𝒮𝑒𝓈𝒿𝒶-𝟣 -

184 8 8
                                    

Pov : Hyunjin
Właśnie szykowałem się na sesję którą jest o 10:30 a była 9:00 podszedłem do szafy i wyciąłem z niej jakieś zwykłe ubrani była biała bluzka , szare dresy i czarna bluza . Poszedłem z ubraniami do łazienki się ubrać i umyć zęby gdy się już ogarnąłem to poszedłem do kuchni spakować swoje śniadanie które wczoraj wieczorem zrobiłem był to makaron ze szpinakiem zaparzyłem sobie kawę i ją wypiłem miałem jeszcze chwilę czasu więc mi się bardzo nie spieszyło. Po około 5 min moja kawa z Kubka zniknęła a ja zacząłem się pakować na sesję zdjęciową . Schowałem do torby telefon ładowarkę i jakieś picie wziąłem kluczyki od swojego Porsche poszedłem ubrać buty i wyszedłem  z domu po przednio go zamykając . Wsiadłem do auta i ruszyłem pod budynek.

Skip Time
Siedziałam właśnie w garderobie makijażystki robiły mi makijaż próbując jeszcze bardziej rozświetlić moją twarz a z mojej stylistki wybierały mi ubrania po chwili przyszedł do mnie mój asystent Minho .

- hej Hyunjin co tam ? - zapytał mnie pogodnym głosem mój asystent.
- a no wiesz dobrze a u ciebie ? - zapytałem
- A no też że jest git zapomniałem ci wczoraj powiedzieć że będziesz mieć nowego fotografa powinien zaraz przyjść .
- ok a mogę chociaż wiedzieć jak ma na imię ? - byłem tego ciekawy bo może to był przystojny chłopak kto wie ? Nie stop Hyunjin o czym ty myślisz
-  no wiesz no , ma na imię Felix jest jak pamiętam jest rok od ciebie młodszy no i to chyba tyle co musiałbyś wiedzieć na początek no też zaraz powinien być .

Minho kończył swój monolog do pomieszczenia wszedł chłopak miał blond włosy miał ciemne oczy i piegi...? tak piegi ja nadal byłem w mojej garderobie więc średnio go widziałem ale słyszałem jak Lee rozmawia z tym chłopakiem więc mogłem coś niecoś podsłuchać .

- Tak oczywiście Hwang Hyunjin zraz przyjdzie jest w swojej garderobie - powiedział Minho
- No..no dobrze a gdzie mam no rozłożyć te rzeczy ? - chyba zapytał ten nowy chłopak no no ma piękny głos
- A tak tutaj możesz...-

Wyjrzałem trochę za drzwi żeby sprawdzić co robią . Widziałem jak Lee Know pomagał mu się rozpakować i ustawić jego rzeczy. A makijażystki ostatni raz nakładały mi puder .

Do pokoju wszedł Minho trochę jak by spięty..? Oho menager + jego zły humor = śmierć więc od razu przyszedłem do niego .

- no w końcu Hyung chodź bo Felix czeka na ciebie - powiedział to ciągnąc mnie za ubranie .
- no już , już idę - powiedziałem to wręcz już biegnąc za Lee .

Gdy weszliśmy już na miejsce zobaczyłem tam wannę pełną wody , łóżko aparat no , no ciekawie nie powiem to tak zapomniałem miała być ta sesja w bardziej odważnym stylu .

- no Felix to jest Hwang Hyunjin no to możecie się lepiej poznać a ja hyung idę ogarniać papiery na ten wywiad - powiedział to Know gdy już wychodził .

- Emm..to... ten... yyy jestem Felix , lee Felix jak już wiesz heh..- chłopak powiedział to drapiąc się niezręcznie po karku
- no a ty jak już wiesz... jestem Hwang Hyunjin ale wolę jak mówią do mnie Hyunjin - podrapałem się po karku I spojrzałem Blondynowi głęboko w oczy.
- no tak to ty możesz już wejść do wanny a ja wezmę się za robienie zdjęć.

Powiedział to niższy chłopak a ja bez zastanowienia  wszedłem do wanny i zacząłem pozować  zmieniając co chwilę ułożenie swojego ciała.
- tak super to wyszło możesz już wejść przebrać się i iść położyć się na kanapie I znowu zaczniemy robić sesję - powiedział blondyn z uśmiechem na twarzy.

Poszedłem do garderoby przebrać się w suche ubrania po jakiś 5 minutach wyszedłem i podeszłem do fotografa powiedział że mam się położyć na kanapie. Zaczął robić mi zdjęcia a ja pozowałem zmieniają co jakiś czas swoje ułożenie . Gdy skończyliśmy sesję poszedłem do garderoby się przebrać już swoje normalne ubrania szedłem do wyjścia ale zaczepił mnie ten sam chłopak blondyn.
- hej mam takie pytanie może podał byś mi twojego instagrama ? - zapytał chłopak z nutką nadzieji .
-tak jasne nie ma problemu - odpowiedziałem z uśmiechem
- Hwang_model_Versace to konto jest dla wszystkich mam tam generalnie zdjęcia z sesji i pokazów mody a jeśli chodzi o priv konto to Hwang_Hyunjini .
- Dzięki wielkie hyung ! - krzyknął młodszy chłopak wracając do aparatu .

Zakazana Miłość Smakuje NajlepiejOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz