Bar

391 30 32
                                    

Vaggie:
Bara gideceğiz ve çok geç kaldık, otele gece yarısı mı dönmek istiyorsunuz? HAYDİ ÇABUK HAZIRLANIN!

Lucifer:
Üzgünüm tatlım ama karizmam herşeyden önemli.

Alastor:
Tabii, kısa kral görünüşüne çok önem verir. Barda da herkes hareketlerine dikkat etsin

Lucifer:
Önüme gelen ilk kişiyle sevişirsem napacaksın?

Alastor:
Ne yapmamı bekliyorsun Lucifer? Üçlü yapalım bir de istersen. Haha.

Lucifer:
Az komik olmaya çalış. Haydi artık çıkın!

Angel:
Şu üçlü yapma fikri iyiymiş, ne dersin Alastor?

Alastor:
Az komik olmaya çalış.

/Bar

Vaggie ve Charlie takılıyor, Husk ve Angel içiyor, Niffty temizlik bağımlılığını ortaya koyup bir yerleri temizliyor. Peki Alastor ve Luci? Aynı koltukta oturup içiyorlar, ama sohbetleri yok. Yanii 2 saniye sonrasına kadar.

Lucifer:
Eee Alastor nasılsın

Alastor:
Sonunda sohbet etme yeteneğini konuşturmaya başladın. İyiyim majesteleri, sizler?

Lucifer:
Bilmem.. Yaniii.. Lilith beni terk ettiğinden beri iyi değilim ama kötü de değilim. Mutlu olmaya çalışıyorum. Kızım için.

Alastor:
Belki hayatına başkasını almalısın? Başka kişileri düşün, ama mantıklı düşünüp seç.

Lucifer:
Hiçbir sik mantıklı gitmiyor kendi evimde bildiğin ördek yuvası var. HAHA BU BİR SAÇMALIK. KARAR VEREMİYORUM, İŞLERİM YOLUNDA GİTMİYOR VE CEHENNEMİN AĞZINDA BİR MELEK ÇIKARICI ORDUSU VAR.

Alastor:
Sakin ol. Gel seninle otele geri dönelim çok içtin.

Lucifer:
Peki diğerleri?

Alastor:
Lucifer onlar çocuk değil, kendi kararlarını verebilirler. Ayrıca Vaggie varken onlara hiçbirşey olmaz, gel haydi gidelim.

Alastor Lucifer'ı otele getirip odasına yatırır..

Alastor:
İyi geceler majesteleri.

Ve Alastor, Lucinin dudağına bir öpücük kondurur.

__________________🍎__________________

merhabaa
ya şimdi alastor uke gibi gözüküyor falan ama öyle düşünmeyin düzelteceğim enn yakın zamandaa 💗

RadioAppleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin