2~spotkanie~

135 5 14
                                    

Pov: Hyunjin
Obudziłem się o dość późnej porze bo była 10:30 nie miałam chęci dzisiaj do niczego nawet żeby wstać z łóżka ale no cóż musiałem nakarmić psa wyjść z nim jechać do sklepu kupić jedzenie bo lodówka świeci pustkami . Niechętnie wyszedłem z łóżka podeszłem do szafy Wyciągłem z nie jakieś zwykłe ubrania była to biała bluzka szare dresy i czarna bluza oczywiście nie zabrakło też maseczki i czapki z daszkiem.

Poszedłem z ubraniami do Łazienki położyłem je na pralce i zacząłem myć zęby i twarz po jakichś 10 min wyszedłem z Łazienki ubrany i umyty wszedłem do kuchni zrobić sobie kawę A do zjedzenia postanowiłam że zrobię sobie tosty z samym serem bo tak smakują najlepiej.

Gdy zjadłam oraz wypiłem kawę poszedłem po Kkami zapiąłem go wszelki i wyszliśmy z bloku stwierdziłem że nie pójdziemy na jakiś bardzo długi spacer bo nie miałem też dużo czasu chciałem żeby pies się załatwił i trochę pobiegał .

Skip Time

Chodziłem właśnie po sklepy aż wpadłam na pewną osobę .
- Boże przepraszam , przepraszam ja na prawdę nie chciałem- zaczęłam panikować bo mógł mnie ktoś zobaczyć z fanów.
- Hej spo..Chwila Hyunjin ?! Nie masz za co przepraszać hejka - dopiero teraz spojrzałam na osobę na którą wpadłem był to ten fotograf ten felix .
- Dziękuję ale ja na prawdę przepraszam nie zauważyłem cię lixie - zaśmiałem się niezręcznie.

Gdy tak sobie gadaliśmy spojrzałam w bok było tam już kilkanaście fanek które już do nas biegły pociągnąłem Felix'a za rękę i biegliśmy w stronę mojego samochodu miałem wrażenie że tych osób coraz więcej przybywa. Ledwo jakimś cudem ledwie dobiegliśmy do samochodu. Byliśmy cali zdyszani i mieliśmy czerwone twarze ze zmęczenia spojrzałem na chłopaka a tym samym momencie co on na mnie. Zaśmialiśmy się z tego po chwili oboje dostaliśmy powiadomienie na ig.

News_Seul

         294 mln♥️ 384mln↗️ 294komNews_Seul : Dzisiaj sławny modle Versace Hwang Hyunjin był widziany w Seulskiej galerii razem ze bardzo znanym nam fotografem jak i modem Lee Felixem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

294 mln♥️ 384mln↗️ 294kom
News_Seul : Dzisiaj sławny modle Versace Hwang Hyunjin był widziany w Seulskiej galerii razem ze bardzo znanym nam fotografem jak i modem Lee Felixem. Czy model i fotograf razem się ze sobą umawiają? Tego nie wiemy ale bądźcie na bieżąco z naszymi informacjami o nich !
@nowy_ship.Hyunlix : mój ship się spełni
@fanka_hYuNjInA : życi nie umierać po prostu
@pieczony.ogórek : widziałem ich na żywo

Pokaż więcej komentarzy..

Nie tego było za dużo pisze do Lixa może on coś będzie wiedział co zrobić bo zaraz pojawi się światowy ship z nami

Hwang_Hyunjin
Lix..widziałeś to.?

Lix_dance_sunshine
Jak chodzi o post News_Seul to tak..

Hwang_Hyunjin
Co my możemy zrobić

Lix_dance_sunshine
Hyung ja nie wiem..

Zakazana Miłość Smakuje NajlepiejOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz