ah biliyorsun berfuncumm şov yapmaya bayılırım"
Dedi ay vallahi bu şerefsiz çok olmaya başladı "ah ah bilmez miyim en son şov yaparken saçın yanmıştı ve kel kalmıştın" dedim ben böyle deuince tabi oda sinirlendi ve bana ateş etti .

Onun bana ateş etmesiyle korumalarım Cevdet'in üzerinde 50 tane delik açmıştı .

Ben onlara gururla bakarken arkadan " kızımm! Berfunn" diye ağlamalar geliyordu ve ben kolumdan vurulmuştum .

Onları umursamadan asansör'e doğru gidiyordum ki biri kolumdan çekip beni onun yüzüne bakıcak şekilde durdurdu .

"Noldu" diye sordum "nemi oldu kızım sen manyak mısın kolundan vuruldun hemen içindeki mermiyi almamız lazım" dedi umursamadan "bir şey olmaz ben gidiyorum bay bay" dedim.

Tam arkamı dönmüş bir adım atıyordum ki önüme geçti ve "ya deli ya bak canım kardeşim şimdi içeri geçiyoruz o kolundaki mermi alınıyor ve bana o adamın kim olduğunu açıklıyorsun tamammı" " ha birde şu silahı da bana ver kaç yaşındasın sen de silah kullanıyordun" dedi ay tabi bende durur mu-yum o böyle deyince sinirlendim " birincisi bana kardeşim deme ikincisi kolumdaki mermi illaki alınması gerekiyorsa bekle şimdi" dedim.

Doktor bozuntusunun odasına girdim ve bir şu cımbız gibi bir şey varya onunla mermiyi aldım herkes bana şaşkınlıkla bakıyordu mermiyi tabak gibi şeye koydum.

Sonra ise iğneyle yaramı diktim ve sargı beziyle sarfım daha sonra ise onlara dönüp " nerede kalmıştık hıh üçüncüsü o adamın ne bok olduğu seni ilgilendirmez dördüncüsü silahımı ölsem bile sana vermem ve 17 yaşındayım çok yakında 18'e giricem ayrıca silah eğitimim ve silahımın ruhsatı olduğu için seni ilgilendirmez"  aaa ne çok konuştum

Herkes aynı anda "oha" dedi bende " noldu yine" dedim " ordan biri " bu kız dakikada kaç kelime konuşuyor" dedi bende ona hitaben "47 kelime bu daha hiç birşey birde 275 harf  ve 127 hece" dedim.

Herkes bana şaşkınlıkla bakıyordu...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahh elim çoook yoruldu birde şu heceleri kelimeleri  harfleri teker teker saydım neyse gençler siz nasılsınız keyifler yerindemi bemim iyi tatil yatıyorum sizinde iyi olur inş

Karanlık dünyam -gerçek aileWhere stories live. Discover now