4 ~ koszmar i krew ~

111 2 18
                                    

Uwaga: Rozdział zawiera krew i ostre rzeczy jeśli nie chcesz czytać pomiń to
——————————————

Obudziłem się z krzykiem miałem koszmar śniło mi się że .

Blada kobieta ubrana w białą potarganą sukienkę z czarnymi długimi włosami na twarzy goniła mnie z nożem w ręku. Upadłem na ziemie postać zbliżała się coraz szybciej a ja czułem że zaraz serce mi odleci na inną orbitę ze strachu. Odpychałem się nogami ale uderzyłem
plecami o kamień postać wstała już przede mną a ja nie miałem gdzie uciekać nagle podniosła rękę i wbiła swój nóż w moje serce a wtedy...

Obudziłem się z krzykiem i ze łzami w oczach przytuliłem się do mojego misia i kolejny raz usnąłem mając nadzieję że więcej nie będę mieć koszmarów...

Pov : Felix

Leżałem właśnie na podłodze cały w krwi ze łzami w oczach nie miałem siły już na nic całą noc spędziłam w łazience leżąc i płacząc na zimnych kafelkach w lewej ręce trzymałem ostrze którym co chwilę jeździłem po rękach udach powoli brakowało mi już miejsca gdzie mógłbym to robić skończyło się na 34 kreskach tak wiem że to w chuj dużo jak dla mnie bo zawsze a przynajmniej się starałem kończyć na 10 ale tym razem nie panowałem nad sobą.

Z trudem doczołgałem się do szafki gdzie trzymałem wszystkie opatrunki tego typu jak gazy , bandaże , plastry , wodę utlenioną itp. Sięgnąłem po wodę i przemyłem swoje rany straszcie to piekło ale musiałem to wytrzymać ale przynajmniej zapewniłem sobie kolejną dawkę bólu więc był też plus .

Odkażenie rany trochę mi zajęło więc już powoli nie mając czasu wziąłem gazy przyłożyłem do rąk i owinąłem . Gdy skończyłem owijać ręce zacząłem owijać moje uda z trudem wstałem do umywalki i przemyłem twarz wodą

Spojrzałem na swoje odbicie w lustrze wyglądałem na trupa opuchnięte od płaczu oczy widać było żebra gołym okiem rozwalone włosy usta popękane i też znajdywała się na nich zaschnięta krew i te piegi tak. Piegi przez które właśni rodzice się na mnie wyrzywali w szkole wytykali mnie palcami teksty typu „ piegus idź się zabij " ,  „ wyglądasz na brudasa idź się myj śmieciu "  , grubas schudnij " to było na porządku dziennym ale dobrze że się odciąłem od tych osób bo przypuszczam że wcześniej bym już skończył powieszony na linie albo stojący na moście gdyby tylko moja młodsza siostra Olivia i starsza Rachel która się wyprowadziła z Oliviaą do Busan więc bardzo rzadko się widzimy ostatni raz kiedy się widzieliśmy był chyba 2-3 lata temu I to jeszcze święta za rodzicami już nie utrzymuje kontaktu przez wcześniejsze że wydarzenia z mojego życia związanego z nim.

Wyszedłem z łazienki udając się do kuchni bo muszę coś zjeść ale bardzo tego nie chce robić bo mam dietę którą sam sobie wymyśliłem chciałem schudnąć do 50 kilo żeby wyglądać lepiej na sesjach . Mam nadziej tylko że
Jisung nie będzie nic podejrzewał bo znowu by się martwił i wysłałby mnie do lekarza a oni do szpitala a ja kolejnych może i kilkunastu miesięcy nie chce tam siedzieć więc mam nadzieję że nie będzie nic podejrzewać bo póki jestem w miarę szczęśliwy mam swoją kochaną pracę , siostry , przyjaciół i może też chyba Hwanga..? Jest miły fajnie odnajduje się w swojej pracy jako model.

Byłem już w kuchni robiłem sobie dość późne śniadanie bo była 11:45 a na 13:00 mam do pracy . Postawiłem na tosty z serem (dop.Autorki- z samym serem są najlepsze ) .

Szykowałem już talerz aż nagle na mój telefon nie przeszło powiadomienie z instagrama sprawdziłem kto to. Okazał się to mój szef więc od razu zacząłem pisać.

Szef 💀
Lix mam propozycję dla ciebie

Felix
Jaka jest to propozycja?

Zakazana Miłość Smakuje NajlepiejOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz